کد خبر 853874
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کواکبیان

نماینده مردم تهران در مجلس نسبت به تخلفات ساختمانی مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در دو منطقه از تهران هشدار داد.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در بازدیدی که چند شب قبل از منطقه ۱۲ شهرداری تهران داشتیم، نتوانستیم جواب مردم را بدهیم.

وی افزود: مردم می گفتند اگر قرار است در منطقه ۱۲ بیشتر از ۳ طبقه مجوز ساختمان سازی ندهند، چرا مجلس ساختمان ۲۰ طبقه می سازد و درختان را هم قطع می کنند؟

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: علاوه بر این در منطقه کن هم این اتفاق می افتد که مجوز ساخت و ساز نمی‌دهند اما مجمع تشخیص مصلحت نظام برج ۲۰ طبقه می سازد.اگر می خواهیم قانون را اجرا کنیم، باید از خودمان شروع کنیم.

کواکبیان همچنین با اشاره به تداوم نوسانات ارز خطاب به رئیس کل بانک مرکزی گفت: آقای سیف گفتار درمانی بس است، به تعهداتی که در «سامانه نیما» ایجاد کردید عمل کنید.

اگر قرار است پوسته برجام بماند، از حالا تکلیف خودمان را معلوم کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در بخش دیگری از تذکر خود با محکوم کردن اقدام نابخردانه ترامپ در خروج از برجام، اظهار داشت: به آقای ظریف توصیه می‌کنم اگر می‌خواهید با اروپایی‌ها رایزنی کنید، اتحادیه اروپا نباید صرفا بگوید بابت خروج آمریکا متاسفیم و خودمان را به برجام پایبند می دانیم؛ باید در عمل ثابت کنند که مقابل تحریم ها می‌ایستند.

کواکبیان تصریح کرد: اگر قرار است صرفا پوسته ای از برجام باقی بماند، همین حالا تکلیف خودمان را معلوم کنیم و نترسیم و از این فرصت استفاده کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    4 0
    ایشون کی میخواد بفهمد معلوم نیست
    • US ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      0 0
      ایشون هنوز شعور این رو پیدا نکرده که باید خیانت هم حزبی هایش در برجام را افشا کند.
  • مجید IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    1 1
    از نظر طبقه بیست ولی از نظر کارایی مردود شدند
  • US ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    آقای کواکبیان - هم حزبی های اصلاح طلب شما 15000 میلیارد تومان از صندوق فرهنگیان غارت کردند. چرا اسامی شان را افشا نمی کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس