کد خبر 861058
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران روی جذب ۷ بازیکن سهمیه لیگ برتری خود تاکید کرد.

به گزارش مشرق، از فهرست ۱۴ نفره جواد نکونام برای تیم فوتبال نساجی مازندران به طور حتم ۷ بازیکن مدنظر این مربی جذب می‌شوند. این مربی که به تازگی فهرست نفرات مورد نظر خود را به باشگاه ارائه داده است، روی جذب هر ۷ سهمیه لیگ برتری خود تاکید دارد.

در فهرست نکونام بازیکنان لیگ یکی هم حضور دارند که به نظر می‌رسد تقریبا با تعداد زیادی از آنها به توافق رسیدند. از این رو با توجه به اسامی که این مربی ارائه داده است، جذب ۷ نفر از این بازیکن محتمل‌تر نسبت به بقیه است.

البته نساجی می‌تواند ۴ بازیکن خارجی جذب کند، ولی فعلا برنامه‌ای در این خصوص ندارند و با توجه به بودجه محدود نساجی تا امروز در این خصوص اقدام نکردند.

*در درون دروازه حامد لک از گزینه‌های اصلی تیم فوتبال نساجی است. البته این تیم همچنان مجتبی روشنگر را در اختیار دارد، ولی برای نکونام جذب دروازه‌بان و تقویت دروازه از اولویت‌ها است. از این رو نکونام تاکید کرده است قبل از هرکاری دروازه‌بان مورد نظر او را جذب کنند.

*تمرینات نساجی از تاریخ ۲۳ خرداد آغاز خواهد شد. براساس برنامه جواد نکونام، نساجی در ابتدا اردویی کوتاه مدت در مازندران برگزار خواهد کرد. بازیکنان باید در این اردو شرکت کنند. هر چند نیمی از بازیکنان فصل قبل در فهرست نکونام حضور ندارند و باشگاه با آنها مذاکره‌ای نداشته است.

*در حالی که مدیرعامل تیم نساجی از روند خوب ورزشگاه شهید وطنی و تکمیل پروژه بازسازی می‌گوید، برخی خبر‌ها حاکی از آن است که عملیات بازسازی به کندی پیش می‌رود. با این حال عوامل باشگاه و هواداران این تیم امیدوارند، ورزشگاه شهید وطنی قبل از شروع لیگ برتر آماده شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس