کد خبر 862400
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
پله

اسطوره فوتبال جهان در مصاحبه با شبکه ملی برزیل گفت: به عقیده من برزیل یک تیم نیست و همچنان بر محور ستاره های خود حرکت می کند.

سرویس ورزش مشرق – «پله» یگانه اسطوره فوتبال جهان که پاک بود و فوتبال پاک را منهای ماجرای مبهم فرزندش، به زندگی نسبتا پاک خود گره زد، امروز نمی تواند دغدغه خود را نسبت به فوتبال کشورش پنهان کرده و سکوت کند.

پله در این خصوص به شبکه ملی برزیل گفت: من اطمینان و اعتماد کامل به توانایی های تیته(سرمربی) دارم ولی فقط نگران یک چیز هستم. تنها چند روز به جام جهانی باقیمانده و برزیل هنوز به یک تیم واقعی تبدیل نشده است. از لحاظ فردی ما در بالاترین سطح هستیم ولی هنوز یک تیم نشده ایم.

وی ادامه داد: نیمار از نظر من، یکی از بهترین های دنیاست و نسبت به سال های گذشته، به بلوغ فکری زیادتری نیز رسیده است ولی او به تنهایی نمی تواند برزیل را قهرمان کند. بهترین تیم تمام تاریخ برزیل، تیمی بود که سال ۱۹۷۰ فاتح جام جهانی شد. آن تیم از هر نظر کامل بود.

شاید برزیل با سابقه پنج قهرمانی جام جهانی و داشتن ستاره هایی چون نیمار و کوتینیو، یکی از شانس های اول قهرمانی این دوره از جام جهانی باشد اما پله هنوز به اطمینان کامل در مورد سلسائو نرسیده است.

اسطوره فوتبال جهان در ادامه سخنان خود که از طریق درگاه اینترنتی رویترز نیز منتشر شده، تصریح کرد: ببینید، نیمار کمی مصدوم است، دنی آلوس در اوج نیست و کلا شایسته حضور ثابت در تیم نیست، رناتو آگوستو و داگلاس کاستا نیز مشکل دارند و این خبرها مرا نگران کرده است. تیته مربی خوبی است و البته تیم را خوب هدایت می کند اما او هم این حرف مرا در خلوت می پذیرد که ما تیم نیستیم و از نظر کار گروهی مشکل داریم و همچنان ستاره محوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس