کد خبر 856972
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
 آتش سوزی یک رستوران در بازار تهران

‌ سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: بر اثر آتش گرفتن سه دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه پورشه، ۴۰ نفر از ساکنان ساختمان در میان دود غلیظ محبوس شدند.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان کاشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 2:51 دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان کاشانی، خیابان گلهای دوم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

نجات ۲۰ ساکن گرفتار شده میان دود و آتش در خیابان ملت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات این تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی ساختمان پنج طبقه 10 واحدی بود (پنج طبقه روی همکف)، طبقه همکف کاربری پارکینگ داشت و چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت داخل آن بود، زمانیکه آتش‌نشانان به محل رسیدند دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه "پورشه"، یک دستگاه پژو 206 و یک دستگاه موتورسیکلت کاملاً شعله‌ور شده و آتش به سرعت درحال سرایت به اطراف بود. 

ملکی با بیان اینکه بر اثر این حادثه دود بسیار غلیظی طبقه پارکینگ و طبقات بالایی را فرا گرفته بود، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از ساکنان در آن ساعات در وضعیت بسیار ناایمن داخل منازل خود محبوس و گرفتار بودند که گروهی از آتش‌نشانان به پارکینگ رفته و مشغول خاموش کردن آتش شدند، همزمان گروه‌های دیگر نیز به طبقات بالایی رفته و کار نجات افراد را آغاز کردند.

وی افزود: آتش‌نشانان تعدادی از ساکنان را به پشت‌بام انتقال داده و از طریق پشت‌بام ملک مجاور این افراد را از ساختمان خارج کردند، چند نفر نیز در همان مکان تحت کنترل آتش‌نشانان باقی مانده و پس از خاموش شدن آتش، از طریق راه پله‌ها از ساختمان خارج شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان حدود 40 نفر از ساکنان ساختمان را به سلامت و بدون آسیب‌دیدگی از ساختمان خارج کردند متذکر شد: یکی از آتش‌نشانان در این حادثه دچار مصدومیت جزئی شد، در نهایت آتش خاموش و محل ایمن‌سازی شد و در ساعت 5:26 بامداد آتش‌نشانان پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی و مالکان به عملیات خود پایان دادند

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس