محسن رضایی

محسن رضایی بخشی از گفتگوی روز گذشته خود با سفیر سوئیس در تهران را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که عصر روز گذشته  با مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در تهران دیدار کرد، با انتشار بخشی از گفتگوی خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: به او فهماندم که آقای ترامپ نه مثل بوش از عهده تهدید کردن بر می‌آید، نه زیرکی اوباما را در دیپلماسی دارد، نه قادر است مذهبی‌های آمریکا را جذب کند و نه کسب‌ و کارهای آمریکا با بالا رفتن شاخص بورس فریب می‌خورند.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" سفیر حافظ منافع آمریکا از سفرای جوان بود. باهوش و زیرک بود. سعی می‌کرد بفهمد ایران چه تصمیمی دارد. به او فهماندم که آقای ترامپ نه مثل بوش از عهده تهدید کردن بر می‌آید، نه زیرکی اوباما را در دیپلماسی دارد، نه قادر است مذهبی‌های آمریکا را جذب کند و نه کسب‌ و کارهای آمریکا با بالارفتن شاخص بورس فریب می‌خورند. پرونده‌های سیاست خارجی‌اش هم باز است و هنوز به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است. به او گفتم رسوایی ترامپ در شکست از ایران تاریخی خواهد بود. خیلی صریح و شفاف و البته محترمانه با او صحبت کردم."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    57 9
    خوارج ابتدا حکمیت و ابوموسی اشعری را به امامشان تحمیل کردند. بعد که گندش درآمد همان امام مظلومشان را به جرم پذیرش حکمیت تکفیر کردند. کیست که نداند با جو مسمومی که اصلاح طلبان راه انداختند و در باغ سبزی که به مردم نشان دادند و اردوکشی های خیابانی تحت عنوان جشنهای قرارداد لوزانچای و ژنوچای و برجام فقط برای آن بود که رهبری را در مقابل مردم قرار دهند. کار خردمندانه هم این بود که رهبری اجازه دهد مردم نتیجه بلاهت و انتخاب احمقانه خود را ببینند. اما متاسفانه نه تنها مردم از خواب غفلت بیدار نشدند که تازه نکته دیگری هم مشخص شد که اصلاح طلبان از ابتدا قصدشان برجام نبود. قصدشان حذف گردن یکی بعد از دیگری اهرمهای اقتدار جمهوری اسلامی بود. حالا هم که به قثول ماکرون قراردادهای موشکی را هم از قبل بسته اند. مجلس و رییس آن هم که اصرار دارد ایران را به FATF ملحق کند و حتی با بستن درهای مجلس اجازه آبستراکسیون را هم به اقلیت انقلابی مجلس ندهد. ظاهرا عموم کسانی که خود را نخبگان سیاسی و مقامات نظام می دانند تصمیم قطعی خود را برای تحویل دادن بی قید و شرط کشور به آمریکا گرفته اند و در این شرایط رهبری کاملا تنها مانده است. هر لحظه و هر دقیقه الان سرنوشت ساز است و خداوند هرگز نخواهد بخشید کسانی را که الان می توانستند به یاری رهبری برخیزند اما با سازشکاران ساخت و پاخت کرده و یا سکوت کردند.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    17 2
    آقای رضایی ترامپ و کارش مهم نیست مهم اینکه بعضیها جام زهر قطعنامه را به امام خوراندند و الان هم جام زهر برجام را به رهبر عزیز و حالا ژست رسوایی ترامپ و آمریکا میگیرند فاین تذهبون ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس