کد خبر 859039
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
قتل

پسر جوانی که در جریان درگیری خانوادگی مرتکب قتل پسردایی‌اش در مراسم سیزده بدر شده بود پس از محاکمه درشعبه دهم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از 13 فروردین 95، در پی مرگ پسری جوان به نام سعید در یکی از بیمارستان‌های لواسان شروع شد.

پدر سعید به مأموران گفت: امروز همراه خانواده‌ام برای سیزده بدر به باغ پدرم رفته بودیم. خواهرم و پسرش هم بودند. پس از خوردن ناهار، پدرم مبلغی بابت پول غذا به خواهرم داد، اما به من چیزی نداد.
وقتی پسرم از این ماجرا باخبر شد، با عصبانیت به پدربزرگش گفت شما بین فرزندانتان فرق می‌گذارید.

بیشتر بخوانید:

بازداشت سرهنگ قلابی برای سیزدهمین بار! +عکس

سر همین موضوع با هم درگیر شدند و در جریان نزاع خواهرزاده‌ام کامران با ضربه شیشه شکسته‌ای، پسرم را کشت. پس از دستگیری کامران وی گفت: سعید می‌خواست  به پدر بزرگم حمله کند که به بیرون از اتاق هلش دادم. سپس در اتاق را قفل کردم و با پدربزرگم همانجا ماندم. ولی سعید شیشه بالایی در را شکست.

می‌خواست به زور وارد اتاق شود که بدنش به خرده شیشه‌های روی در گرفت و زخمی شد.در همان لحظه، یک شیشه شکسته را برداشتم و از لای در، ضربه‌ای به شکم پسردایی‌ام زدم که پس از انتقال به بیمارستان مرد.پرونده قتل برای محاکمه متهم 24 ساله به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران اعلام شد.

در نخستین جلسه دادگاه که به ریاست قاضی قربانزاده و مستشاری قاضی غفاری تشکیل شده بود خانواده مقتول برای متهم درخواست قصاص کردند.در پایان محاکمه قضات دادگاه وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند اما این حکم از سوی قضات دیوانعالی نقض شد واین پرونده بار دیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست دکتر ابراهیم اسلامی و قاضی حسینی مورد بررسی قرار گرفت.

سپس وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از موکلش گفت: در این پرونده دو شبهه مهم وجود دارد اینکه مقتول با ضربه شیشه شکسته موکلم فوت کرده یا خودش هنگام عبور از چارچوب در زخمی شده و در نهایت جان سپرده است. بنابراین نمی‌توان بر فرض درگیری عامل قتل را موکل من معرفی کرد. آنگاه قضات ختم جلسه را اعلام کردند و برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس