کد خبر 855446
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲
فتنه 88

«یورو نیوز» در تیتر گزارشش از مراسم یاد شده با شگفتی نوشت: «عکاس ناآرامی‌های دی‌ ماه ۹۶، عکاس سال مطبوعات ایران شد».

به گزارش مشرق، در مراسم اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران که یکشنبه شب برگزار شد، عکاسی که از اغتشاشات دی ماه ۹۶ عکس تهیه کرده و به شبکه‌های خارجی ارسال کرده بود، جایزه دوربین طلایی دریافت کرد! عکس معروفی که اغلب رسانه‌های معاند با انقلاب و نظام اسلامی به عنوان نماد اغتشاشات آن را منتشر کرده بودند، تصویر زنی را نشان می‌داد که در میان دود و آتش که صورت خود را پوشانده و دستش را به صورت مشت کرده بالا گرفته بود.


نکته قابل تامل اینکه هنگام اعطای جایزه عکاس یاد شده، همین عکس بر صفحه مونیتور سالن برگزاری مراسم نقش بست و خود عکاس به ذوق کردن پرداخت و برگزارکنندگان مراسم هم برایش کف و سوت زدند فارغ از آنکه این بازتاب دروغین اغتشاشات ایران در رسانه‌های بیگانه تا چه اندازه در انحراف و قضاوت نادرست اذهان عمومی محافل جهانی از واقعیات این جامعه تاثیر داشته و دارد. آنچه که همین رسانه‌های بیگانه علیرغم همه دشمنی‌های تاریخی‌شان، جرات یا توان انجامش را نداشتند!
نکته جالب، حیرت برخی از این رسانه‌ها از مراسم یاد شده است.

«یورو نیوز» در تیتر گزارشش از مراسم یاد شده با شگفتی نوشت: «عکاس ناآرامی‌های دی‌ ماه ۹۶، عکاس سال مطبوعات ایران شد».


یورو نیوز در ادامه این تیتر، به آنچه این عکس در پروپاگاندای رسانه‌ای غرب از اغتشاشات یاد شده علیه ایران انجام داده بوداشاره کرده و نوشت:


«...عکسی که برنده شد، تصویر دختری است که در جریان ناآرامی‌های دی‌ماه سال گذشته در برابر دانشگاه تهران در میان دود و گازاشک‌آور، یک دست خود را بالا گرفته و راه می‌رود. این عکس خیلی زود به یکی از نمادهای اعتراضات دی‌ ماه ۹۶ بدل شد و از جمله بر صفحه اول روزنامه لیبراسیون فرانسه نقش بست...» به این ترتیب به نظر می‌رسد، عوامل اصلی اغتشاشات یاد شده مانند تیم‌های تروریستی منافقین و داعش که به مراکز نظامی و انتظامی یورش برده و مردم بیگناه را به گلوله بسته و اموال ملت را به آتش کشیدند و بیش از یک هفته کشور را دستخوش بلوا و اغتشاش کرده بودند، برای جایزه گرفتن محق‌تر و اولی‌تر از عکاس عملیات فوق باشند! و البته اولی‌تر از آنها، عوامل هدایت‌گر اغتشاشات دی ماه، از شاهزاده بن سلمان که خودش اعتراف کرد ناآرامی‌ها را به داخل ایران کشانده و شبکه اینترنتی که از عوامل سعودی به راه انداخته بود تا «مایکل دی آندریا» معروف به «آیت‌الله مایک» (مسئول میز ایران در سازمان CIA) که به نوشته بسیاری از نشریات و رسانه‌های غربی، طراح اغتشاشات فوق بود.به هر حال مسئولین فرهنگی و هنری به خصوص ریاست خانه هنرمندان، برخی اعضای شورای شهر مثل جناب مسجد جامعی و همچنین آقای دعایی (که همواره در این‌گونه مراسم حاضر به یراق هستند) بایستی فکری برای این قهرمانان اصلی ماجرا بکنند تا خدای ناکرده آنها دلگیر نشده و گلایه نکنند که چرا به عنصر دسته چندمی که عکس‌ها را گرفته و فرستاده بود، جایزه دادید ولی به ما که محور اصلی ماجرا بودیم، بی‌اعتنایی کردید!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رسول ترک IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    14 5
    بعد از روحانی دو سه سال طول می کشد تا گند و کثافت و لجن را از کشور پاک کرد
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    10 2
    اصلاح طلب= تروریست= صهیونیست
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    0 4
    درود بر برادران اروپایی
  • DE ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    4 4
    همش دنبال شر میگردی مشرق با این خبرا وتیتر زدنت. والا نکن که دودش تو چشم خودتون میره مردم را به جون هم ننداز مشرق.
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    4 5
    این عکس یک عکس خبری است.مثل هر گوشه دنیا یک فتوژورنالیست لحظه ای را شکار کرده که از لحاظ بصری زیباست و در عین پویایی تصویر دارای کنش حرکت وتفسیر نهفته است.این شغل یک فتوژورنالیست است و کارش به تصویر کشیدن اتفاقات بدون کم و کاست است.حال ایراد کار هنری و مستند این جوان چیست و کجاست شما به بنده حقیر توضیح دهید؟
  • IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    4 0
    متاسفانه کشور همیشه از بی شعوری برخی مدیران و مسئولین ضربه خورده است.
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    3 2
    جاسوسها در هر صورت و نام باید محاکمه و اعدام شوند چه در قالب عکاس و..
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    2 1
    کشور وقتی توسط خائنین و مدیران غیر انقلابی اداره میشه نتیجه بهتر از این نمیشه
  • سید IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    2 4
    این عکاس با فرهادی و پناهی و مخملباف هم پیاله نیست؟!
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    1 3
    یک مشت زباله که از بیت‌المال ارتزاق میکنند و علیه نظام داوری میکنند
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    3 3
    مشرق مقسم پل صراط هم هستی؟ که مردم رو به تروریست و غیر تروریست تقسیم می کنی؟
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    1 0
    درود بر ایران
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    1 1
    درود بر جمهوری اسلامی
  • رحيم IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    6 1
    باز يه عده اي ميگن تو مملكت آزادي نيست. به ضد انقلاب از پول بيت المال جايزه ميدن اون وقت يه عده مدام از خفقان حرف ميزنن. ببين دشمن تا كجا پادوي بي جيره مواجب داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس