کد خبر 857159
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
 وریا غفوری

یکی از شوک‌های بزرگی که کی‌روش به فوتبال ایران وارد کرد، خط زدن غفوری مدافع راست و آماده تیم استقلال بود که به نظر می‌رسید بازیکن ثابت ایران در جام جهانی باشد.

به گزارش مشرق، خط خوردن وریا غفوری از لیست ۲۴ نفره تیم ملی شوک بزرگی بود که کی روش به فوتبال ایران وارد کرد. غفوری باور نکردنی‌ترین انتخاب کی روش برای خط خوردن از لیست تیم ملی بود. در حالی که بحث انتخاب نفر اول و دوم از بین غفوری و رضاییان بود و اغلب کارشناسان هم غفوری را مناسب تر از رضاییان می دانستند، کی روش در تهران انتخابش را انجام داد و نه تنها رضاییان را به غفوری ترجیح داد، بلکه غفوری را کلا از لیست مسافران جام جهانی خارج کرد. 

در حالی که در طول فصل گذشته وریا غفوری بارها در پست دفاع راست و وینگر راست در تیم استقلال جابجا شد، کی روش مستقیما به وی این هشدار را داده بود که اگر قرار باشد در تیم باشگاهی ات وینگر بازی کنی شانسی برای تیم ملی ندارد.

اواخر فصل حتی غفوری این مطلب را به شفر منتقل می کند و از او می خواهد صرفا در پست دفاع راست بازی کند. شفر ملی پوش تیمش را متقاعد می کند که به تناوب او را در این دو پست بازی دهد اما اواخر فصل و در بازی های آخر در پست ملی از او استفاده کند. دلخوری غفوری قبل از بازی برگشت مقابل ذوب آهن از شفر که منجر به ترک اردوی استقلال برای ساعاتی هم شد به همین دلیل پیش آمده بود. اتفاقی که شفر آن را در نشست خبری تکذیب کرد.

تغییر پست های مکرر غفوری در ترکیب ثابت آبی پوشان را می توان اصلی ترین و شاید تنها دلیل خط خوردن غفوری از لیست ۲۴ نفره تیم ملی دانست. او به همراه سید جلال حسینی، سید حسین حسینی و کاوه رضایی در لیست آماده باش کی روش قرار دارد و تنها در صورتی که بازیکنی در پست او با مصدومیت جدی مواجه شود که جام جهانی را از دست دهد شانس حضور در روسیه را خواهد یافت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    87 20
    به خدا کاملاً شوکه شدیم !! این چه وضعشه ؟!! وریا صد برابر بهتر از رضاییانه ، هم در بازی هم در اخلاق
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
      7 2
      همینطور کاوه آماده تر از سردار و طارمی
    • AE ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
      3 1
      انتخاب کی روش قابل احترام اما شجاعی ورضای متاسفانه در جام جهانی نیستند بهتر از اینها بازیکنانی در مربی تیم ملی بود
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    71 9
    کی روش تعادل نداره
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
      6 1
      کاش شفر یا برانکو مربی تیم ملی بود
  • عبدالله IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    2 0
    کیروش که خود میداند بعد از جام جهانی دیگر در ایران نخواهد بود در واقع با حذف چهار مهره تاثیر گذار مثل سید جلال -وریا-کاوه وسید حسن حسینی کودتای نافرجامی انجام داد که دودش به چشم همه خواهد رفت.خانزاده وعابدزاده در حد تیم ملی وحضور در جام جهانی نیستند .همه میدانند که دستهای نافرجام وپشت پرده با لابیگری ورانت در این قضیه دخیل است
  • امیر IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    7 8
    و ریاهمیشه توقلب مااستقلالی ها هستی همه میدانند حق توفیکس تیم ملی هست. این اجنبی کیروش شورش رادراورده دیگه!!!!
  • محسن IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    8 2
    مشرق ! تابلو استقلالی هستیا
  • RU ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    7 1
    کیروش با این کارش درآمد استقلال رو از جام جهانی نصف کرد و پرسپولیس با امیری بیرانوند و نیز طارمی رامین و انصاری فرد از استقلال بیشتر درآمد خواهد داشت!..
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    10 1
    چرا سید جلال حسینی رو نمی گین که بهترین بازکن دفاعی پرسپولیس بود- واقعا ووریا و سید جلال حقش نبود خط بخورند خدا لعنت کنه این مربی خود خواه رو
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    6 3
    جالبه غقوری که یکی از بهترینهای استقلال بود، علپور که آقای گل لیگ بود، حسینی که رکورد دار کلین شیت شد، سیدجلال حسینی که همیشه بهترین بوده، کاوه رضایی که یکی از بهترین لژیونرهای امسال بوده خط می خورن اونوقت قوچان نژاد و دژاگه که اصلا آماده نیستن، شجاعی که معلوم نیست برای چی دعوت شده، تو تیم هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس