سردار جزایری

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با تسنیم گفت: مستشاران ایرانی برخلاف نظامیان آمریکایی و مرتجعین منطقه با درخواست دولت و مردم سوریه در این کشور حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش مشرق، سردار سید مسعود جزایری مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خبرسازی برخی رسانه‌ها درباره احتمال خروج ایران از سوریه گفت: ایران و سوریه دارای روابط عمیقی هستند که تحت تاثیر اقدامات تبلیغاتی هیچ‌کس قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: بزرگترین وحشت رژیم صهیونیستی هم‌مرزشدن با رزمندگان اسلام است و اکنون که این امر تحقق پیدا کرده لذا  آمریکا و اسرائیل غاصب خود را به هر دری می‌زنند تا این موقعیت تغییر کند ولی باید بدانند که این موقعیت تغییر نخواهد کرد.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مستشاران ایرانی برخلاف نظامیان آمریکایی و مرتجعین منطقه با درخواست دولت و مردم سوریه در این کشور حضور پیدا کرده‌اند؛ ما در انتظار روزهایی هستیم که سوریه و سایر کشورهای منطقه دورانی بدون نیروهای بیگانه مزاحم و دردسرساز را به خود ببینند.

سردار جزایری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آینده روشنی برای خود نمی‌بیند و آمریکا هم چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد، تاکید کرد: روابط ایران و سوریه روابطی دیرینه و استراتژیک است و هر نوع توافقی صرفاً میان دولت ایران و دولت سوریه صورت خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    2 9
    مالک برگرد
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    3 6
    البته روسیه خائن است ونامرد ونارفیق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس