کد خبر 860104
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
روسیه/ جام جهانی

یک خبرگزاری مطرح روسیه نتایج نظرسنجی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال از منظرهای مختلفی را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، در بخشی از نتایج نظرسنجی خبرگزاری ریانووستی روسیه که در میان مردم این کشور صورت گرفته آمده است: ۸۷ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بازی‌های تیم ملی فوتبال روسیه را در جام جهانی ۲۰۱۸ دنبال خواهند کرد. بازی‌های تیم‌های ملی برزیل (۴۰ درصد)، آلمان (۳۷ درصد)، انگلیس (۲۱ درصد)، اسپانیا (۲۰ درصد)، آرژانتین (۱۶ درصد) در میان فوتبالدوستان روسی دنبال‌کننده دارد. روس‌ها بیشترین شانس قهرمانی را برای تیم ملی برزیل با ۲۳ درصد قائل شدند. تیم ملی آلمان نیز با ۲۱ درصد شانس دوم قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال از نظر روس‌ها است.

۴۷ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی خبرگزاری ریانووستی شانس صعود روسیه را از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال اعلام کردند. ۱۰ درصد آنها معتقد به صعود شاگردان چرچسوف تا مرحله نیمه‌نهایی هستند و ۸ درصد از حضور تیم ملی روسیه در بازی فینال خبر دادند. ۶ درصد نیز اعلام کردند که روسیه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ می‌شود.

این نظرسنجی در ۲ هفته‌ اخیر با مشارکت ۱۰۰۲ نفر در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفری روسیه و در سنین ۱۲ تا ۶۴ سال صورت گرفته است.

روسیه برای نخستین بار در تاریخ جام جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    16 1
    قهرمانی باز هم مال هم نژادی هامونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس