محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با کسی به واسطه معلم یا کارگر بودن برخورد نمی‌شود بلکه به افراد اتهامی وارد می‌شود و به واسطه آن اتهام پیگیری می‌شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و بیست و هفتمین نشست خبری خود در خصوص نظر دادستانی در مورد معلمان و کارگران بازداشتی گفت: با کسی تحت این دو عنوان که برخورد نمی‌شود، فردی که اتهامی به او وارد است این اتهام پیگیری می‌شود. اتفاقاً اگر دانشجو یا معلم باشد گاها از تخفیفاتی برخوردار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هشدار محسنی اژه ای به سلبریتی ها

وی در پاسخ به این سوال که چرا قاچاقچیان معرفی نمی شوند گفت: با توجه به میزان اهمیت امر قاچاق، دولت، قوه قضاییه و ناجا بیش از آنچه انجام دادند، تلاش کنند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: در رابطه با قاچاق کالا و ارز ستادی وجود دارد که متولی اصلی است. برخورد محکمه ای هم از سوی تعزیرات و قوه قضاییه است. احکام قطعی اعلام می شود اما در مورد احکامی که قطعی نشده است نمی توان اعلام کرد.

محسنی اژه‌ای در خصوص درخواست وزیر خارجه آمریکا مبنی بر ضرورت آزادی زندانیان آمریکایی در ایران گفت: این موارد از جمله مواردی است که باید گفت غلط کرده است که چنین درخواستی از ایران مقتدر دارد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده خاوری گفت: اگر کسی از اموال خاوری و بستگانش اطلاعی دارد به دادسرای اجرای احکام اطلاع دهد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره بکارگیری افراد مخصوصا وزرایی که خانواده آنها خارج از کشور سکونت دارند گفت: منع قانونی نداریم اما باید مورد توجه دستگاه‌های اطلاعاتی باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس