کد خبر 8542
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۱

يک کارشناس اقتصادي گفت: يک جريان سازمان يافته براي تخريب وزير صنايع و معادن به صحنه آمده که در صورت تداوم اين پروژه تخريبي، پشت صحنه آن را افشا مي کنيم.

به گزارش مشرق، عبدالرضا داوري در گفتگو با موج با اعلام اين مطلب گفت: اسناد و مدارکي را در اختيار داريم که نشان مي دهد جريان سازمان يافته تخريب "علي اکبر محرابيان"، با حمايت هاي مالي مافياي واردات خودرو و مافياي واردات يکي از کالاهاي اساسي قرار دارد.
عضو هيئت علمي جهاد دانشگاهي اظهار داشت: اين جبهه تخريب رسانه اي طي 18 ماه گذشته، 28 هزار و 100 تيتر تخريبي، سياه نمايانه و زهرآلود عليه مهندس محرابيان و عملکرد وزارت صنايع و معادن در شبکه رسانه اي خود منتشر کرده است.
وي تصريح کرد: جريان تخريب وزير صنايع و معادن از سه بخش اتاق فکر، گروه تامين مالي و ستاد انتشار تشکيل شده است.
اين کارشناس مسائل اقتصادي تاکيد کرد: همه هفته روزهاي چهارشنبه جلسات اتاق فکر اين شبکه تخريب رسانه اي در دفتر کار يکي از وزراي اسبق صنعتي در حوالي ميدان هفت تير تهران با حضور تعدادي از مديران اسبق سازمان هاي صنعتي و معدني برگزار مي شود.
عضو هيئت علمي جهاد دانشگاهي بيان کرد: حاضرين در اين جلسات که در دوران مديريت خود همکاري تمام عياري با مافياي واردات خودرو و مافياي محصولات معدني کشور داشته اند، با استفاده از تجربيات خود، دست به آمار سازي کاذب زده و مديريت محتواي پروژه تخريب وزارت صنايع و معادن را بر عهده گرفته اند.
دکتر داوري گفت: اسنادي در اختيار داريم که نشان مي دهد حاضرين و شرکت کنندگان جلسه ميدان هفت تير، در هيئت مديره شرکت هاي اقماري مافياي خودرو و مافياي واردات يکي از کالاهاي اساسي عضويت داشته و همه ماهه حقوقي بالغ بر 100 ميليون ريال دريافت مي کنند.
اين کارشناس مسائل اقتصادي متذکر شد: مديريت گروه تامين مالي پروژه تخريب وزير صنايع به عهده فردي به نام آقاي "گ" ليدر مافياي واردات خودرو با مشارکت فردي به نام "ي" ليدر مافياي واردات يکي از کالاهاي اساسي گذاشته شده است.
وي تاکيد کرد: آقاي "ي" که با شهرام جزايري هم پرونده بود و به دليل تخلفاتش در اداره چند کارخانه مواد غذايي و هدايت مافياي واردات يکي از کالاهاي اساسي، 16 ماه بازداشت بوده است همه ماهه مبلغ 800 ميليون ريال به يکي از روزنامه هاي کشور کمک مالي مستقيم مي کند تا اين روزنامه تمام تيترهاي خود را به تخريب وزير و سياه نمايي عملکرد وزارت صنايع و معادن اختصاص دهد.
عضو هيات علمي جهاد دانشگاهي افزود: آقاي "س" نيز مسئوليت هماهنگي ستاد انتشار در پروژه تخريب محرابيان را بر عهده دارد که با راه اندازي 17 سايت اينترنتي و حمايت مالي از صفحات اقتصادي هشت روزنامه و مجله اقتصادي، آرايش جبهه تخريب رسانه اي عليه وزير صنايع و معادن را تنظيم کرده است.
دکتر داوري در پايان خاطرنشان کرد: وزير جوان صنايع به دليل مقاومت در برابر منويات مافياي واردات خودرو و مافياي واردات يکي از کالاهاي اساسي و نيز استقامت در دفاع از توليدات داخلي، مورد هجمه اين شبکه تخريبي قرار گرفته است که در صورت ادامه پروژه سياه نمايي و تخريب اين شبکه فاسد اقتصادي عليه "علي اکبر محرابيان"، اسناد و مدارک خود را با هدف دفاع از صنعت ملي در اختيار رسانه ها قرار خواهيم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس