کد خبر 857543
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
 جام جهانی

درحالی که تقریبا لیست نهایی تیم ملی ایران برای رقابت های جام جهانی 2018 روسیه مشخص شده اما نقدهای زیادی به انتخاب های کارلوس کی روش وجود دارد.

به گزارش مشرق، ترکیب نهایی بازیکنان تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی روسیه و تکلیف مسافران و جامانده های این لیست مشخص شده است. کارلوس کی روش در حالی 24 بازیکن منتخبش را برای این بازی ها معرفی کرده که راجع به برخی از بازیکنانی که در این لیست حضور ندارند حرف و حدیث های زیادی به وجود آمده است. خط خوردن سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سید حسین حسینی بعد از آخرین بازی تیم ملی نیز این انتقادها را به اوج رساند هرچند درنهایت همه این اصل را پذیرفته اند که مربیگری امری سلیقه ای است و البته مسئولیت انتخاب بازیکنان تیم فقط و فقط با سرمربی تیم ملی است. 


تیم جامانده ها:
همیشه و در همه جای دنیا انتخاب نفرات تیم ملی موضوعی چالش برانگیز است و مربیان تیم ملی در تورنمنت هایی مثل جام جهانی همواره با انتقادهای زیادی مواجه بوده اند و این موضوع مختص ایران نیست. همین حالا که لیست تیم های حاضر در جام جهانی معرفی شده و مثلا اسامی بازیکنان تیم ملی اسپانیا بشدت با انتفادات رسانه های این کشور مواجه شده است. به همین خاطر تشکیل تیم منتخب جامانده ها از جام جهانی یک امر مرسوم است و ما اینجا قصد دارم تیم منتخب جامانده های تیم ملی ایران را انتخاب کنیم:

دروازه بان ها: سید مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی(استقلال)، علیرضا حقیقی(ساندسوال) و حامد لک (فولاد خوزستان)
مدافعان: سیدجلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری(پرسپولیس)، وریا غفوری(استقلال)، میلاد فخرالدینی(ذوب آهن)، سعید آقایی(سپاهان)
هافبک ها: سروش رفیعی (الخور)، فرشید اسماعیلی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان(استقلال)، علی کریمی(سپاهان) و محسن مسلمان(پرسپولیس)
مهاجمان: علی علیپور(پرسپولیس)، کاوه رضایی (شارلوا)، مرتضی تبریزی (ذوب آهن)، ساسان انصاری(سپاهان)

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    4 1
    این لیست هم می تواند تیم ملی باشد.
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    3 3
    پدر جان اجازه بدین کیروش کارش رو بکنه کی ایاران میتوانست همزمان ۳ تا تیم ملی داشته باشه و ۲ بار پشت سرهم بره جام جهانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس