کد خبر 862864
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
قتل

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از وقوع یک فقره قتل مهندس ۵۰ ساله یک واحد مرغداری و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مجید حسنوند اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر تیراندازی یک کارگر در یک واحد مرغداری بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

️ وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد کارگر مرغداری پس از شلیگ گلوله با تفنگ شکاری به سمت مهندس ۵۰ ساله واحد مرغداری متواری شده و بلافاصله فرد مضروب که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود برای مداوا به مرکز درمانی اعزام شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی

فرمانده انتظامی آبیک افزود: ماموران، ضارب را بعد از شناسایی در یک اقدام غافلگیرانه در خانه های سازمانی واحد مرغداری که قصد فرار داشت دستگیر و اسلحه را که در منزل اقوام پنهان کرده بود کشف کردند.

سرهنگ حسنوند اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به تیراندازی به سمت مهندس ۵۰ ساله اعتراف و انگیزه خود را عصبانیت به خاطر توهین و فحاشی مهندس شرکت به پدرش در بین کارگران واحد مرغداری اعلام کرد.

فرمانده انتظامی آبیک با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد یادآور شد: مضروب به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    0 0
    مهندس 50 ساله واحد مرغداری؟ عجب
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    3 10
    بدرک مهندس بی تربیت .
    • ایرانی IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      1 2
      خودت بدرک
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    2 0
    البته قتل یک انسان به دلایلی که ذکرشد کاری رذیلانه است اما بسیاری از مهندسان و کارفرمایان منوجه نیستند انسانهای تحت امر یا کارگرانشان هم ادمند و غرور دارند و البته تحمل تحقیر ندارند وممکن است بر اثر یک عصبانیت ناشی از تحقیر و فشارهای ناشی از فاصله ی طبقاتی تصمیم نادرسنی بگیرند و نهایتا منجر به قتل شود و اینجاست که علت را باید جستجو کرد و معلول طبعا تفصیزش کمتر از علت است
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    3 0
    کارفرماهای ایران ادب ندارند - وقتی کارگران می گویند قانون کار اجرا شود می گویند اینجا این حرفها نیست در بازار تهران و کارگاهها و... وضعیت اسفبار است - جان کارگران را به لب می رسانند - چرا باید یک کارفرما نفهمد غرور فرزند یک پدر شکستنی نیست در مقابل چشمان یک فرزند به پدرش ایشان توهین کند - چرا روابط مردم ایران در جامعه و محیط های کار مدنی نمی شود - چرا ادره کار توجهی به وظایفش ندارد؟ بازرسی نمی کنند به درد دل کارگران گوش نمی دهند - رفته بودم به معاینه فنی خودرو آنقدر سالن معاینه پر از دود خودرو بود که هربار و رود شهروندان اخص کارگران مظلوم آن مجموعه ها دائم در معرض آلودگی دود خودرو ها هستند من دوستانه به ایشان گفتم لیکن کار فرمای ذی ربط عین خیالش نبود - یاد ضر بالمثلی افتادم {هرچه بگنددنمکش می زنند وای بورزی بگندد نمک}

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس