کد خبر 86162
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶

با حکم دادگاه کیفری استان تهران، متهم به قتل شهید "حسین غلام‌کبیری" اولین شهید فتنه 88 از اتهام قتل عمد تبرئه و مقرر شد دیه وی از بیت‌المال پرداخت شود.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، با حکم دادگاه کیفری استان تهران، متهم به قتل شهید "حسین غلام‌کبیری" اولین شهید فتنه 88 از اتهام قتل عمد تبرئه و مقرر شد دیه وی از بیت‌المال پرداخت شود.

دومین جلسه محاکمه متهم به قتل شهید حسین غلام کبیری، اولین شهید فتنه سال ۸۸ صبح روز شنبه در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد.
 
اولین جلسه این محاکمه، در تاریخ 24 خرداد امسال در همین شعبه و با حضور متهم، اولیای‌دم و شاهدان حادثه برگزار شد اما به دلیل نقص در پرونده جلسه محاکمه تجدید و به امروز موکول شده بود.
 
اصغری‌روشن، نماینده دادستان در ابتدای جلسه امروز در جایگاه قرار گرفت و با اشاره به مدارک موجود در پرونده از جمله اعترافات اولیه متهم و همچنین درخواست اولیای‌دم مبنی بر قصاص، خواستار اشد مجازات برای متهم شد.
 
اولیای‌دم نیز در جایگاه قرار گرفتند و با اعلام شکایت مجدد از متهم، خواستار قصاص وی شدند.
 
 
در ادامه جلسه، متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اتهام قتل را قبول ندارد، اظهارات خود در جلسه قبل مبنی بر اینکه تنها اشتباه او رانندگی بدون گواهینامه بوده است را تکرار کرد. او همچنین اظهار داشت که در زمان قتل، در بازداشت بوده است.
 
در این جلسه همچنین نتیجه استعلام از دادگاه انقلاب نشان داد که متهم روز قتل شهید حسین غلام کبیری در اختیار این دادگاه و بازداشت بوده است.
 
بعد از اظهارات افراد حاضر در جلسه امروز، آخرین دفاعیات متهم اخذ شد و قاضی عزیزمحمدی ختم جلسه را اعلام و صدور حکم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موکول کرد.
 
دقایقی قبل، قاضی عزیزمحمدی گفت: بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، متهم پرونده از اتهام قتل عمد تبرئه شد و مقرر شد که دیه مقتول از بیت‌المال پرداخت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • yaser ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    hala unayi ke baese in hokman fek mikonan ke yaru adam mishe. vali mane basiji migam ke be hamin khiyal bashin :s
  • سرباز گمنام ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    متاسفم برای این عدالت خدا بیامرزتت حسین جان
  • haya ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    1 0
    مشرق جون با این روند قوه .... موسوی وکروبی را هم با عزت وافتخار و دسته گل ازشون تمجید میکنن. و......کم کم 9 دی از تقویمها پاک میشه
  • ناشناس ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج آمین
  • سیب ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    با سلام مرد ناحسابی اگه تبرئه شده که دیگه قاتل نیست شاه بخشیده شاغلام نمی بخشه اینه اون انحرافی که در نفس شما ریشه دوانده - حب نفس چشمانتان را کور کرده - بر اساس عدالت باید شما محکومید .
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    1 0
    مطمئن باش نزدیکه
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    1 0
    اگه ادم بود که تو اغتشاشا شرکت نمیکرد
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 1
    عزیزم متهم به قتل نه قاتل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس