کد خبر 860767
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
شفر

همکاری استقلال و شفر در فصلی که گذشت را می‌توان یک معامله دو سر برد دانست. هم برای تیمی که نتایج خوبی گرفت و هم برای مربی‌ای که بهترین کارنامه مربی‌گری‌اش را ثبت کرد.

به گزارش مشرق، شفر در این مدت بارها از عملکرد خوبش در استقلال و این که توانسته این تیم را از سقوط نجات دهد صحبت کرده اما به بخشی دیگر از همکاری‌اش با آبی‌های پایتخت اشاره نکرده است. از تیمی خوب با پنانسیل بالا که شفر را هم از سقوط نجات داد و او را از یک مربی تمام‌شده به یک مربی موفق و احیاکننده تبدیل کرد. یعنی همکاری شفر با استقلال یک برد دو جانبه بوده است برای تیمی که از بحران فاصله گرفت و برای مربی‌ای که به روزهای شیرین افتخار بازگشت. عملکرد شفر در استقلال نه تنها باعث احیای او شده که نگاهی به کارنامه این مربی نشان می‌دهد که کارنامه او در استقلال تا این جای کار بهترین آمار مربی‌گری‌اش بوده است.

شفر در این فصل ۳۴ بازی در جام های مختلف روی نیمکت استقلال نشست و در این ۳۴ بازی ۲۱ برد، ۱۰ مساوی و ۳ باخت بدست آورد و ۷۳ امتیاز کسب کرد. تیمش ۵۹ گل زد و ۱۹ گل دریافت کرد. او در استقلال موفق شد در هر بازی میانگین امتیاز ۲،۱۵ امتیاز از هر بازی را ثبت کند. این در حالی است که او در تیم‌های قبلی به میانگین ۲ امتیاز از هر بازی هم نرسیده بود و بهترین عملکردش را در تیم برلین با ۱،۶۳ امتیاز از هر بازی ثبت کرده بود.

سرمربی آلمانی علاوه بر بیشترین میانگین امتیاز بیشترین درصد برد را هم با استقلال بدست آورده است. حدود ۶۲درصد برد در بازی‌ها آماری است که شفر پیش از این به آن نزدیک هم نشده است. درصد برد او در تیم‌های سابقش اعداد زیر بوده است:

اعدادی که نشان می‌دهد شفر نه تنها در استقلال احیا شده است بلکه در این تیم توانسته بهترین روزهای مربی‌گری‌اش را بگذراند و کارنامه موفقی را ثبت کند. البته نتیجه‌گیری بهتر و دقیق‌تر را زمانی می‌توان انجام داد که دوران مربی‌گری شفر در استقلال به پایان برسد و نتایج او را در مدت زمان حضورش در استقلال با حضورش در تیم‌های دیگر مقایسه کرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس