کد خبر 858055
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
حوادث رانندگی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیات واژگونی مرگبار وانت بار با ۴ مسافر در قسمت بار در اتوبان باقری را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد رازقی با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 22 شب گذشته یک دستگاه پیکان‌وانت که با سرعت غیر مجاز در حال حرکت بود، به‌علت عدم توانایی راننده آن در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد.

وی گفت: این حادثه که در محور شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی بعد از پل شهید باقری رخ داد منجر به فوت یکی از سرنشینان وانت و مجروح شدن 4 نفر از افرادی شد که در قسمت بار وانت بودند.

بیشتر بخوانید:

  واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در محور زاهدان

رازقی در این رابطه تأکید کرد: سوار کردن مسافر در قسمت بار وسیله نقلیه ممنوع است و در صورت بروز حادثه برای وسیله نقلیه، نفراتی که در این قسمت حضور دارند شدیداً در معرض خطر قرار می‌گیرند.

وی با توصیه به رانندگان گفت: رانندگان محترم وانت‌بار و کامیونت‌ها مخصوصاً در طول شب که برای حمل بار فعالیت می‌کنند، از سوار کردن مسافر در قسمت حمل بار وسیله نقلیه جداً خودداری کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در صورت مواجهه پلیس با چنین موردی، مبلغ 50هزار تومان برای متخلفان جریمه اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس