کد خبر 859550
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کشتی

شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در نشست صبح امروز خود کادر فنی تیم های جوانان و نوجوانان در رقابت های آسیایی و مسابقات جهانی را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، مصوبات نشست صبح امروز دوشنبه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد به شرح زیر است:

۱- سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان (تقی اکبر نژاد) گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی جوانان آزاد در چند ماهه گذشته ارائه کرد و رقابت های بین المللی رومانی را به عنوان تورنمنت محل ارزیابی فنی کشتی گیران در اوزانی که از نظر کادر فنی نیاز به ارزیابی دارند، معرفی کرد. اوزان ۸۶، ۹۲، ۹۷، ۱۲۵ کیلو گرم در تورنمنت مذکورمورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و گزارش آن به شورای فنی ارائه می شود.

۲- مربیان تیم کشتی آزاد جوانان در مسابقات آسیایی حسن طهماسبی و امیر عباس مرادی گنجی به عنوان مربیان منتخب سرمربی و رسول دهقان نژاد به عنوان مربیان سازنده از سوی سرمربی معرفی شدند.

۳- سرمربی تیم ملی نوجوانان آزاد (غلامرضا محمدی)، گزارشی از عملکرد و نتایج مسابقات آسیایی ازبکستان ارائه کرد. بنا به گزارش مشارالیه از عملکرد اوزان ۴۸ و ۶۰ کیلوگرم رضایت کادر فنی حاصل نشد. سهمیه المپیکی کشتی آزاد به علاوه یک وزن اضافی در مسابقات ازبکستان دریافت شد .

۴- بنابه گزارش اعلامی سرمربی تیم نوجوانان آزاد تکلیف اوزان ۴۸ و ۶۰ کیلوگرم در مسابقات بین المللی رومانی از نظر کادر فنی روشن خواهد شد، در صورت ادامه ابهام در اوزان یادشده، پیشنهادات بعدی کادر فنی به شورای فنی ارائه خواهد گردید. در بقیه اوزان حدوداً نظر کلی کادر فنی حاصل شده و مسیر تدارکات و آماده سازی کشتی گیران در حال پیگیری است.

۵- مقرر شد کادر فنی نوجوانان آزاد حداکثر تا هشتم خرداد ماه دو وزن از سه وزن سهمیه المپیک را برای اعلام به اتحادیه جهانی کشتی ارائه کند.

۶- در مورد کادر فنی برای مسابقات جهانی، ابراهیم مهربان و سید مراد محمدی به عنوان مربی منتخب سرمربی و شهرام چایچی به عنوان مربی سازنده معرفی شدند. هیات کشتی استان مازندران به دلیل داشتن بیش از نیمی از ملی پوشان اوزان تیم ملی جوانان می تواند یک مربی سازنده در مسابقات جهانی داشته باشد .

۷- بنابه درخواست مدیر تیم های ملی رده های سنی پایه و جوانان، مقرر شد به منظور افزایش تجربه جوانان تیم ملی کشتی آزاد، رقابت های تدارکاتی با استان های مختلف برگزار شود. همچنین در صورت تقاضای سایر کشورها، مسابقات و اردوهای مشترکی در این رده سنی پیگیری شود.

۸- مقرر شد با توجه به اینکه برخی از کشتی گیران شاخص کشور در چند سال گذشته که صاحب مدال جهانی و المپیک نیز می باشند، در این چند سال با ادبیات فنی کادرهای فنی مربوطه آشنا بوده و تجربیات خوبی دارا هستند، افرادی که به لحاظ علاقمندی، استعداد فنی و شخصیتی واجد شرایط برای حضور در جایگاه مربیگری تیم ملی هستند، به عنوان استعداد ویژه در کادرهای فنی ذیربط دعوت شده و بکارگیری شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس