کد خبر 860821
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
قلعه نویی

سپاهان و امیر قلعه نوعی برای حضور مقتدر لیگ هجدهم سه هفته دشوار و البته متوالی مقابل استقلال، سایپا و پرسپولیس خواهند داشت.

به گزارش مشرق، سپاهان که با امیر قلعه نوعی حضور پر رنگی در بازار نقل و انتقالات داشته می خواهد خیلی زود و البته جدی روند آماده سازی خود را برای حضور مقتدر در لیگ هجدهم آغاز کند. قرعه مناسب این تیم هم می تواند عامل مضاعفی باشد تا طلایی پوشان با معدل امتیازی خوبی نیم فصل اول را به پایان برسانند.


افتتاحیه یا صنعت نفت

لیگ هجدهم برای قلعه نوعی و سپاهان با دیدار صنعت نفت در اصفهان آغاز می شود. طلایی پوشان فصل قبل هرگز موفق به شکست برزیلی ها نشدند و دیدار رفت را با نتیجه 3 بر 2 به شاگردن کمالوند واگذار کردند و در بازی برگشت نیز به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند. شاگردان قلعه نوعی در هفته نخست به مصاف صنعت نفتی می روند که هنوز سرمربی فصل بعد خود را نمی شناسد. سپیدرود رشت و پیکان رقبای بعدی سپاهان خواهند بود. در این بین مصاف ژنرال با آقامعلم قطعی است و هنوز مشخص نیست چه کسی روی نیمکت رشتی ها جانشین علی کریمی خواهد شد.


دربی اصفهان هیجان انگیزتر از همیشه

در سالهای اخیر امیر قلعه نوعی همواره یک پای دربی اصفهان بوده و حالا نصف جهان را باید به حق شهر دوم ژنرال بدانیم. قلعه نوعی که فصل قبل عملکرد خوبی با ذوب آهن داشت و در نهایت توانست عنوان نایب قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دهد، حالا بعد از بازگشت به سپاهان در هفته چهارم به مصاف تیم فصل قبلش خواهد رفت. در لیگ هفدهم که دربی اصفهان در همین هفته چهارم برگزار شد، قلعه نوعی بازی اول را به کرانچار باخت و بازی دوم را با نتیجه 2 بر یک برد.


هفته پنجم و دوباره تراکتورسازی

ژنرال در هفته پنجم بازهم به مصاف تیمی خواهد رفت که سابقه هدایت آن را بر عهده داشته است. او باید از تراکتورسازی میزبانی کند و بعد هم به نوبت به مصاف پارس جنوبی جم، فولاد و نفت مسجد سلیمان سه تیم جنوبی لیگ برتر برود. قلعه نوعی در این سه بازی یک بار مقابل فولاد میزبان خواهد بود.


رویارویی با کاپیتان نکو

اما دومین سکانس هیجان انگیز ژنرال در لیگ هجدهم مصاف با جواد نکونام در هفته نهم خواهد بود. سپاهان در این هفته مهمان نساجی تازه صعود کرده به لیگ برتر خواهد بود و اولین تقابل نکونام و قلعه نوعی می تواند یک از مهمترین و البته جذاب ترین اتفاقات نیم فصل اول باشد.


مصاف با مثلث برمودا

قلعه نوعی که با هدف احیاء سپاهان و جبران نتایج بد این تیم در فصل قبل وارد لیگ هجدهم شده، با قرعه مناسب مواجه است و تنها نقطه چالشی او در سه هفته حساس مقابل استقلال، سایپا و پرسپولیس رقم خواهد خورد. قلعه نوعی در مصاف با شفر در هفته دهم مهمان است و باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پیرمرد آلمانی برود. او که فصل قبل یک بار در دیدار برگشت لیگ و یک بار هم در دیدار رفت لیگ قهرمانان آسیا موفق به شکست شفر شد، در دیدار برگشت آسیایی با قبول شکست 3 بر یک مقابل این مربی آلمانی وداع تلخی با این رقابت ها داشت.


علی دایی و سایپا حریف بعدی قلعه نوعی در اصفهان خواهند بود. قلعه نوعی فصل قبل مقابل دایی یک بار به تساوی یک بر یک رسید و در نیم فصل دوم شکست سنگین 4 بر 2 را متحمل شد. و اما برانکو پرسپولیس که در اصفهان مقابل سپاهان قرار می گیرند، ضلع سوم مثلثی را تسکیل می دهند که اگر قلعه نوعی و شاگردانش به سلامت از آن عبور کنند، می توانند موفقیت احتمالی خود را در نیم فصل اول تضمین کنند. قلعه نوعی در مصاف با برانکو نیز در لیگ هفدهم یک بار با باخت 4 بر صفر مواجه شد و یک بار هم 2 بر یک برنده بود.


پایان خوش برای ژنرال

سپاهان و قلعه نوعی در سه دیدار پایانی خود در نیم فصل اول باید به مصاف گسترش فولاد، پدیده و استقلال خوزستان بروند. سه بازی نسبتاً آسان که می تواند امتیازات خوبی را به اندوخته های ژنرال بیفزاید. این سه بازی در دور برگشت نیز می تواند کمک شایانی به مشخص شدن وضعیت سپاهان در دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ هجدهم کند.

در مجموع به نظر می رسد قلعه نوعی و تیمش با قرعه مناسب و متعادلی در لیگ هجدهم مواجه شده اند و می توانند با کسب امتیازات لازم یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس