دلار

تأمین و انتقال شهریه و انتقال و پرداخت هزینه‌ اقامت در مورد دانشجویان مقطع لیسانس، در صورتی که قبل از ۳۱ اردیبهشت ۹۷ دانشجو بوده و در حال تحصیل هستند، بلامانع است.

به گزارش مشرق، تأمین و انتقال ارز بابت شهریه دانشجویان آزاد خارج از کشور از مقطع لیسانس به بالا با ارائه درخواست متقاضی در مقابل تایید وزارتخانه ذیربط (علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) مبنی بر شاغل به تحصیل بودن دانشجو در خارج از کشور و ارائه صورت‌حساب دانشگاه مربوطه با تایید به میزان مبلغ مندرج در آن و حداکثر در سقف پانزده ‌هزار دلار یا معادل آن به سایر ارزها، سالانه در وجه مؤسسه/دانشگاه ذیربط به نرخ روز اعلامی از سوی این بانک بلامانع است. تاییدیه‌های فوق‌الذکر وزارتخانه‌های مذکور می تواند بدون ذکر نام بانک/شعبه مربوطه صادر شود.

بیشتر بخوانید:

سقف ارز همراه مسافر به داخل کشور اعلام شد +سند

پیش از این تامین و انتقال ارز بابت شهریه دانشجویان آزاد خارج از کشور از مقطع فوق لیسانس به بالا امکان‌پذیر بود، بر این اساس دانشجویان مقطع لیسانس- به شرطی که قبل از تاریخ 31 اردیبهشت سال جاری دانشجو  بوده و در حال تحصیل هستند- از خدمات ارزی در نظرگرفته شده بهره مند می‌شوند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    1 5
    چرا؟ یک بچه پول دار رو باباش فرستاده برای کارشناسی بره خارج که هیچ ضرورتی هم نداره چرا از جیب مردم بهش یارانه می دن؟ چطور وقتی به مردم بدبخت 45 هزار تومن یارانه می دن صد بار می گن و منت می زارن اما برای این جور موارد با افتخار اعلام می کنن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس