اورژانس نمایه

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور، گفت: اورژانس برای مراسم شب های احیا و ارتحال حضرت امام خمینی(ره) آمادگی کامل دارد.

به گزارش مشرق، حسن نوری، در خصوص تمهیدات سازمان اورژانس کشور برای تعطیلات خردادماه، گفت: اورژانس کشور امسال نیز مانند هر سال در محل های تجمع مردم در شب های احیا ماه مبارک رمضان، در کنار عزادان حضور دارد و آمبولانس های رزرو با استفاده از نیروهای رزرو فعال خواهند بود که تا ساعات پایان عزدارای شب های احیا، به ارائه خدمات مورد نیاز بپردازند.

وی با اشاره به فعالیت موتورلانس های اورژانس در شب های مراسم احیا ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در صورتی که ترافیک مانع ارائه خدمات اورژانس شود، موتورلانس های اورژانس با سرعت می توانند خدمات فوریت های پزشکی را به مصدومان و بیماران ارائه دهند.

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور با اشاره به همزمان شدن مراسم شب های احیا ماه مبارک رمضان با مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: اتوبوس آمبولانس ها و آمبولانس های اورژانس کشور علاوه بر پوشش مسیر زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و همراهی کاروان های زائران، در حرم مطهر و اطراف آن نیز حضور فعال خواهند داشت.

نوری با بیان اینکه اورژانس کشور از ساعت ۶:۳۰ روز ۱۴ خرداد تا پایان مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حالت آماده باش قرار دارد، افزود: امسال و برای ارائه خدمات بهتر به زائران مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ۵۰ دستگاه آمبولانس از شهرهای دیگر به کمک اورژانس خواهند آمد. همچنین ۶۷ دستگاه آمبولانس و ۳۷ دستگاه موتورلانس اورژانس تهران علاوه بر توان عملیاتی خود برای این روز آماده کرده است تا آمبولانس های تهران از چرخه عملیاتی خارج نشوند.

وی با اشاره به دستور وزارت بهداشت مبنی بر امداد ساحلی و طرح «بهسازی دریا» توسط اورژانس، گفت: طرح امداد ساحلی از ۹ خرداد آغاز شده و تا ۶ مهر ۹۷ ادامه دارد و در ایام تعطیلات خرداد پیش بینی می شود که بخشی از مردم به شمال کشور سفر کنند.

نوری یادآور شد: ۳۰ کمپ امداد ساحلی اورژانس در استان مازندران، ۲۵ کمپ در استان گیلان و دو کمپ در استان گلستان راه اندازی شده است تا خدمات مورد نیاز مردم را به نحو شایسته ارائه کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس