سردار محمدرضا یزدی

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ گفت: سپاه تهران آماده است تا هرجا که لازم باشد برای کمک‌رسانی در خط مقدم حضور یابد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ در همایش سرپل جهاد که عصر امروز (چهارشنبه) به منظور تقدیر از جهادگران حاضر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: نیروهای سپاه پاسداران از همان فردای زلزله کرمانشاه در کنار نیروهای امدادی به امداد و نجات زلزله‌زدگان پرداختند.

بیشتر بخوانید:

میزان علاقه مردم زلزله‌زده کرمانشاه به سپاه

وی افزود: بلاهای طبیعی اصولا توسط هیچ دولتی در دنیا ساماندهی نمی‌شود و این خود مردم هستند که به یاری هموطنان خود می‌شتابند. هنگام وقوع زلزله علاوه بر این که خانه‌هایی ویران می‌شود مردم زلزله‌زده داغدار عزیزان از دست رفته خود می‌شوند، اما سوال ما این است که آیا اعتیاد، طلاق و معضلات دیگر اجتماعی زلزله به حساب نمی‌آیند و باعث داغدار شدن خانواده‌ها نمی‌شوند؟

سردار یزدی گفت: ما می‌توانیم همانند زلزله طبیعی که به کمک همنوعان خود می‌شتابیم مشکلات اجتماعی را نیز حل و فصل کنیم. در زمینه حل معضلات اجتماعی دولت هرچقدر هم که تلاش کند نمی‌تواند آنطور که شایسته است از بروز این معضلات جلوگیری کند، بنابراین خواهش من از مسئولان شهری تهران این است که مشکلات امروز شهر از جمله اعتیاد، طلاق و سرقت را با همکاری مردم از بین ببرند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ گفت: سپاه تهران آماده است در هر نقطه‌ای که لازم باشد در صحنه بوده و در خط مقدم کمک‌رسانی باشد. امروز ما می‌توانیم مشکلات تهران را در کنار هم و با اتحاد حل و فصل کنیم و کمک‌های سپاه تهران در ساخت خانه برای زلزله‌زدگان کرمانشاه این موضوع را به خوبی به اثبات رساند.

وی با اشاره به تامین هزینه‌ی ساخت خانه برای زلزله‌زدگان روستای سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: کمک‌های مالی که برای ساخت  خانه در مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری شد تماماً مردمی بود و هیچ نهاد دولتی و حاکمیتی به ما در ساخت خانه‌ها کمک مالی انجام نداد.

سردار یزدی همچنین با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: امروز شاهد هستیم که دشمنان ما از هیچ شیطنت و عمل خباثت‌آمیزی برای ضربه زدن به مردم ایران دریغ نمی‌کنند، بنابراین لازم است که برای حل مشکلات مردم دست در دست هم داده و با اتحاد به جنگ معضلات موجود در کشور و شهر تهران برویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    6 1
    اماده باشید که چند وقت دیگه باید برید روبروی نیروهای امریکایی
  • امین CA ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    5 4
    با سلام و عرض ادب این پیشنهاد سردار عالیه فقط سپاه بتونه یشه فساد اقتصادی سیاسی ... رو ریشه کن کنه هنه چی حل می شه در ادارات در ارگانها در شرکت ها .... یک جهاد بزرگ بکنن و این معضل رو حل کنن
    • IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
      0 0
      ورود به حریم خصوصی شرکت های غیر دولتی جرم هست بچه
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    0 0
    تخت !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس