بن عطیه یوونتوس

تیم یوونتوس با برتری قاطعانه 4 بر صفر مقابل میلان در بازی نهایی جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) برای سیزدهمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش مشرق، دو تیم یوونتوس و میلان در فینال کوپا ایتالیا در ورزشگاه المپیکو رم از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند و در پایان یوونتوس موفق به شکست 4-0 میلان شد و ضمن کسب سیزدهمین قهرمانی در جام حذفی ایتالیا  در آستانه فتح توامان لیگ و جام حذفی ایتالیا برای چهارمین فصل متوالی قرار گرفت.

مهدی بن‌عطیه در دقایق 56 و 64، داگلاس کاستا در دقیقه 61 و کالینیچ (بازیکن حریف) در دقیقه 76 گلزنان این بازی بودند. (فیلم خلاصه و گلهای فینال جام حذفی ایتالیا را اینجا ببینید)

بیانکونری با غلبه بر آتالانتا پا به فینال گذاشته بود. میلان هم در دیداری نیمه نهایی در ضربات پنالتی بر لاتزیو غلبه کرد و راهی فینال شد.

در نیمه اول یوونتوس تیم برتر میدان بود و حملات زیادی سمت دروازه دوناروما طراحی کرد اما هیچ کدام نتیجه بخش نبود. میلان نیز در آنسو چشم به ضد حملات دوخته بود و هر از چند گاهی دروازه بوفون را تهدید می کردند. اما در نهایت این نیمه با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی بسیار جذاب تر و پر گل تر دنبال شد. در دقیقه پنجاه و شش بن عطیه موفق شد با ضربه سر گل اول را به ثمر برساند. چهار دقیقه بعد شوت محکم داگلاس کاستا از پشت محوطه جریمه با اشتباه دوناروما وارد دروازه شد. اشتباهات دوناروما تمامی نداشت و او گل سوم را نیز تقدیم شاگردان آلگری کرد. در دقیقه شصت و چهارم ضربه سر مانژوکیچ با دفع اشتباه دوناروما در مقابل بن عطیه قرار گرفت و او گل دوم خود و سوم یووه را به ثمر رساند. در دقیقه هفتاد و ششم نیز کالینیچ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تمام نقشه های گتوزو به دلیل اشتباهات بازیکنانش نقش بر آب شود.

یووه در صورت پیروزی در بازی هفته آینده مقابل رم می‌تواند قهرمان سری آ نیز شود و موفق به کسب دوگانه شود.

نکته مهم بازی که باعث حساسیت دوچندان این مصاف شده بود رویاروی بونوچی مقابل هم تیم‌های سابقش و هیجانی بود که گتوزو در کنار زمین ایجاد می‌کرد.

دوناروما دروازه‌بان جوان روسونری در این دیدار نمایش به دور از انتظاری داشت و روی2 گل اشتباه فاحش داشت تا کاخ آرزوهای گتوزو و هواداران میلان فرو ریزد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس