کد خبر 858133
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
ستار همدانی

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: به عنوان یک ایرانی دوست دارم استقلال و پرسپولیس از این مرحله صعود کنند و امیدوارم در مرحله بعدی دربی آسیا را شاهد باشیم.

به گزارش مشرق، ستار همدانی در خصوص قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی استقلال با السد قطر گفت: به نظر من قرعه خوبی برای استقلال است و احساس من این است که شرایط استقلال از پرسپولیس در این مرحله بهتر خواهد بود چرا که الدحیل تیم خوبی است که به این مرحله رسیده چرا که تمام بازی‌هایش را با تفاضل گل خوب و پر گل به پایان رسانده است  حتی العین امارات را با 8 گل در رفت و برگشت شکست داده است. این نشان می‌دهد که الدحیل تیم بسیار قدرتمندی است، ولی در مجموع در این مرحله هر تیمی که حضور دارد کار را بسیار سخت می‌کند، کار استقلال هم سخت است نباید تیم السد را دست کم بگیرد امیدواریم از این مرحله دو تیم ایرانی صعود کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: دوست دارم به عنوان یک  ایرانی استقلال و پرسپولیس از این مرحله صعود کنند و امیدوارم در مرحله بعدی دربی آسیا را شاهد باشیم این دو تیم نشان دادند که در این چند ساله تیم خوبی شدند و حضور استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی باعث می‌شود تا این رقابت‌ها جذاب‌تر شود.

همدانی در ادامه در خصوص هواداران گفت:‌خوشبختانه در بازی رفت و برگشت می‌توانیم از پتانسیل حضور هواداران استفاد کنیم این اتفاق خوبی است که می‌تواند به تیم استقلال کمک کند. حضور هواداران بسیار تأثیرگذار خواهد بود و در بازی رفت با توجه به اینکه میزبان هستیم باید نهایت استفاده را کنیم.

وی در پایان درباره اینکه در حال حاضر استقلال باید در این مرحله تقویت شود آیا امکان دارد تیام از این تیم جدا شود و کار استقلال سخت شود،‌گفت: بعید می‌دانم تیام از استقلال جدا شود در حال حاضر استقلال به یک دفاع چپ خوب احتیاج دارد تا بتواند دفاع حریف را دور بزند. همچنین علاوه بر دفاع چپ یک مهاجم ششدانگ نیاز دارد تا در کنار تیام بتوانند در بحث هجومی تأثیرگذار باشند. استقلال علاوه بر این بازیکنان به یک دفاع وسط قدرتمند هم احتیاج دارد تا در کنار یک نیمکت خوب یک تیم بزرگ و قوی را راهی این مرحله از مسابقات کند تا بتواند نتیجه خوبی را کسب کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس