کد خبر 859270
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
مارسیال

بانوی پیر موضع خود برای تقویت خط حمله‌اش در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی را تغییر داده است.

به گزارش مشرق، گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از انصراف  باشگاه یوونتوس از خرید آلوارو موراتا به دلیل حقوق درخواستی بالای اوست. نمایندگان باشگاه یوونتوس در روزهای اخیر با مهاجم چلسی و مدیربرنامه او وارد مذاکره شده‌اند، اما جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس تأکید کرده است که هیچ قراردادی میان طرفین منعقد نمی‌شود.

طبق اعلام نشریه توتواسپورت اتلتیکومادرید خواهان جذب موراتا با قراردادی به ارزش 60 میلیون یوروست، ضمن اینکه یوونتوس هم حاضر نیست به بازیکن اسپانیایی سابق خود برای بازگشت به تورین همان 100 هزار پوند در هفته‌ای را بپردازد که از چلسی می‌گیرد. به همین دلیل توجه بانوی پیر به آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی موناکو معطوف شده است، کسی که در حال حاضر از منچستریونایتد 3.5 میلیون یورو در هر فصل حقوق می‌گیرد.

قرارداد مارسیال با شیاطین سرخ در انتهای فصل آینده به پایان می‌رسد و به همین دلیل یووه امیدوار است که او را با رقمی نسبتاً‌ پایین از چنگ من‌یونایتد درآورد. البته در قرارداد او با منچستری‌ها بندی وجود دارد که به آنها اجازه می‌دهد یک سال دیگر مهاجم فرانسوی‌شان را در اولدترافورد نگه دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس