کد خبر 861743
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
گرت بیل

منچستریونایتد به دنبال جذب گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید است و حتی اگر این انتقال هم قطعی نشود از هم پاشیدن مثلث تهاجمی رئال بسیار محتمل است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچستریونایتد با هدایت ژوزه مورینیو طبق گزارشات مشتاق به خدمت گرفتن گرت بیل در تابستان پیش رو است و اگر این اتفاق بیفتد می‎توان گفت پایان عصر مثلث تهاجمی رئال مادرید، یعنی بی‌بی‌سی از راه رسیده است.

این گزارش از این جهت منطقی به نظر می‏‌رسد که بعد از جدایی زیدان از رئال مادرید فلورنتینو پرس، مدیر باشگاه مادریدی هم تصمیم گرفته ترکیب تیم را تازه کند و بازیکنان جوان‎تر و با استعدادتری به خدمت گیرد، در نتیجه بیل یکی از بازیکنانی است که احتمال جدایی‎اش از ابتدا هم مطرح بود.

این خبر اولین بار توسط نشریه تایمز مطرح شد و مدتی بعد مطبوعات اسپانیایی آن را تائید کردند. در این گزارشات درباره قیمت بازیکن هم این طور آمده که شیاطین سرخ باید رقمی بیش از ۹۷ میلیون یورو که رئال برای جذب بیل پرداخته به تیم مادریدی بدهند تا رضایت این تیم برای فروش ستاره ولزی را جلب کنند.

تایمز همچنین عنوان کرده چه انتقال بیل به منچستریونایتد قطعی باشد چه نه، مطمئنا از مثلث تهاجمی رئال مادرید حداقل یک نفر در این تابستان از این تیم جدا خواهد شد؛ افشاگری‎ای که باز هم منطقی به نظر می‌‏رسد. به این دلیل که رونالدو درباره تصمیمش مبنی بر جدایی صحبت کرده بود، بنزما دو حامی داشت که یکی زیدان و دیگری پرس بودند که حالا یکی را از دست داده و بیل هم شرایط ایده‏‎آلی ندارد و خودش اعلام کرده دوست دارد دقایق بازی بیشتری به او برسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس