کد خبر 857477
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
حسن زمانی

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: موضوع حذف چهار بازیکن آماده از لیست تیم ملی را با فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در میان می‌گذارم، چون حذف آنها طبیعی به نظر نمی‌آید.

به گزارش مشرق، حسن زمانی درباره لیست تیم ملی فوتبال و خط خوردن سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی اظهار داشت: بدتر از این نمی‌شد که چهار نفر از بهترین‌ بازیکنان ما از تیم ملی حذف شوند. این چهار بازیکن می‌توانستند در تیم ملی مؤثر باشند. من فردا (سه‌شنبه) در مجلس شورای اسلامی با فراکسیون ورزش، موضوع را در میان می‌گذارم، چرا که طبیعی به نظر نمی‌آید که با دست خودمان، بهترین‌ها را حذف کنیم.

وی افزود: سیدجلال حسینی یکی از آماده‌ترین بازیکنان فوتبال ماست. او بازیکن پرسپولیس است، اما من نسبت به تیم ملی تعصب دارم و معتقدم باید بهترین‌ها در این تیم حضور داشته باشند. کی‌روش بدترین تصمیم را در رابطه با این چهار بازیکن گرفته است و باید دلایل آن مشخص شود.

زمانی در واکنش به اظهارات اکبر عباس ملکی، دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه باید به تصمیم کی‌روش احترام گذاشت و اعتراضی نکرد، گفت: نه به تصمیم کی‌روش احترام می‌گذاریم و نه آن را قبول داریم. شدیداً هم معترض هستیم و موضوع را پیگیری خواهیم کرد. چه کسی گفته کی‌روش مصلحت تیم ملی را در نظر گرفته است؟ وریا غفوری آماده‌ترین بازیکن فصل بوده است. از طرفی ما انتظار داشتیم حسینی دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی باشد. چطور نام چنین بازیکنی حذف شده است؟

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه کی‌روش گفته حسینی به دلیل نیمکت‌نشینی و غفوری به خاطر تغییر پستش در استقلال خط خورده‌اند، تصریح کرد: این هم حرف شد؟ صحبت‌های او توجیه کار غلط است. فدراسیون باید وارد شود و اجازه ندهد تیم ملی لطمه بخورد. شفر کار انسانی و درستی کرد و با کی‌روش برای تیم ملی تعامل داشت، اما کی‌روش هم باید انسانی جواب می‌داد. او با این کار، چهار بازیکن را از نظر روحی - روانی از بین برد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • مجید IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    14 1
    زمانی؟فوتبال؟!!!
  • منصور IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    16 1
    بخدا این دیگه نوبره شمابیایید جای کیروش سرمربی باشید هرچیزی میشه پای مجلس را وسط میکشید آقای نماینده شما مشکلات حوزه هایتان را حل کنید فوتبال معظل ومشکل نیست
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    5 1
    یه دفعه بیا جای مربی تیم ملی بشین. خیال کرده کیه؟ شماها اگه رانت نبود که .....
  • CA ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    6 1
    این نابغه را از تو قوطی کدوم عطاری پیدا کردید؟!!!
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    4 1
    به عنوان یک استقلای متعصب و علیرغم ناراحتیم از کیروش اماااااااا کلا این زمانی حالش خوبه؟؟ چی می گه؟؟؟ مجلس و تیم ملی؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس