کد خبر 862010
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
بحران کم آبی

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر اصفهان یکی از استان‌هایی است که در مرحله بحران کم آبی قرار دارد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، حمیدرضا جانباز در جمع مدیران طرح آبرسانی اصفهان با بیان این مطلب افزود: مردم حس کنند که تمام تلاش ها در جهت تامین آب شرب است و این اطمینان به مردم داده شود که تامین آب شرب یکی از اولویت‌های حائز اهمیت است.

بیشتربخوانید

وضعیت آب کشور تا ۲۲ سال آینده


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تبیین نظام بهره برداری نوین از منابع آبی را در شرایط خشکسالی بسیار موثر برشمرد و خاطرنشان کرد: در شرایط خشکسالی که چگونگی مدیریت هر قطره آب بسیار مهم قلمداد می‌شود باید نظام بهره برداری نوین و ماندگار از منابع آبی در دستور کار قرارگیرد.


جانباز خطاب به مدیران طرح آبرسانی اصفهان بزرگ گفت: هم اکنون که افتخار سقایی را دارید با انگیزه، شاداب و با تدبیر تمام تلاش‌ها را معطوف به ارائه راهکارهای تامین پایدار آب شرب مردم نمائید این در حالیست که من به نیروی انسانی توانمند و تعهد در صنعت آبفا استان اصفهان واقف هستم .


وی برداشت بی رویه آب در بالا دست را یکی از معضلات تامین آب شرب در اصفهان دانست و تصریح کرد: برداشت‌های بدون کنترل آب در بالادست یکی از مهمترین معضلات تامین آب شرب در اصفهان است اما با این وجود باید با حفر چاه‌ها و شناسایی منابع جایگزین، کمبود آب طرح را جبران کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    0 0
    بالادست مشکل فرهنگی داره. من بودم همشون را از کارخانجات صنعتی اصفهان می ریختم بیرون تا اینگونه فرهنگ استفاده از آب را یاد بگیرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس