کد خبر 862870
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
 تمرین تیم ملی فوتبال

یک رسانه معتبر تلویزیونی ورزشی لهستان تیم ملی فوتبال ایران را دارای توانمندی لازم برای مبارزه با بهترین‌های جام جهانی ۲۰۱۸ دانست.

به گزارش مشرق، سایت شبکه پولست اسپورت لهستان در ارزیابی گروه B جام جهانی 2018 روسیه نوشت: پرسش درباره گروه B  فقط یکی است و همه دندان‌های خود را برای رویارویی مستقیم 2 تیمی تیز کرده‌اند که می‌توانند صدرنشین شوند. پرتغال قهرمان دوره اخیر جام ملت‌های اروپا که شاید قهرمان جهان شود. پرتغال با اسپانیا برای کسب رده اول گروه B مبارزه خواهد کرد، البته هر دو تیم نمی‌توانند خود را به خواب بزنند، زیرا رقابت‌های عجیب‌ و غریبی با ایران و مراکش خواهند داشت. بدون تردید ایران و مراکش در کمین اشتباهات بزرگان فوتبال جهان هستند.

پولست اسپورت سپس درباره تیم ملی فوتبال ایران می‌نویسد: ایران برای پنجمین‌ بار در جام جهانی فوتبال حضور می‌یابد اما در تاریخ فوتبال این کشور جستجوی موفقیت در تورنمنت‌های بزرگ بیهوده است. تیم ملی فوتبال ایران تنها پیروزی خود را در جام جهانی 1998 فرانسه با نتیجه 2 بر یک برابر آمریکا به دست آورد. این بازی در زمان خودش یک زنگ بزرگ سیاسی بود. تیم ملی فوتبال ایران سبک اسپانیایی دارد، زیرا کارلوس کی‌روش پشت این تیم قرار دارد.

در ادامه تحلیل این رسانه مطرح ورزشی لهستان آمده است: کادر تیم ملی فوتبال ایران نباید انتظار بزرگی در جام جهانی 2018 روسیه داشته باشد اما نمایش چهار سال پیش این تیم در جام جهانی 2014 برزیل دلیلی را به همگان نشان داد که می‌توانند با بهترین‌های جهان بجنگند. تساوی با نیجریه تهدید کننده و مبارزه با تیم آرژانتین تا ثانیه‌های پایانی بازی اثبات کرد که در جام جهانی هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت. تیم تحت‌هدایت کی‌روش در دوران آماده‌سازی تیم‌های ملی الجزایر و ازبکستان را شکست داد اما برابر تیم‌های ملی تونس و ترکیه شکست خورد.

پولست اسپورت در خاتمه با اتکای ایران به خط حمله قدرتمندش آورده است: ایران می‌تواند در خط حمله به سردار آزمون ببالد. بازیکنی که به مسی ایران معروف است. مهاجم روبین‌کازان هرگز تعداد قابل‌ توجهی گلزنی نکرده است اما در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید. بازیکنان ایرانی در اردویژه هلند نیز خوش درخشیدند. در فصل اخیر این رقابت‌ها علیرضا جهانبخش آمارهای فوق العاده‌ای با 21 گل زده  و 12 پاس گل به ثبت رساند. رضا قوچان‌نژاد، دیگر مهاجم ایرانی اردویژه هلند است که در 2 فصل قبل با 19 گلی شانس آقای گلی بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس