اسپانیا

دو سرمربی قدیمی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مصاحبه با آس اسپانیا نظر خود را درباره وضعیت کنونی تیم ملی کشور خود مطرح کردند.

سرویس ورزش مشرق - ویسنته دل بوسکه سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا که با این تیم بسیار موفق عمل کرده درباره فهرست منتشر شده از سوی خولن لوپتگی گفت: به نظر من خولن کار بسیار سختی داشت، او نمی توانست دل همه بازیکنان را به دست بیاورد، خوب می توانم خود را جای او بگذارم، من هم چنین تجربه هایی داشته ام و شبی که قرار بود فهرست بازیکنان نهایی جام جهانی را منتشر کنم تا صبح نخوابیدم و مدام به این فکر می کردم که به بازیکنان خط خورده چه بگویم. به هر حال مربی باید قاطع باشد و تصمیم خودش را بگیرد.

دل بوسکه ادامه داد: به عقیده من یک اسپانیای جوان و زهر دار داریم که بدون تردید قهرمان جام جهانی خواهد شد، در این موضوع هیچ تردیدی ندارم و می دانم که رقبای بزرگی داریم اما این تیم برای قهرمانی آماده است.

کاماچو دیگر مربی موفق تیم ملی اسپانیا که به رغم نرسیدن به مرز قهرمانی، عملکرد قابل قبولی داشته در این خصوص گفت: من به اندازه دل بوسکه خوش بین نیستم و معتقدم که تیم ملی فوتبال اسپانیا به سختی از گروه خود صعود خواهد کرد. در گروه بسیار سختی هستیم، ایران حریف کوچکی نیست و مراکش بسیار خطرناک است و البته پرتغال یعتی قهرمان اروپا.

کاماچو درباره فهرست منتشر شده تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز گفت: دوست داشتم موراتا نیز دعوت می شد و جای این بازیکن بسیار خالی است.

 فدراسیون فوتبال اسپانیا لیست ۲۳ بازیکن نهایی اسپانیا برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کرد که به شرح زیر است:

دروازه‌بان: دخه‌آ، کپا و رینا.

مدافعان:کارواخال، پیکه، اودریوسولا، راموس، آسپیلیکوئتا،  ناچو، آلبا و مونرئال.

هافبک‌ها: ایسکو، تیاگو، بوسکتس، سیلوا، اینیستا، سائول و کوکه.

مهاجمان: آسنسیو،آسپاس، کاستا، رودریگو مورنو و واسکس.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    4 2
    هر چی به جام جهانی نزدیک میشیم رعب و وحشتم بیشتر میشه.
  • اصغر ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
    0 0
    کم چدت وپرت بنویسید یه کم اخبار مفید هم بنویسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس