وزیر بهداشت قاضی زاده

بعد از ابهامات فراوان درباره مهمان برنامه ماه عسل و بازی با سلامت مردم ایران، وزیر بهداشت بدون هیچ زمینه قبلی، از ماه عسل و مهمان برنامه حمایت کرد تا مشخص شود چه عواملی پشت پرده این ماجرا هستند.

سرویس سیاست مشرق - بعد از حواشی به وجود آمده در برنامه ماه عسل و سکوت شبکه سوم سیما و عوامل این برنامه درباره تناقضات مهمان برنامه خانم یاسمن اشکی (یاسی اشکی) و بازی با سلامت زنان و دختران ایرانی، شخص وزیر بهداشت برای توجیه اظهارات یاسمن اشکی، وارد گود شد.

گزارش مشرق درباره این برنامه را اینجا بخوانید:

«ماه عسل» چگونه با ادعاهای «اشکی» از مردم کلاهبرداری کرد/ بازی خطرناک مهمان «علیخانی» با سلامت دختران ایرانی + فیلم و عکس

قاضی زاده هاشمی درباره حواشی به جود آمده گفته است:

اینجانب ضمن تشکر از سازمان صداوسیما و برنامه ماه عسل که به سلامت مردم توجه کرده‌اند، تنها به این نکته بسنده می‌کنم که امروزه بیماری ناشی از ویروسHPV از جمله بیماری‌هایی است که عده بسیاری در سراسر جهان به آن مبتلا هستند و واکسن پیشگیری از این بیماری نیز با کمترین عارضه در دنیا استفاده می شود. 

وزیر بهداشت همچنین گفته است:

بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده در کشور نیز تولید و ساخت واکسن این بیماری در ایران هم پیگیری می‌شود و دانشمندان ایرانی در مورد ساخت این واکسن، به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌اند.

قاضی زاده در پایان به موضوع دیگری هم اشاره می‌کند و می‌گوید:

اگرچه حوزه بهداشت در زمینه تولید واکسن با چالش‌هایی مانند هزینه‌بر بودن آنها مواجه است، اما این موانع موجب توقف فعالیت دانشمندان عرصه سلامت نشده و تلاش برای تولید داروها و واکسن‌های مورد نیاز مردم و از جمله واکسن HPV به طور جدی در حال انجام است.

با توجه به اظهارات فوق مشخص می شود که نهاد پشت پرده برای دعوت از مهمان برنامه به احتمال بسیار بالا، وزارت بهداشت بوده است. در شرایطی که انتظار می‌رفت مسوولان برنامه ماه عسل یا حتی مقامات شبکه سوم سیما و رسانه ملی برای روشن شدن ابعاد این داستان مشکوک، پاسخگو باشند، شخص وزیر بهداشت برای دفاع از تناقض‌های آشکار مهمان برنامه ماه عسل شخصا وارد گود شد و تمام قد از «یاسمن اشکی» که تبلیغش را کرده و ۶۰۰ میلیون هم پول جمع کرده بود، دفاع کرد. 

اما مشکل اصلی در این قسمت است که وزیر بهداشت هیچ اشاره‌ای به اظهارات پرتناقض و تخیل‌گونه مهمان برنامه ندارد. همین واکنش وزیر بهداشت و حمایت کامل از اظهارات «اشکی» احتمال یک همکاری پرسود بین وزارت بهداشت با این فرد را مطرح می‌سازد؛ همکاری‌ای که گمان می‌رود پای شرکت‌های داروسازی یا واردکننده و سودهای میلیاردی (صرف نظر از ابعاد بسیار مهمتر فرهنگی) درمیان باشد. خانم اشکی هم در برنامه اذعان کردند که شخص وزیر بهداشت قول مشارکت مالی در پروژه ساخت واکسن را داده و گفته است که به اندازه مجموع کمک های مردمی،‌ شخص وزیر نیز در این پروژه هزینه خواهند کرد.

اما چند سوال از وزیر محترم بهداشت،‌ و دریافت پاسخ‌های روشنگرانه و صریح ایشان، می‌تواند ابهامات درباره پشت پرده دعوت از «یاسمن اشکی» را برطرف کند:

سوال اول: آقای وزیر کدام قسمت از اظهارات یاسمن اشکی را تأیید می‌کند؟ اینکه چنین ویروسی عامل بیماری است و افرادی هم به این ویروس مبتلا شده‌اند و نیاز به تولید واکسن داخلی هم وجود دارد، از بدیهیات است، پس وزیر بهداشت دقیقا برای چه مسئله‌ای از ماه عسل و مهمان برنامه‌اش دفاع می‌کند؟ جمع آوری پول یا داستان‌های مکرر و متناقض برای تحریک احساسات مردم؟

سؤال دوم: یاسمن اشکی می‌گوید که ما به شدت در خطریم و قرار است ۱۰ تا ۱۵ سال دیگر سونامی‌ بیماری مقاربتی HPV وارد کشور بشود، حال وزیر بهداشت پاسخ دهد که آیا این خطر را شما هم تأیید می‌کنید؟ اگر این خطر وجود دارد چرا چنین شخصی باید به مردم هشدار دهد؟ وزارت بهداشت در حوزه آموزش و پیشگیری دقیقا چه وظیفه‌ای دارد؟ آیا به دلیل کم‌سود بودن حوزه آموزش و پیشگیری، وزارت بهداشت تمام هزینه ها را به حوزه پرسود درمان (اعم از تولید و واردات دارو و تجهیزات پزشکی با انحصارهای بسیار) اختصاص داده است؟

سوال سوم: همه می‌دانند درصد بالایی از بیماری‌های مقاربتی برای افراد خاصی اعم از معتادها و افرادی خارج از قید و بندهای شرعی و شاید کودکان کار و بدسرپرست به وجود بیاید و افرادی که در چارچوب خانواده ایرانی - اسلامی عمل می‌کنند به ندرت با عوارض ناشی از بی بندوباری و رفتارهای پرخطر روبرو هستند؛ در این شرایط، چرا باید یک فرد غیرمتخصص و صرفا با یک ادعای اثبات نشده، در رسانه ملی سلامت روانی و احساسات همه زنان و دختران ایرانی را درگیر کند؟ آیا وزارت بهداشت برای بیماری هایی با طیف مبتلایان یا افراد در خطر گسترده تر هم اینگونه عمل می‌کند؟

سوال چهارم: وزیر بهداشت می‌گوید که واکسن این بیماری با کمترین عارضه در دنیا استفاده می‌شود، پس اختلالات و مشکلاتی که بر اثر استفاده از این واکسن در جهان به وجود آمده است  و کشورهایی که آن را از برنامه واکسیناسیون خود خارج کرده اند چگونه قابل توجیه است و آقای وزیر چه پاسخی دارند؟ آیا هزینه آموزش و پیشگیری افراد پرخطر بیش از تولید یا واردات یک واکسن است، یا سود دومی بر اولی می‌چربد؟

سؤال پنجم: آقای وزیر به این مسئله بدیهی اشاره می‌کند که چنین ویروسی در جهان وجود دارد و واکسن این ویرس هم کشف شده است، خب سؤال این است که مگر کسی با تولید این واکسن در کشور مخالفت کرده است؟ مگر شخصی در کشور وجود چنین ویروسی را رد کرده است؟ سؤال این است که چرا این موضوعات بدیهی در حوزه سلامت، باید با یک داستان سرایی احساسی برای مردم و از طریق یک فرد ظاهرا عادی مطرح شود؟ چرا وزیر بهداشت از چنین فردی حمایت می‌کند؟ چه رابطه‌ای میان وزیر بهداشت و شبکه تحت مدیریت خانم یاسمن اشکی و دوستانش وجود دارد؟

سؤال ششم: از دفاعیات آقای قاضی زاده از برنامه ماه عسل و مهمانش مشخص نشده است که وزیر دقیقا از چه چیزی حمایت کرده است ولی باید به ایشان یادآور شد که این برای نخستین بار است که در جمهوری اسلامی ایران، برای تولید یک واکسنی که در اولویت‌های فوری نظام سلامت کشور قرار ندارد، از مردم تقاضای حمایت مالی شده است! مگر جمهوری اسلامی در تولید واکسن فلج اطفال و سرخک یا تولید داروهای مربوط به بیماری خاص و سایر تحقیقات پزشکی، این چنین عمل کرده است که برای تولید چنین واکسنی از رسانه ملی و از مردم تقاضای مالی شود؟

سؤال هفتم: اگر تولید چنین واکسنی برای وزارت بهداشت در اولویت اول است و این وزارت خانه مشکل مالی دارد، چرا آقای قاضی زاده از مسیرهای قانونی تخصیص بودجه از منابع مشخص شده برای این موارد اقدام نمی‌کنند یا دستکم شخصا در رسانه ملی تقاضای کمک مالی نمی‌کنند و این کار را تحت پوشش‌های مختلف انجام می‌دهند؟

مشرق آماده است برای روشن شدن ابعاد پنهان این موضوع، توضیحات وزیر محترم بهداشت را منعکس کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 149
  • در انتظار بررسی: 75
  • غیر قابل انتشار: 49
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    واقعا زیبا بود سوالات بجا ولی کم بودن باید به سوالات دیگر مثل بیماری خود این خانوم و عقبه این خانوم و آموزشهای بدون مجوز این خانوم پاسخ بدن و اینکه با چه متر و معیاری کودکان مردم را بدون اجازه از مراجع و حتی والدینشان تحت این آموزشها قرار دادین
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      194 6
      معلوم نیست باز برای مردم چی نسخه ای پیچیدن.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      168 3
      تناقضات زیادی تو حرفهای یاسی اشکی بود من به شدت بهش بی اعتماد و بدبین هستم.
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      36 59
      مشرق چی شده نا دیروز طرفدار سفت و سخت وزیر پزشکان بودی و نظرات انتقادی از اونو حذف میکردی ؟ حالا فهمیدی چه خبره ؟ بودجه عظیمی از کشور تو طرح پوپولیستی تحول جیب پزشکان به فنا رفت و تبدیل به کارانه پزشکان شد. الان درامد یه دندونپزشک دهه هفتادی حدود ۴۰ میلیون در ماهه. یعنی از کل حقوق تحریریه شما بالاتره. حالا اینم حذف کن.
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      35 6
      طبق گفته های خانم اشکی درزمان دانشجویی دوراز پدرومادر زندگی میکردن بعددچاراین بیماری میشن و حتی خانه ایی که در آن زندگی میکردرا ازدست داد...و بدون هیچ پیش پدرومادرش برمیگردد..
    • GB ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      29 2
      ایشون هم تو دولت قبل بارش رو بسته و کم کم باید به فکر اون ور آب باشه
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      46 4
      پس بیخود نیست علیخانی با خیال راحت هر غلطی می خواد انجام می ده و اعتراضات مردم یعنی مخاطبانی که براشون فیلم بازی می کنه هم براش اهمیت ندارد پشتش به وزیر میلیاردر گرمه
    • FR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      14 0
      یک زمانی برای سایت فریب کارهای پوپولیستی این آقای وزیز را خورده بود و هر حرکتی را از وی در سایت با با جهت مثبت قرار می داد همان کاری را که برای عراقچی مدتی انجام می داد ولی ظاهرا بعد از اینکه کلی مفتی برای اینها کار کرده متوجه شده چه کلاه گشادی سرش رفته است. ولی با این حال بقول معروف ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    136 5
    آقایان پول پرست برای غرب و دنیای پرزرق و برق ورای گرین کارت پشتک بارو می اندازند. ایران برای آنها تنها محل تجارت و کسب پول های بادآورده است وگرنه آمال و آرزوهای خود را جای دیگر می جویند و به پرچم سرخ آبی ماسونی سوگند وفاداری می خورند
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    بخور بخوریه هااا، ولی ما هم خدایی داریم . تو هم یک روز میمیری آقای وزیر. بعد از مرگ سر و کارت با منه
    • م. ناظر IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      43 32
      دوست عزیز ممکن است سر و کار جناب وزیر با شما باشد ولی یادتان باشد که ایشان تولیدکننده بیمه سلامت بودند و اکنون میلیونها کارت بیمه سلامت در دست مردم است که برای پوشاندن درِ پیت از آنها بهره‌برداری میکنند. بعد از مرگ هم ایشان با پورشه شخصیشان که ایمنی بیشتری از پرادوی تویوتا دارد یکی از آن کارتها را پیش شما و امثال شما میآورد و سلامت خود را تضمین میکند.
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      38 2
      سرو کارش با من هم هست!
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      9 12
      ما صدایمان به آسمان رسید از خدا چرا صدا نمی رسد !؟
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      20 0
      خدای محمد ازش نگذره ، با هزاران میلیارد ثروت که از محل حقوق !!!!!! اندوخته کرده
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    108 4
    آقای وزیر چه پررو و شکم سیر شده اید که دارید اینطور با جان فرزندانمان بازی میکنید امیدوارم خداوند در این شبهای عزیز جواب این خیانت هایتان را بدهد
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    70 9
    آقای وزیر کم رو چشم مردم آزمایش کردی زدی کور کردی مردم و حالا به عقیم سازی رسیدی اخه شما در همون تخصصت عاجزی شما رو چه به ایمونولوژی
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    77 7
    آقای وزیر لطفا شما بفرمایید با چه پزشکانی در این زمینه مشورت کردید و جلسات دو نفره با خانوم اشکی چ دستاورد علمی ای میتواند برایتان داشته باشد
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    82 7
    استیضاح کنید
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      74 4
      کی استیضاح کنه؟! ...مجلس شورای دولتی؟؟!!!!!!!!!!!!
    • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      54 4
      نماینده های مجلس هر وقت پول لازم دارند طرح استیضاح این و اخوندی رو پیش میکشند.
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      18 0
      کیا!!! مجلسیا!!!! اخوی دل خوشی این مجلس مردمی نیست دولتیه همون مجلس کیف انگلیسی هرکی بیشتر پول بده بنده اون هستند فقط از ما رای میخواستند که تمام شد و رفت
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      20 0
      مجلس استیضاح کنه ؟؟؟ در ضیافت شام همه توجیح میشوند و امضای خود را پس می گیرند احتمالا زیر چلو چیزی هست !!!
    • فاطمه NL ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      13 0
      برکناری ازوزارت بهداشت
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      3 24
      همه بدن شما خوبید
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      0 12
      آب بریزید
    • US ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      1 7
      رسانه ملی که کاملا طرف شماست؛ چیزای بدش از طرف دولته
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    73 10
    بی لیاقت انشاالله جزای بازی با جان فرزندانمان را با جان فرزندانت بدهی
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      28 26
      لطفن مؤدبانه پیام بذارید، گر چه ایشون وزیر مؤدبی نیستش.
    • قریشی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      14 0
      ان شاء الله . از ته دل آرزو دارم کسیکه با جان بچه من بازی میکند خداوند هزار برابر بالاتر با سلامتی و جان بچه اش بازی کند
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      6 7
      بی ادبیش کجاشه و در ضمن شما دخالت نکن در مسایلی که از درکش محرومی
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    92 7
    لعنت خدا بر تیم امید و اصلاحات جز کشتار جمعی ثمره ای ندارند برای ملت
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      3 0
      کما ینبغی لهم
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    65 6
    معلومه یک جای کار میلنگه و جریانی خاص برای سود یا خواسته های سیاسی دارد روی این موضوع اونهم نه از مسیر عادی و علمی پا فشاری میکنه ... خداکنه پشت پرده این جریان عقیم سازی نسل و یا وابسته کردن و ضعیف کردن زنان کشور به یک داروی پر سود برای افراد خاص نباشه
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    65 7
    ماسون ها بر ایران مسلط شده اند.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    61 11
    هدفشون ترویج سکس و بی بندوباری و اشناکردن نوجوانان و کودکان به مفاسدی مثل زنا و همحنس بازی بود.وگرنه ایدز هم اگه اینهمه تبلیغ براش نمیشد امارش اینقدر بالا نمیرفت.بخدا دارند به اسم علم پزشکی سر ملت کلاه میذارند.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    56 6
    فقط کافیه دوتابعیتی باشی هم وقت ملاقات میدن هم وزارت خونه و امکاناتش رو در اختیارت قرار میدن برای به کثافت کشیدن کشور با یک عمله و پادو بی سواد و دروغگو و دلقک غرب
    • NL ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      9 1
      در یک کلام دولت های سو استفاده چی بی سواد بی وجدان و دلال و متنفر از قانون (قانونی که وجود نداره و خودشون بهتر میدونن واسه همین سوراخاش پر نمیشه و گشاده گشاد هست گشادتر هم میشه). یکبار دور زدن قانون و سواستفاده از کارت بازرگانی افراد محتاج و بی سواد یکبار هم سواستفاده از مثلا دوتابعیتی ها و .. . بازیگردان فاسد هست هر بار سوار یه خر جدید میشه.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    69 4
    وزارت بهداشت و صدا و سیما باید از مردم عذرخواهی کنند بابت فریب و دروغهای این خانم مشکوک
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    51 7
    اگر واقعاً با هماهنگی وزارت بهداشت بوده فاحعه است
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    11 73
    تولید واکسن که کار بدی نیست. به خدا ثواب هم داره و به بهداشت جامعه کمک میکنه. مگه ساخت واکسن کار بدیه؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      47 1
      در آفریقا هم شبیه همین افراد به اسم واکسیناسیون ملت رو عقیم کردن و یکسری بیماری را به آفریقا منتقل کردن بعدها با گرفتن هزینه گزاف و منت گذاشتن فراوان درمانهای ناقص همون بیماری هارو به آفریقایی ها فروختند
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      20 1
      در آفریقا هم شبیه همین افراد به اسم واکسیناسیون ملت رو عقیم کردن و یکسری بیماری را به آفریقا منتقل کردن بعدها با گرفتن هزینه گزاف و منت گذاشتن فراوان درمانهای ناقص همون بیماری هارو به آفریقایی ها فروختند
    • s.a IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      35 1
      شمابروببین تومکزیک چیکارکرده بادختراو خانومااین واکسن..ببین چه عوارضی داره..
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      22 1
      دقيقاً. ولي روشش اين نيست. سالانه ميلياردها تومن پول داره صرف پژوهش در حوزه بهداشت ميشه، ديگه نيازي به جمع آوري اعانات نيست.
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      16 0
      تو دیگه چقدر ساده و زود باوری
  • احمدی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    13 88
    صدا و سیما زیر نظر رهبری است. روزنامه نیست که چهار تا مفت خور بشینند و خزعبلات بهم ببافند.ضمن اینکه چند نهاد روی ان نظر دارند.لطفا نظر مجری و تهیه کننده این برنامه آقای علیخانی هم انعکاس بدهیداشکال سایت شما این است که اتاق فکر ندارید و یک جریانی در جامعه که راه می افتد را باهم همفکری کنید بعد آن را انعکاس بدید. وقتی روزنامه جوان و یا کیهان و.. موضوعی را پیش میکشند سریع آن را با توجه به سابقه سیاسی خودتان و افراد فوق االذکر سریع پخش می کنید.
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      52 4
      همینکه گفتی صداوسیما زیر نظر رهبری است مشخصه یا کاملاً بی خبری یا خودت رو زدی به .... صدا و سیما زیر نظر شورای نظارت بر صدا و سیما است که اتفاقا در اکثر مواقع با دولت اعتدال!! هماهنگ است و بودجه اش را هم از دولت راستگویان! میگیرد
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      48 3
      درباره نظارت رهبری بر صدا و سیما، خود شخص اقای خامنه ای در دیدار رمضانی با دانشجویان پاسخ مغلطه شما را دادند
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      15 1
      همین قد فهمید!
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      31 4
      عزیز من فک کنم سخنان رهبری رو جند روز پیش با دانشجو ها گوش ندادی!!! رهبری فرمودن ک انتخابش با منه ولی مدیریت صدا و سیما با ایشون نیست!!!
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      4 24
      من با نظر شما کاملا موافقم
    • AE ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      44 6
      اگرهدف این خانم به نمایندگی از سر سخت ترین دشمن ما یعنی امریکا، نابودی قدرت باروری زنان مسلمان ایرانی وکاهش جمعیت شیعیان نباشد که حتماهست منظورش این بود که واکسن بزنید خیالتون راحت هرغلط خارج از غرف وشرعی کردین مهم نیست نگران نباشید چون دیگه بیماری رو نمی گیرید.ششما هم خودتون روبه خواب بزنید ،پناه برخدا.
    • US ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      35 7
      دیگه این حرف ها قدیمی شده. یک چیز جدید بگو. خود حضرت آقا فرمودند مدیریت صدا و سیما با رهبری نیست. ایشان فرمودند بنده هم به صدا و سیما انتقاد دارم. اما خوب امروز ظاهرا اصلا در بین مسئولین گوش شنوا نیست.
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      19 4
      چه مغلطه ای بافتی برای خودت ! جواب سوالهایی که مطرح شده است، این نیست ها!!!
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    64 5
    صدا و سیما شده محل تاخت و تاز دولت و برنامه های کثیف و آدمهای مرموز زیر سایه دولت
  • محمد خاکدامن IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    28 4
    سوال های خوبی طرح کرده اید، لطفا مطالب فوق را به نحوی به دفتر آقای مکارم برسانید
  • هاجر IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    24 0
    از مطالب ارزشمندتان تشکر می کنم و تقاضا دارم این سوال به سوالات بیان شده اضافه شود که آیا وزیر بهداشت حاضرند که واکسن مذکور برای دختران خانواده خودشان هم تجویز شود یا فقط برای ملت این نسخه ها نوشته می شود؟البته می دانم که دروغ کنتور نمی اندازد!
  • US ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    4 54
    مشرق و مشرقی ها به جرگه همفکرهاشون در سال 1300 پیوستند که میگفتند واکسن نزنید جن میره تو بدنتون...خوارج طور...
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      9 3
      اره تو راست میگی الانم عصر تیرکمون سنگیه
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      20 1
      خاک بر سرت با طرز تفکر
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    25 1
    این هم یک گندیه مث بیمه سلامتش
  • ع IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    25 2
    کمترازاحساسات مردم استفاده کنید مردم روفریب ندین رسانه ملی شده جاسه تبلیغ برای جمع کردن پول ی روز برا واکسن ی روز برا زلزله زده ها ی روز برا زندانی وغیره معلومم نیس پولش کجا میره
  • چطوری ایرانی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    30 2
    میخوان با رانت و زد و بند مجوز واردات واکسن عقیم کننده HPV به رفقای نامرد تاجر خودشون بدن و با یک تیر 2 نشون بزنن...... هم جیب ملت رو خالی میکنن و میلیاردها پول به جیب میزنن و هم زنان عقیم میشن(یا فرزندان معلول یا ضعیف و بیمار به دنیا میارن) تا اینکه جمعیت کم بشه و دولت مجبور نشه به مردم تسهیلات فرزندآوری بده. اینها یعنی آینده نگری شیطانی
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    24 0
    خود اون خانم چرا مبتلا به این بیماری شده؟
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      7 2
      معلوم نیست چه غلطی کرده البته خدا میدونه
  • جواد IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    25 0
    وقتی افراد غیر متخصص و بی لیاقت سکان قوه مجریه را در دست بگیرن وضع از این بدتر هم میشود
  • معلم IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    10 9
    واقعا اگر نظر کارشناسان را منعکس می کردید بهتر نبود؟ همه ما می دانیم زیر پوست شهر چه می گذرد به دلیل عدم امکان ازدواج جوانان چه اتفاقی در حال رخ دادن است خود را به خواب نزنید.
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      4 3
      کاملأ موافقم
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    22 1
    طرح نظام سلامت و دیگر توجیهات اقای دکتر برای جذب پول است. طرح این موضوعات برنامه تخصصی می خواهد نه برنامه ای که در افطار رمضان پخش می شود.
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      16 0
      هیچ جای دنیا یه پزشک مسئول وزیر بهداشت نمیکنن چون میدونند باند بازی مکیند باید جلوی ایشون بگیرن تا کشور به فنا نداده
  • US ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    7 0
    مشرق اون نظر من رو که اونور نزاشتی لطفا کپی کن اینجا بزار حوصله ندارم دوباره اون همه چیز بنویسم!
    • IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      3 7
      اونور که تار عنکبوت بسته از بس بهش سر نزدن! منم تا الان چند تا پیام اونجا گذاشتم اصن نمیدونم دیدن یا نه!
  • silver IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    24 0
    دوران جوسازی های مافیا بهداشت جهانی ومزدوران داخلی آن ها دارد به پایان می رسدهروز یک دروغ ،واکسن ،نمک،روغن ویتامین د... وهرروز نیاز بیشتر به دارو ودرمان.الان دستورات وتعالیم اسلام است که می تواندنجات بخش باشد.عزیزان ازهمان اول نه... نه به تمام محصولات صنعتی دارو شیمیایی واکسن و...درودبرطب اسلامی
  • US ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    40 0
    یکی از سازمانهاشون اسمش هست کنترل اس Control S یا همون Control Sex به مفهوم روابط جنسی با کنترل در واقع اینها میخوان روشهای سالم روابط جنسی غیر متعارف و خارج از شرع رو به مردم آموزش بدن که از بندهای اصلی حقوق بشر سازمان ملل برای زنان فاحشه هست که حقشون باید برسمیت شناخته بشه، و دولت باید زمینه کار و آموزش پزشکی براشون فراهم کنه و دارای بهداشت سلامت باشن این یعنی 2030 اجرای کامل شد و به مراحل نهایی رسده تو کشور. یعنی بزجام فرهنگی و موشکی و ننطقه ای. ه دولت تکذیب میکنه حقیقت داره و چند ساله ،خفیانه و موزیانه داره اجرا میشه. احتمالا یاسی اشکی از طرف ظریف به وزارت بهداشت معرفی شده تا این شو رو اجرا کنه تا به دنیا نشون بدن که پاسخ ایران به تقاضا و اتهامات ضد حقوق بشری اخیر غرب علیه ایران مثبت بوده و کاملا آماده همکاریه! روحانی مچکریم!
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      14 0
      در واقع میخوان اگه یکی از ترس بیماری طرفش نمیره رو موانعش رو بردارن.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    23 4
    بوی پول بیش از هر چیزی به مشام بخشی از بدنه وزارت بهداشت و درمان آشناست، آیا اینهمه متخصصان مربوطه که در سراسر کشور حضور دارند نمی توانستند به عنوان نماینده جامعه پزشکی موضوع را مطرح کنند؟ ابهامات زیادی در خصوص موضوع وجود دارد که انتظار می رود پاسخ داده شود.
  • فاطمه IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    30 4
    خاک برسرتون درماه رمضان این برنامه کثافتو ازسیما پخش میکنید فکر میکنم دستون با اسرائیل توی ی کاسه است این مردک بااحساسات مردم خوب بازی میکنه فحاشا درسیما اسم بجای ماه عسل
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      4 16
      بهتره قسنگ تر صحبت کنید راجب کسی که نزدیک به بیست سال از زندگی اش رو به برنامه و مستند سازی برای آگاه کردن مردم گذاشته است شما به غیر از این ماجرا که معلوم نیست جریان اصلی از چه قراره چه چیز دیگه ای از ایشون دیده اید که اثباتی برا هم دست بودنشون با قدرت های بیگانه باشد ؟؟؟
    • IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      4 5
      ما هم مخالفیم شما هم مخالفت کن ولی مؤدبانه اسم مقدس فاطمه هم رو خودت نذار با این همه بی ادبی!
  • یک روزه دار IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    2 30
    مشرق جان چون تو نوشتی که وزارت بهداشت پشت برنامه هست یعنی همه چی تموم. بیچاره وزیر اومده یک تشکرخالی از برنامه های بهداشتی ماه عسل کرده . خب اگر این برنامه از ورزش صحبت کنه یا دانشگاهها و.... مطمئنا از وزرای ورزش و علوم و... سئوال کنی برمیگرده میگه ماه عسل برنامه خوبیه و تشکر می کنم. ضمنا گیریم پشتش وزارت بهداشت باشه مگه وزارت بهداشت اسرائیله که الکی جو میدی. راست میگی این کامنت رو نمایش بده مشرق متوهم
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      10 0
      تو روزه دار نیستی چون طرف ناحق و باطل رو گرفتی اسم الکی رزو خودت نذار برو ماهواره تو نگاه کن
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    24 0
    اینا اول خوذ بیماری رو و ویروس رو وارد می کنند بعد با وِکسن جیب خلق الله را خالی می کنند.
  • Evenstar IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    25 1
    آقای علیخانی ماهمونو تلخ تلخ کردی نه عسل
  • بنده خدا NL ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    27 0
    بسه دیگه با جان مردم بازی نکنید جان هست نه کالای تجارت
  • مهندس AE ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    25 2
    بنام خدا يه شخصی که پزشگی 7 سال در میخونه بدون آزمون ميره پروانه دریافت میکنه ( مجوز مطب) و به سادگی استخدام ميشه وماهیانه حداقل 15 م ميگيره و بعدش ميره در مطب ویزیت میکنه، تقریبا با پول مطب یه پزشک ماهیانه بین 20 الی 50 م درآمد داره، حالا اگه یکی دکتری عمران یا برق یا مکانیک بخونه ( 10 سال) اولا کسی استخدام نميکنه اگر هم بشه بین 1 الی 3 درصد ( بهش چقدر حقوق ميدن؟ بین 2.200 الی 3.5 م) دوما بخواد کار کنه باید چندین بار آزمون بده تا بهش پروانه بدن، این همه تبعیض چرا؟ راستی اينم بگم بزرگترین مخالف بهداشت دهان و دندان وزارت محترم بهداشت هست؟ علت! چون اینقدر کم دندان پزشک بر داشته که واقعا کمبود هست مردم نوبت میکردن چند ماهه، آخه داداش گلم وزیر محترم، چرا نمیزاری متخصص دندان پزشگی زیاد بشه تا مردم این همه در عسروحرج نباشن، چرا متخصص قلب و ریه کم پزیرش میکنید تا مردم دنبال متخصص بگردن، وسلام
  • سلیمی US ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    22 1
    بس است با جان مردم بازی نکنید مگر ما کالای تجارت شماییم ؟؟؟
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    18 0
    وای به حال منافقین از اون روزی که گیر مردم بیفتن
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    17 0
    پوششهای پوپولیستی برای شکست طرح تحول سلامت در این دولت تازگی ندارد .... لابی های اقتصادی درمانی صدا سیما هم البته بی تقصیر نیستند ...
  • ایمان IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    21 1
    امروزه اگر کسی برای مردم دلسوزی کنه، باید بهش شک کرد! چون معمولا دلسوزی ها با نیت خیرخواهانه نیست، بعد از مدتی می فهمی یه نیت های دیگه بوده و بعدش بوش درمیاد. گذشت زمانی که مردم(به خصوص سیاستمداران) از سر خلوص و در راه رضای خدا حرف میزدند و گام برمیداشتند. هر چه به جلو حرکت میکنیم، باید خودمان را برای هجمه های عظیم تر در ابعاد مختلف آماده کنیم. دوره آخرالزمان که میگند همینه! توی صدای و سیمای جمهوی اسلامی، این چنین کاسبی میشه! خداروشکر که رهبری را داریم...
  • یکی ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    15 0
    احمقن.قدیما میگفتن گرسنگی دین و ایمون نمیشناسه. والا اینطور که معلومه پول دین رو از یاد میبره
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    22 3
    خدا لعنت کنه کسانی رو که با جان مردم بازی میکنن این همه شهید دادیم برا امنیت برا آسایش برای عزت و سربلندی ایران اما با این دولت و وزرای ایشان همه چیزمون بر باد رفته آخه تا کی باید ببینیم و دم نزنیم
  • ali IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    2 23
    وزیر کجای جرفاش از این خانم حمایت کرده . در کورد بیماری توضیح داده . باید پرسید این خانم چجوری به صدا و سیما راه یافته.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    14 37
    به توهمات مشرق توجه نکنید هیچوت خیر وو صلاح مردم رو نمی خواد
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      11 0
      ما هم اون خیر و صلاحی که دار و دسته آمریکایی شما برای مردم میخواد رو قبول نداریم . ناظم مدرسه تون به بچه مردم تجاوز میکنه تا 2030 پیاده بشه . ای ننگ بر شما با این جامعه ای که درست کردین . فقط بچاپین و فساد گسترش بدین و بس
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      7 0
      امثال تو دگم های نفهم گند زدید به مملکت
  • آرمیتا IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    55 3
    من برای وزیر بهداشت متاسفم که چنین اشتباهی رو انجام دادن .همچنین رییس صدا وسیما که خواب هست یکی اونو بیدار کنه
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    19 3
    ایکاش اینقدر برای تبلیغ کردن این واکسن کمی هم فقط کمی برای خانواده هایی که مشکل نازایی دارند چاره ای اندیشه میشد. دوم اینکه دولت مردان ما اینقدر تمایل دارند مثل غرب زندگی کنند ایکاش این رو هم می اموختند که مانند خانواده های انان چندین فرزند داشته باشند نه تک فرزندی
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    51 5
    بیماری های عجیب در اروپا و آمریکا زیاد هست مثلا" شخصی که تمام بدنش خشک میشه و حتما" باید به بیمارستان منتقل بشه _خواهردوستم در اروپااین بیماری رو گرفته _آیا واقعادر ایران هم این بیماری هست؟؟؟اگرشئونات اسلامی را تبلیغ کنید کمتر دچار بیماری های عجیب و مقاربتی میشید !
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    9 0
    الذین یفسدون فی الارض و لا یصلحون
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    11 0
    لعنت خدا بر شاگردان کثیف مدرسه لیبرالیسم
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    32 3
    آقای وزیر، اگر این واکسن تولید بشه، ابتدا باید از نزدیکان خودتان آن را آزمایش کنند.
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      10 0
      حتما رو نزدیکای خودشون امتحان میکنن. اینا اونقدر غرب زده هستن که فکر میکنن هر نسخه ای غربیا بدن بهترینه. به نظر من که اینا خیلی بی سوادن. البته رییسشون که دکتراش قلابیه.
  • مرتضی US ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    14 0
    خدا لعنت کند کسانی را که از بیت المال دزدی میکنن یکی مثل من با حقوق ماهیانه یک میلیون و دویست با فقر دست و پنجه نرم میکنم همیشه هم شرمنده خانواده هستم اما بعضیا میلیارد میلیارد اختلاس میکنن در واقع خدا لعنت کنه نمایندگان بی عرضه مجلس را از قدیم گفتن این نیز بگذرد از زمان پیامبر .ص.هزارتا قدرت سرکار اومده ورفته ولی تاریخ از هیچکدام از آنها اندازه دولت کنونی به بدی یاد نکرده .ماهم فراموش نخواهیم کرد خدا لعنت کنه .......
    • IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      10 0
      خدا لعنتشون کنه به حق امروز که روز شهادت امیرالمؤمنین (ع) است.
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      5 1
      احسنت آقا مرتضی عزیز . خدا برشون داره این نوکران آمریکا یکمشت اشراف نفوذی و مزدور بیگانه و مامور براندازی نظام
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    9 1
    مردم خودشان میخواهند تک فرزند باشند کسی انها مجبور نمیکندکسی که نازایی دارد باید برود بهزیستی بچه های بی سرپرست رابیاورد بزرگ کنند باشئونات اسلامی بزرگ کنند تامانند فرهنگ غربی بزرگ نشوند وناخلف تربیت شوندمن خودم در بهداشت ودرمان کار مبکنم که چه با مشکلاتی دست وپنچ نرم میکند تا بخش درمان نباشی کار نکنی نمیفهمی چه مشکلاتی دارد انشال... اقا بیاید همه مشکلات حل بشه
  • خلبان هواپیما IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    9 0
    تولید دارو در انحصار حکومت است و جزء تحریمها نیست. دروغ میگن و فقط از مردم پول تلکه میکنن. هیچ قلم دارویی تحریم نشده. حتی به حمل آن نیز جهت ورود به ایران نمیگیرن.
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    10 0
    فقط باید دعا کرد خدا هر بلایی میخان سر مردم بیارن سر عزیزاشون بیاره.خیلی وقیحن.
  • موسوی DE ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    16 0
    خب من سعی کردم به حرف این و اون اعتماد نکنم و کمی تحقیق کردم در اینترنت(HPV vaccine danger). متوجه شدم که حرف و حدیث بسیاری برای این واکسن هست. و اینکه این ویروس در «تست پاپ اسمیر» شناسایی میشه. در صورت عدم شناسایی شانس «اندکی» برای تبدیل شدن به سرطان وجود داره و البته این واکسن از خود سرطان جلوگیری نمیکنه. بیشتر ریسک در روابط پرخطر و خارج از چارچوب هست. عوارضی این واکسن داره که در ژاپن اینقدر زیاد اتفاق افتاد که در سال ۲۰۱۳ موجب شد دولت، این واکسن رو از برنامه کنار بذاره. برخی از بیماریهایی که ممکنه بوجود بیاره عبارتند از: دیابت، سندروم CRPS، سندروم POTS، سندروم CFS و گاهی مرگ! کالج آمریکایی Pediatricians بطور رسمی در مورد مصرف این واکسن اخطار داده و از نرخ بالای ناباروری در دختران جوانی که این واکسن رو دریافت کردند خبر داده. برخی دختران سالم شش ماه بعد از دریافت ۳ دوز از واکسن از دنیا رفته‌اند. همه منابع: https://eluxemagazine.com/magazine/dangers-of-the-hpv-vaccine/ و این https://www.vaccineinjuryhelpcenter.com/hpv-vaccine-deaths/ و این http://www.collective-evolution.com/2017/04/24/another-mother-wants-you-to-see-what-an-hpv-vaccine-injury-looks-like/
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    3 8
    ای کاش مشرق با آقای علیخانی یک مصاحبه ی جدی و دقیق و واقعی داشته باشد الآن بدترین چیز این است که مردم نمی دانند واقعیت چیست دقیقا حق با چه کسی است و چه کسی راست می گوید چونکه امثال مشرق ها واقعیت ها را انعکاس نمی دهند و به احتمال زیاد برجسته سازی روش اصلی رسانه ای کردن خبر برای آنهاست
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      6 0
      عزیز من,توی منابع انگلیسی و غربی جستجو کن,اونجا ک دیگه منابع مشرق نیس!!!
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      6 0
      آره! مشرق واقعیت نمیگه اونوقت علیخانی و دولتی ها (که رکورددار دروغ هستن) راست میگن؟
  • واحده IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    10 2
    همه حرفها به کنار. تا حالا کسی برنامه مفید از علیخانی دیده؟ خیلی شعاری اجرا می کنه. بیش از حد ساختگی. اصلا نمی چسبه
  • به علی گاهی آدم از غربت، درد خود را به چاه میگوید IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    11 0
    اصلا با دولت روحانی ارتباط برقرار نمی کنم یک مشت غربزده ،ترسو ، پر مدعا جاهل و صد البته دروغ گو
  • مژده IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    3 10
    سلام من یک دبیر مدرسه دخترونه هستم به نظر من بهتره به دانش اموزان وحتی کودکانمون اموزش بدیم که ازخودشون مراقبت کنن به هر حال تحول جامعه باعث اگاهی زود ونابهنجار فرزندانمون شده نمبتونیم مو ضوع جنسی وبیماریهای اونرو ندیده بگیریم
  • نانپ IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    3 2
    درود بر تو آمریکا هر کار تو بکنی ما می کنیم هرچی بگی میگیم چشم #وابستگی #استعمار
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    10 0
    آقا، خودمون نباید کمک مالی کنیم، خودمون نباید این واکسن رو تزریق کنیم. ما را به خیر این جماعت امیدی نیست. خودمون جلوی شرشون رو بگیریم
  • Mohammad Reza US ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    15 0
    قبلاً عرض کردم این خانم یک نفوذی است و شکی هم وجود ندارد که این خانم با نقشه مهمان برنامه ماه عسل شدند.. رو این اصل برادران ما در سازمان اطلاعات میبایست سریعاً وارد این قضیه که بوی اغتشاش و ایجاد رعُب و وحشت در جامعه ایران را دارد میشدند....و همچنین در گفتهای قبلی خود عرض کردم که تحقیات باید از شخص خود این خانم شروع شود تا به عوامل صحنه گردان پشت پرده برسند... که بحمدالّله دُم خروس خودش زد بیرون و آقای که با بیشعور خواندن به یکی از خدمتگزاران مملکت اسلامی چه در داخل و چه در خارج ایران بسیار معرف شده اند وارد میدان شدند تا از نیتهای پلید این سازمان برای براه انداختن وحشت در جامعه از دیگر اغتشاشگران ضد انقلاب عقب نمانند...واقعاً مسولان دلسوز نظام و انقلاب خواب تشریف دارند؟ اگر دل نگرانیهای حضرت امام خامنه ای در مورد نفوذ به جامعه اسلامی ایران را برای سنگ تعریف میکردید تکانی بخود میداد و حرکتی میکرد....اگر دلسوزیها و دل نگرانیهای حضرت آقا درباره خطر خیانت و خیانتکاران داخلی و خارجی را برای سیب زمینی تشریع میکردید بعد از چند لحظه رگ روی پوسته سیب زمینی مشاعده میفرمودید....به ولّله بیشتر مسولین نظام اسلامی ایران از سنگ بی تحرکتر و از سیب زمینی بی رگتر تشریف دارند...
    • IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      11 0
      احسنت درود به شرفت حرف دل ما رو زدی!
    • IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      4 0
      دلت خوشه سازمان اطلاعات زیر نظر دولته اونم داره گند میزنه
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    12 0
    قرار کسب و کار قرار مال اندوزی قرار خیانت ذات اصلاح طلبی
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    0 0
    مشرق چرا نظر من و پاسخ من به نظرات دیگران رو هنوز نگذاشتی
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    9 1
    احسنت عالی بود. مافیای درمان به دنبال کاسبی از مردم است نه دنبال درمان کردن ایشان. یعنی به طور کاملا سیستماتیک مردم را مریض می کنند که شیوه های درمان و داروهایشان را بفروشند. نمی گویم مردم را میکشند. مشتری مرده به درد مافیای درمان نمیخورد. مردم را فقط مریض می خواهند
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    10 1
    باید بپرسیم: آقای وزیر! چرا با طب اسلامی با تمام پیشینه‌ای که دارد بی انصافانه حمله کردید به بهانه عدم مجوز و عدم هماهنگی و عدم تخصص و . . . ولی هیچ یک از این ارادت را به اشکی نگرفتید؟
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    8 3
    حالم ازت بهم میخوره علیخانی بازیچه دست پول پرستان .
  • دکتر فرشید کلان مهر IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    9 1
    سلام-بنده متخصص هستم وتخصصم رو هم تو یکی از بهترین دانشگاهای دنیا گرفتم و بعد از 15 سال به قدرت ی چیزو میگم که حرفای این خانم اصلا سند علمی ندارن این بیماری واکسنش خیلی وقته داره تو المان استفاده میشه نمیدونم این منظورش چی بود
  • حجی IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    6 1
    همه اعتراضها به دست اندکاران برنامه ماه عسل در درجه اول و بعد به شبکه سه و بعد به صدا و سیما بود چرا وزیر بهداشت بیاد پاسخ مردم بده!!!! البته پاسخ هم که نیست همش فرافکنیه
  • Rastin IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    8 1
    من تنها حرفی که میتونم بزنم اینه که حتی رسانه ی ملی نیز داره به مردم خیانت میکنه. خیانت لیبرال ها و وزارت بهداشت که خیلی وقت پیش اثبات شده بود ولی رسانه ی ملی با پخش این مرنامه باعث شد اونو هم به لیست اصافه کنم.
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    7 1
    این و میشه درک کرد که یکی برای منافعش دست به هرکاری بزنه ولی ابلهانی که حمایت میککند و نمیشه درک کرد شما برید بزنید واکسن و بلکن نسلتون منقرض شد ما نمیزنیم تمام
  • وطن دوست NL ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    17 0
    برای خوش باوران غرب گرا که فکر میکنند آنها فرشته هستند -- لطفآ بخوانید. اینترنت مملو از مقالات علمی در این مورد است -- حتما آقای وزیر هم بخواند https://www.sott.net/article/140592-Deaths-Associated-with-HPV-Vaccine-Start-Rolling-In-Over-3500-Adverse-Affects-Reported https://www.sott.net/article/319194-More-horrifying-facts-about-the-HPV-vaccine
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    5 4
    20 تومنو واریز کردم.... عذاب وجدان گرفتم ای نخوری قاضی زاده (:
  • رضا IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    8 1
    دوزدی‌از‌جیب‌مردم‌کار‌این‌دولت‌هست
  • FR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    10 2
    احسان ماه عسل را فروخت به دولت و وزیرهای خائنش ...متاسفم برات احسان..چندسال برنامه وزحماتت دود شد تبلیغ واکسن بیماری زا برای زنان کشورت خیانت است
  • عباس IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    10 1
    چرا این بیماری یا واکسن آن توی این اوضاع بدی که دولت واسه مردم درست کرده شروع به عرض اندام کرده. به نظرمن اینهم توطئه جدیدی است که همه ایرانیها باید هوشیارباشند.
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    12 0
    وقتی کاسبا میشن وزیر همین میشه دیگه اینافکر جیبشونن نه فکر سلامت مردم
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    12 0
    این افساد طلبها میخواهند فحشا رو از در کودکان شروع کنند دارن اهداف غرب رو اجرا میکند خاک برسرشون .چرا صدا وسیما تن به این نمایش مزخرف داد مگر مسئولی انجا نیست
  • باقری IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    9 0
    خدادشمنان داخلی وخارجی مارونابود کنه ان شاءالله.بخصوص اونایی که دارن باجون مردم بازی میکنن.
  • Xjgfd IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    12 1
    اقای علیخانی بهتره ماه عسل تعلطیل کنید مسخره بازی شده !!!
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      7 0
      احسنت . واقعا این دکان رندی رو باید جمع کنند .مردم یادشون رفته برنامه ماه عسل اغلب پشتش به حیله گری و بدبخت کردن مردم بنده مثلا حمایت از موسسه ثامن الحجج که چه کسانی رو بدبخت کرد. حالا هم زنان و کودکان معصوم رو .جمع کن این بازار مکاره ات رو آقای علیخانی اونم توی این ماه عزیز شرم کن بخدا
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    7 0
    وزارت پول و پورشه
  • لیا IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    6 0
    باید گفت که دیگه تلوزیون ایران حرامه حرامه حره
  • طلا IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    8 0
    اخه لامصبا بیایید یه تیر کنار شقیقمون بذارید راحتمون کنید.چرا این بازیارو سرما در میارید.
  • سوخته IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    6 0
    اینها خودشان همان سند 2030 است چه کسانی سیادت را یدک می کشند
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    8 0
    آب که گل آلود بشه ... وزیرهم ...
  • علی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    14 0
    خانم یاسمین اشکی سایتی به نام "قایم باشک" دارد و احتمالا پروژه آموزش کودکان در مورد مسائل جنسی 2030 را دنبال می کند. به نظر باید از افشاگری و روشنگری در مورد این جریان غافل نشد. به هر حال اقدام مشرق خیلی خوب است پسندیدم.
  • AE ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    13 2
    گند زدین به اعتقادات مردم.فاتحه ماه عسل دیگه خونده میشه ما رو باش که چقد پیگیر این برنامه بودم دگه هیچ کدوم از این حرفاشون رو نمیشه باور کرد خیلی از حرفای این اشکی رو من هضم نمی کردم .یعنی چی به اندازه پول جمع شده وزیر روی پول میزارن. گدایی هیچ اینا افکار شومی دارن.یعنی شیعه رو میخوان نابود کنن
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    1 7
    علمی بلد نیستی حرف بزنی
  • الی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    8 0
    خدایا دروغ گویان را رسوا و خوار کن.. به حق علی و آل هلی
  • ناشناس ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    5 2
    لطفا منو قاطی این چیزا نکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس