کد خبر 859241
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
نتانیاهو نمایه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت کارزار این رژیم علیه ایران در سه عرصه متفاوت ادامه دارد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کابینه روز یکشنبه گفت کارزار علیه ایران به پایان نرسیده و این رژیم مقابله با تهران را در سه عرصه ادامه می‌دهد. 

به نوشته روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «رژیم تهران عامل اصلی تضعیف امنیت در خاورمیانه است. کارزار علیه آن پایان نیافته و ما هنوز در حال ادامه آن هستیم.»

نتانیاهو با بیان اینکه با «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا صحبت کرده گفت که از موضع دولت آمریکا علیه توافق هسته‌ای «برجام» و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران تشکر کرده است. 

بیشتر بخوانید:

«وحشت» صهیونیست‌ها را فرا گرفته است

معنای ۷شرط ایران برای اروپا

وی گفت: «اسرائیل در سه عرصه در حال مقابله با ایران است: جلوگیری از دستیابی‌اش به سلاح‌های هسته‌ای، تلاش برای جلوگیری از تثبیت نظامی این کشور در سوریه و تلاش برای جلوگیری از انتقال سلاح‌های تغییردهنده قواعد بازی از سوریه به لبنان یا تولید آن سلاح‌ها در لبنان.» 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «قرار است از آن سلاح‌ها علیه اسرائیل استفاده شود و حق ما است که به موجب حق دفاع از خود، از تولید یا انتقال آن‌ها جلوگیری کنیم.»

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود و با حمایت‌های آمریکا از پیوستن به معاهدات بین‌المللی برای نظارت بر این برنامه تسلیحاتی خودداری کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
    8 1
    هیچ کس نیست جواب این مردک بده
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
    6 8
    نتانیابو فکر میکرد با لغو برجام و اغاز تحریمهای اقتصادی میتونه حضور ایران در سوریه و حمایت از حزب الله را کمرنگ بکنه و در همین زمینه به امریکا جهت خروج از برجام فشار اورد و امریکا هم اعتبار خودشو با خواست اسرائیل در جهان خدشه دار کرد
  • عباس IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
    7 6
    کارزار تا نابودی اسرائیل ادامه دارد
  • BE ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    0 0
    عقده از سر و روش میباره بنده خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس