کد خبر 860250
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کنسرت امیرعباس گلاب

واقعیت مواضع جمهوری اسلامی درباره "کنسرت" با آنچه که در این زمینه شایعه می شود، متفاوت است.

به گزارش مشرق، شایعه مخالف بودن جمهوری اسلامی با هرگونه شادی مردم و از جمله برگزاری کنسرت‌ها، از جمله شایعاتی است که همواره با توجه به برخی اتفاقات در این حوزه، رواج داشته است.

تعمیم تصمیم به لغو یک یا چند کنسرت توسط مسئولین یک شهر به تصمیم کلیت نظام نیز از جمله خطوطی است که شایعه‌سازان به دنبال رواج آن بوده اند.

این در حالی است که واقعیت مواضع جمهوری اسلامی درباره "کنسرت" با آنچه که در این زمینه شایعه می شود، متفاوت است.

رهبر معظم انقلاب، 7 خرداد 97 در بخشی از سخنانشان در جمع دانشجویان، با اشاره به این موضوع فرمودند: 

" در چند هزار کنسرت، مثلاً فرض کنید که پنج کنسرت تعطیل میشود؛ این را تعمیم میدهند، هیاهو، فریاد و از این قبیل که «کنسرت‌ها دارد تعطیل میشود»! حالا مثلاً چند هزار کنسرت یا چند صد کنسرت اجرا شده، تعطیل هم نشده؛ [آنجا] چند کنسرت را تعطیل کرده‌اند! فلان مدیر و فلان مدیر و فلان مدیر در مجموعه‌ی مدیران -ده نفر، پانزده نفر، بیست نفر مِن‌باب‌مثال- یک خطائی کرده‌اند، یک غلطی کرده‌اند، یک ممشای نادرستی [داشته‌اند]، این را تعمیم میدهند نه فقط به مجموعه‌ی مدیریّتی کشور بلکه به مجموعه‌ی نظام جمهوری اسلامی! اینها کارهای دشمن است که با برنامه‌ریزی دارد انجام میگیرد".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    10 0
    باید آنقدر قانون شفاف باشه که اصلاً جایی برای اعمال سلیقه شخصی باقی نماند. این درسته. در قانونی که ریزترین مسائل در آن دیده شده باشه صد البته مجهز به دپارتمان یا تشکیلات اداری و سیستماتیک منظمی باشه، نظر شخصی معنا ندارد. حداقل انتظار این است که به قانون نوشته شده پایبند بوده و به آن عمل کنیم!
  • GB ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    9 3
    کار ازین حرفا گذشته
    • م IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      1 10
      تو برو خواب عزیزم
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    9 12
    مهم این است که اسلام با کنسرت مخالف است. البته نه لزوما با موسیقی کنسرت چون موسیقی ممکن است حرام نباشد. اما کنسرت ذاتا حاشیه های دارد نظیر اینکه همیشه ابزاری است برای جمع شدن زنان و مردان هرزه و رقاصی و حرمت شکنی. هر چیزی هم که ابزار گناه بشود در اسلام مطرود و مغضوب است. حالا اینکه جمهوری اسلامی با اسلام نسبتی دارد یا ندارد را می شود فهمید.
    • ناشناس IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      10 3
      شما سطح چند حوزه هستید که به این صراحت فتوا دادین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس