کد خبر 859799
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
دادگاه

مرد جوان که رقیب عشقی‌اش را با 17ضربه چاقو به‌قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستاد.

به‌ گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از سال 92به‌دنبال جنایت خونین در یکی از محله‌های شهر کرج شروع شد. در تماس تلفنی با مرکز پیام پلیس 110 اعلام شد که مرد جوانی در اثر اصابت چاقو جان باخته است.

بازپرس به‌همراه کارآگاهان جنایی در محل جنایت حضور یافته و با جسد مرد 34ساله‌ای به‌نام فرشید روبه‌رو شدند، با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد وی در اثر 17ضربه چاقو جان باخته است.

همسر افغان مقتول در بازجویی‌ها راز جنایت را این‌گونه فاش کرد: من پس از جدایی از مقتول با مرد جوانی که دوست او بود ازدواج کردم اما مدتی نگذشت که او سرناسازگاری گذاشت ومن چون حق طلاق داشتم طلاق گرفتم و دوباره با همسر سابقم ازدواج کردم، مهران روز حادثه به خانه‌مان آمد و شوهرم را با چاقویی که در دست داشت کشت.

او به من اتهام می‌زد که پس از جدایی با همسر اولت رابطه داشتی و این فرزندی که من دارم از او است؛ درحالی که این موضوع واقعیت نداشت. با ادعاهای زن جوان، ضارب دستگیر شد.

او در همان بازجویی‌های نخستین قتل را به گردن گرفت. متهم صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرزبه ریاست قاضی هدایت رنجبر و قاضی یزدان‌پور پای میز محاکمه ایستاد.

در آغاز جلسه اولیای دم قصاص متهم را خواستار شدند، آنگاه متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خودش گفت: من قبول دارم که مقتول را کشته‌ام اما برای کشتن او دلیل دارم. من بارها به شوهر سابق همسرم گفته بودم که دست از سر زندگی من بردارد اما ول کن نبود.

تا اینکه پس از اختلاف‌های شدید با لاله او به خاطر حق طلاقی که داشت ازمن جدا شد، وقتی فهمیدم دوباره به سراغ همسر سابقش رفته بد جوری عصبانی شدم.این بود که سراغ مقتول رفتم، با هم درگیر شدیم برای همین با چاقویی که داشتم او را کشتم یادم نمی‌آید چند ضربه به او زدم....پس از اظهارات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    12 11
    بازهم افاغنه!
  • صالحی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    1 1
    هر دو انها نادان بودن . اگر این خانم با همسر اول زنذگی میکرد و سازگار بود ک چرا طلاقش بده . اما قاتل . اگر تو فکر میکنی با همسر اول رابطه داشته . یعنی فاحشه بلانسبت اون بنده خدا . . زن هرکه دوست داره بشه . تو باید طلاق مییدادی . اگر برای ایده خود احترام قایل هستی و فکر مییکردی رابطه پنهانی داشته . پس حقت اعدام است
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    18 0
    زندگیه سگی....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس