کد خبر 859913
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سؤال نماینده رشت از وزیر بهداشت را که درباره صندوق رفاه دانشجویان بود، وارد ندانستند و از پاسخ‌های قاضی‌زاده‌هاشمی قانع شدند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان سؤال ملی غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس از قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مورد بحث و بررسی قرار داده و وارد ندانستند.

در این جلسه، پس از ارائه توضیحات وزیر بهداشت، جعفرزاده اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر قانع نشده است و خواستار رأی‌گیری از صحن علنی و اعلام نظر وکلای ملت درباره این سؤال شد.

اما وکلای ملت با 101 رأی موافق، 98 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از 224 نماینده حاضر در صحن مجلس، سؤال جعفرزاده از وزیر بهداشت را وارد ندانستند و از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.

جعفرزاده در این سؤال از وزیر بهداشت پرسید: علت سوءتدبیر، عدم نظارت، بروز تخلفات عدیده بر خلاف اساسنامه و ضوابط معینه و قوانین جاریه که بعضاً دست‌درازی به بیت‌المال است و همچنین ارائه خدمات نامطلوب و نامناسب به دانشجوبان از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انجام هزینه منابع دانشجویان برای رفاه کارکنان چرا صورت پذیرفته است؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس