خبر ویژه

در ادامه تحرکات باند خاتمی برای بازگرداندن حیثیت این دست‌اندرکار فتنه و آشوب نیابتی سال ۸۸، وی در ضیافت افطار محمدرضا عارف شرکت کرد و پشت سر ناطق‌نوری به نماز ایستاد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

خاتمی مدت‌هاست به اعتبار انزوا و سرگشتگی خودساخته، سعی می‌کند در مراسم ختم و افطار و... حضور پیدا کند و با انداختن شخصیت‌های سیاسی در رودربایستی و گرفتن عکس با آنها چنین القا کند که از موضع اتهام خارج شده است!! باند او سناریوهای مشابهی را در حسینیه جماران (علیه رئیس مجلس و رئیس صدا و سیما) و همچنین در مراسم روضه‌خوانی قدرت‌الله سلیمانی (علیه وزیر اطلاعات) به اجرا گذاشتند و این در حالی است که خیانت بزرگ خاتمی در همراهی با دروغ تقلب و به آشوب‌کشاندن ۸ ماهه کشور مطابق نقشه آمریکا و انگلیس و اسرائیل، هرگز از اذهان پاک نخواهد شد.


نکته قابل تأمل در مورد تمسک باند خاتمی به ناطق نوری اینکه همین طیف در انتخابات سال ۷۶ به تخریب و ترور شخصیت ناطق پرداختند و حتی در مقابل مجلس پنجم شعار می‌دادند «مجلس زوری نمی‌خوایم/ ناطق‌نوری نمی‌خوایم».


اما فارغ از تله‌گذاری فتنه‌گران برای امثال ناطق‌نوری که مدت‌هاست در جریان است، یک سؤال مهم‌تر وجود دارد: ضیافت افطار برای کسانی است که ماه مبارک رمضان را محترم می‌شمارند؛ با این وصف، آیا جماعتی که آشوبگران را در سال ۸۸ تحریک به حرمت‌شکنی علیه مقدسات اسلامی کردند و همان‌ها در روز قدس ضمن کشیدن سیگار و نوشیدن علنی آب در انظار، اقدام به حرمت‌شکنی ماه رمضان کردند، اعتقادی به حرمت روزه ماه مبارک رمضان دارند که افطارش نیز محترم و موجه باشد؟!


و بالاخره اینکه خاتمی با این قبیل صحنه‌سازی‌ها نمی‌تواند خود را از بار سنگین خیانتی که مرتکب شده برهاند. مگر اینکه اعلام توبه کند و تضمین دهد که جبران خواهد کرد و حقیقت دروغ تقلب را به مردم بگوید. به تعبیر قرآنی «الا الذین تابوا و اصلحوا و بینوا.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
    0 3
    زرشک
  • حقیقت گو IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
    14 0
    باسلام - افرادی امسال آقای ناطق نوری نباید درکناراین افراد لابالی و دشمن نظام جمهوری قرارگیرند که آنها بخواهند ازاین افراد سواستفاده نمایند .
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
    4 0
    باید هرچه سریعتر محاکمه و اعدام شود.
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
    11 0
    اینها یک مشت روحانی نما هستند باید خلع لباس بشوند.در زمان شاه مخلوع هم روحانی درباری بودندالان هم اینها با آنها فرقی ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس