رهبرانقلاب صبح امروز در جمع دانشجویان به سخنان ضدایرانی دیشب رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت هفته معلم در دانشگاه فرهنگیان حضور یافتند و در دیدار هزاران نفر از دانشجویان و معلمان، منزلت و جایگاه والای معلمان را همچون معیشت آنان بسیار مهم و نیازمند توجه کامل خواندند و اجرای زمان‌بندی شده سند متقن و جامع تحول آموزش‌وپرورش را بسیار لازم و زمینه‌ساز نوسازی این دستگاه عظیم و سرنوشت‌ساز برشمردند.


ایشان همچنین در سخنان مهمی درباره «امریکا» و «برجام» با اشاره به استمرار عزت و عظمت ملت ایران و بی‌نتیجه ماندن توطئه‌های دشمنان تأکید کردند: بارها گفته بودیم «به امریکا اعتماد نکنید»، این هم نتیجه‌اش. درباره مذاکره با سه کشور اروپایی هم می‌گوییم به اینها هم نباید اعتماد کرد و برای هر قرارداد باید تضمین‌های واقعی و عملی بگیرید وگرنه نمی‌شود به این شکل حرکت را ادامه داد.


رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به حرفهای سخیف و سبک دیشب ترامپ گفتند: این شخص علاوه بر بیش از ده دروغ آشکار، ملت ایران و جمهوری اسلامی را هم تهدید کرد که بنده از طرف ملت ایران به او می گویم «شما غلط می کنید».


ایشان مسئله امریکا را مسئله‌ای مهم، جدی و غیر احساساتی بر شمردند و خاطرنشان کردند: دشمنی مستمر، عمیق و براندازانه آمریکایی‌ها، دشمنی با اینجانب یا دیگر مسئولان کشور نیست بلکه خصومت با مجموعه نظام اسلامی و ملتی است که این نظام را انتخاب کرده و در راه آن حرکت می‌کند.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همین زمینه افزودند: حتی در دولت اوباما که نامه می‌نوشتند و حرفهایی می‌زدند، در صدد براندازی بودند اما به دروغ می‌گفتند هدفمان براندازی نظام اسلامی نیست.


رهبر انقلاب در بازخوانی کوتاه روند منتهی به قرارداد برجام افزودند: وقتی مسئله هسته‌ای و تحریم‌ها شروع شد، برخی چهره‌های شناخته شده به اینجانب می‌گفتند «چرا بر روی مسئله هسته‌ای می‌ایستید»، این مسئله را کنار بگذارید تا آمریکایی‌ها خباثت و دشمنی نکنند.


ایشان افزودند: این حرف البته از چند زاویه غلط بود؛ یکی اینکه انرژی هسته‌ای نیاز واقعی کشور است و تا چند سال دیگر، ایران به ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای نیاز دارد.


رهبر انقلاب اسلامی در همین زمینه خاطرنشان کردند: می‌گویید برای تأمین نیاز خود به انرژی، «نفت» دارید اما مگر نفت، ابدی است؟ آیا وقتی نفت تمام شد تازه به دنبال امکانات هسته‌ای برویم؟ آیا نسل‌های آن روز ما را لعنت نمی‌کنند که چرا به موقع، سراغ انرژی هسته‌ای نرفتید؟


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: همان موقع به این مسئولان می‌گفتم «انرژی هسته‌ای بهانه است اگر این را کوتاه بیایید آمریکایی‌ها بهانه دیگری می‌گیرند» آنها می‌گفتند «اینجوری نیست» اما حالا دیدید که همین‌جوری است و آنچه می‌گفتیم تحقق یافت.


ایشان افزودند: مسئله هسته‌ای را به شکلی که مخالفان ایران می‌خواستند قبول کردیم و زیر بار رفتیم اما دشمنی آمریکا و بهانه‌گیری آنها تمام نشد.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به بهانه‌های آمریکا درباره توان دفاعی و حضور منطقه‌ای ایران، تأکید کردند: اگر فردا اعلام کنید که دیگر موشک تولید نمی‌کنیم یا برد آنها را محدود می‌کنیم این مسئله تمام می شود، اما حتماً یک بهانه و قضیه دیگر را مطرح می‌کنند چرا که دعوای آنها با ما بنیادی است و آمریکا با اصل جمهوری اسلامی مخالف است.


ایشان علت اصلی این خصومت شدید را پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی و کوتاه شدن دست آمریکایی‌ها از ایران دانستند و افزودند: آنها می خواهند نظام را نابود و مجدداً بر ایرانِ دارای ذخایر مهم و موقعیت راهبردی حکم‌فرمایی کنند.


رهبر انقلاب اسلامی افزودند: آمریکایی ها نوکرانی می‌خواهند که مانند برخی حکام کشورهای منطقه فقط اطاعت کنند اما جمهوری اسلامی عزت خود و ملت ایران را به رخ آنها می‌کشد و این عظمت و سرافرازی برای آنها قابل تحمل نیست.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به نامه‌ای که ترامپ چند روز قبل برای حکام کشورهای خلیج فارس فرستاده است، افزودند: رئیس‌جمهور آمریکا در نامه به این کشورها دستور می‌دهد که این کارها را بکنید و آن کارها را نکنید، آنها می‌خواهند با نظام اسلامی همین گونه رفتار کنند اما نمی‌توانند چرا که جمهوری اسلامی ذلت ملت و کشور را در دوران قاجار و پهلوی به عزت و استقلال و ایستادگی تبدیل کرده و از منافع ملی خود کوتاه نمی‌آید.


رهبر انقلاب اسلامی در ادامه سخنانشان رفتار زشت و سخیف ترامپ را قابل انتظار خواندند و با اشاره به استمرار خباثت همه مسئولان مختلف آمریکایی در همه سالهای پس از انقلاب افزودند: کسانی که آن خصومت‌ها را نسبت به ملت ایران انجام می‌دادند، اکنون استخوانهایشان زیر خاک است اما جمهوری اسلامی ایستاده است، این آقا هم روزی بدنش زیر خاک می رود اما جمهوری اسلامی همچنان ایستاده و سرافراز خواهد بود.


بخش مهم دیگری ازسخنان امروز رهبر انقلاب اسلامی به «برجام» اختصاص داشت.


ایشان با یادآوری تذکرات مکرر و مکرر خود در جلسات خصوصی و عمومی به مسئولان درباره پرهیز از اعتماد به امریکا افزودند: به مسئولین گفتیم قبل از هرقرارداد از طرف مقابل تضمین‌های واقعی بگیرید و به حرف آنها اعتماد نکنید.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با یادآوری شروط خود برای پذیرش برجام از طرف ایران گفتند: یکی از این شروط، تضمین کتبی و امضای رئیس‌جمهور وقت امریکا مبنی بر برداشته شدن تحریمها بود، البته مسئولان محترم تلاش کردند اما نتوانستند و نتیجه‌اش این شد که بعد از دو سال و نیم عمل کردن ایران به همه تعهدات، رئیس‌جمهورآمریکا ضمن خروج از برجام، ملت ایران را تهدید هم می‌کند!


رهبر انقلاب اسلامی در فراز بسیار مهم دیگری از سخنانشان به برخی حرفها درباره ادامه دادن برجام با سه کشور اروپایی اشاره کردند و افزودند: من به این سه کشور هم اعتماد ندارم و می‌گویم به اینها هم اعتماد نکنید. اگر می‌خواهید قراردادی ببندید، تضمین واقعی و عملی بگیرید والا فردا این ها هم همان کار امروز آمریکا را به شیوه دیگری خواهند کرد.


ایشان خاطرنشان کردند: اینها گاهی در حال لبخند، خنجر را در سینه طرف مقابل فرو می‌برند و با تعریف و تمجید ظاهری و این که ما می‌دانیم شما قرارداد را به هم نمی‌زنید، اهداف خود را دنبال می‌کنند.


رهبر انقلاب اسلامی درباره کار با اروپایی‌ها افزودند: این مسئله بسیار حساس است، اگر توانستید تضمین قطعی و قابل اعتماد بگیرید که البته بسیار بعید است، اشکالی ندارد و حرکت را ادامه دهید، و گرنه نمی‌شود به این شکل حرکت را ادامه داد.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مسئولان کشور را در معرض آزمونی بزرگ توصیف و تأکید کردند: مسئولان در معرض «آزمون بزرگ» قرار دارند که آیا عزت و اقتدار این ملت را حفظ خواهند کرد یا نه. باید عزت و منافع ملت به معنی واقعی کلمه تأمین شود.


ایشان افزودند: البته خوشبختانه مسئولان هم همین مسئله تأمین منافع را گفته‌اند اما برای تحقق این هدف باید با دقت، هوشیاری و عاقلانه با اروپایی‌ها روبرو شد و به حرف مسئولان اروپایی اعتماد نکرد، چرا که صرف حرف زدن اعتبار ندارد و آنها در عالم دیپلماسی کاملاً بی‌اخلاق عمل می‌کنند.


رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان، این دیدار را به لحاظ حضور در جمع جامعه عظیم‌الشأن معلمان، یکی از شیرین ترین دیدارها توصیف کردند و با اشاره به جمله معروف امام خمینی(ره) که معلمی «شغل انبیاء» است، خاطرنشان کردند: متأسفانه هنوز جایگاه و منزلت معلم به صورت واقعی در جامعه تبیین نشده و در اذهان عمومی شکل نگرفته است که این کار فقط با صحبت امکان‌پذیر نیست بلکه نیازمند برنامه‌ریزی و کارهای هنری در ابعاد مختلف است.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه تعلیم و تربیت عمومی باید در جهت برخورداری از عدالت و تربیت انسان‌هایی عدالت‌پرور، عدالت‌ساز و عدالتخواه باشد، افزودند: جهت‌گیری و اهداف آموزش‌وپرورش در دوران ۱۲ ساله تحصیل باید بگونه ای باشد که دانش آموز، جایگاه خود را در کاروان حرکت به سمت پیشرفت، بیاید و با احساس مسئولیت و با روحیه آزاداندیشی، راستگو، بلندهمت، شجاع، فداکار، پاکدامن و پرهیزکار، تربیت و تحویل جامعه شود.


رهبر انقلاب اسلامی، عرصه تربیت جوانان والا و با انگیزه و با همت را عرصه یک جنگ بزرگ و واقعی دانستند و گفتند: برخی می خواهند لالایی بخوانند تا ما خوابمان ببرد و متوجه این جنگ نشویم، درحالی‌که جریان مقابل نظام اسلامی به‌شدت تلاش دارد از راههای مختلف مانع تربیت نسل جوان با چنین خصوصیاتی شود.


ایشان با اشاره به وجود الگوهای برجسته و فراوان در جامعه، خاطرنشان کردند: ما برای تربیت نسل جوان منطبق بر اهداف و آرمان‌ها و جهت‌گیری‌های نظام اسلامی دچار فقر الگو نیستیم که سراغ فلان شخصیت تاریخی بیگانه برویم، بلکه الگوهای بزرگی همچون شهدای هسته‌ای، شهید چمران، شهید آوینی و شهید حججی داریم که با احساس مسئولیت و با قدرت و عزت و برای افتخار و سربلندی ملت، در مقابل دشمن ایستادند.


رهبر انقلاب اسلامی در ادامه با تأکید بر لزوم تعلیم «علم نافع» در آموزش‌وپرورش، گفتند: نباید نگرش به آموزش‌وپرورش همانند نگرش به دیگر دستگاهها و ادارات باشد زیرا این مجموعه، فرصت کم‌نظیر و ۱۲ ساله برای انتقال صحیح و جامع آرمانهای انقلابی و ملی و نهادینه‌کردن هویت ملی در کودکان و نوجوانان در اختیار دارد.


ایشان افزودند: آموزش‌وپرورش برای رسیدن به اهداف والای خود نیازمند نوسازی است و این نوسازی با تحقق سند تحول آموزش‌وپرورش، امکانپذیر است.


رهبر انقلاب اسلامی، تحقق سند تحول را از واجب‌ترین کارها برشمردند و گفتند: به‌رغم اقدامات انجام‌گرفته اما گزارشها نشان می‌دهد، تا کنون فقط کمتر از ۱۰ درصد از سند تحول آموزش‌وپرورش تحقق یافته است.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: مطالبه اصلی من از آموزش و پروش این است که برای تحقق سند تحول، زمانبندی دقیقی معین و این سند اجرا شود.


ایشان یکی دیگر از کارهای ضروری برای تحقق سند تحول آموزش‌وپرورش را آشنایی بدنه آموزش‌وپرورش با این سند دانستند و در خصوص معاونت پرورشی نیز گفتند: من بارها بر موضوع معاونت پرورشی تأکید کرده‌ام و انتظار این است وزیر محترم که فردی با انگیزه و با نشاط هستند، این موضوع را به‌طور جدی پیگیری کنند.


یکی دیگر از نکاتی که رهبر انقلاب اسلامی مورد تأکید قرار دادند، توجه همه‌جانبه و کاملاً حرفه ای و بدون تبعیض به موضوع تیزهوشان و مدارس سمپاد بود.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه در خصوص سند ۲۰۳۰ نیز گفتند: من سال گذشته، رسماً و علناً و با قاطعیت، اجرای این سند انحرافی را منع کردم که با استقبال مسئولان هم مواجه شد اما شنیده‌ام در بخش‌های مختلف، برخی مفاد سند ۲۰۳۰ در حال اجرا است که این به معنای قراردادن مهم ترین مسئله کشور، در اختیار بیگانگان است.


ایشان افزودند: معنی ندارد کشوری همچون ایران با این سابقه و فرهنگ و با این نظام مقتدر، برنامه های آموزشی و تربیتی خود را از دیگران بگیرد.


رهبر انقلاب اسلامی همچنین به موضوع دانشگاه فرهنگیان و دانشگاههای تربیت معلم پرداختند و گفتند: دانشگاههای تربیت معلم باید از نظر کیفی و کمّی توسعه یابند زیرا تا چند سال آینده تعداد زیادی از معلمان بازنشسته می‌شوند و کشور با بحران کمبود معلم مواجه خواهد شد.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه «معلمی» یک حرفه هنری و تخصصی است و نیاز به آموزش دارد، خاطرنشان کردند: متأسفانه در خصوص دانشگاه فرهنگیان و دانشگاههای تربیت معلم کوتاهی شده است و این دانشگاهها از لحاظ استاد، بودجه و فضای آموزشی دچار کمبودهای جدی هستند.


ایشان از وزارت علوم، سازمان مدیریت و سازمان امور استخدامی خواستند با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش این مشکلات را برطرف کنند و سهمیه جذب اعضای هیأت علمی این دانشگاهها را افزایش دهند.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص جذب اساتید برای دانشگاههای فرهنگیان تأکید کردند: اساتید این دانشگاهها باید از لحاظ خصوصیات فکری و از لحاظ علمی و تدیّن و روحیه انقلابی، جزو شاخص‌ترین‌ها و منطبق با معیارهای سند تحول باشند.


ایشان با تأکید بر اینکه هسته‌های گزینش در رعایت این معیارها نباید هیچ گونه مسامحه‌ای انجام دهند، اساتید و دانشجویان دانشگاههای تربیت معلم را به انس با آثار شهید مطهری توصیه کردند.


رهبر انقلاب در پایان سخنانشان، آینده کشور را روشن و متعلق به ملت بویژه جوانان عزیز این سرزمین دانستند وتأکید کردند: آینده ایران ما، بدون تردید به مراتب بهتر از امروز خواهد بود.


پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، آقای حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان، خانم عادلی رئیس پردیس دانشگاهی نسیبه، خانم زهره اسلامی‌نیا دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان، دکتر سهراب مروتی استادمعلم دانشگاه فرهنگیان و آقای رامین نصیری معلم نمونه کشوری به نمایندگی از دانشجویان و استادان دانشگاه فرهنگیان و معلمان کشور به طرح دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند.

محورهای مطالب مطرح شده به این شرح بود:


•     لزوم حمایت همه جانبه از دانشگاه فرهنگیان و ارتقای کمی و کیفی آن
•    ضرورت نهادینه کردن علم، ایمان، مهارت و کارآفرینی در دانش‌آموزان
•    انتقاد از اجرایی نشدن سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش
•    لزوم توجه جدی به معیشت و منزلت اجتماعی فرهنگیان
•    لزوم اصلاح ساختار جذب هیأت علمی و نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان
•    نیاز به جذب و افزایش تعداد معلم با توجه به افزایش تعداد دانش‌آموزان و بازنشستگی تعداد زیادی از معلمان در سال‌های آینده
•    ضرورت تحقق عدالت آموزشی و توجه به دانش‌آموزان مناطق محروم و عشایری

همچنین آقای بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش در گزراشی، معلمان را کانون اساسی و مؤثرترین عنصر در نظام تعلیم و تربیت خواند و گفت: برنامه‌ریزی و تحول در آموزش‌وپرورش با تکیه بر سند تحول بنیادین آن، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کیفیت‌بخشی به مدارس دولتی و افزایش اختیارات آنها، کاربردی کردن آموزش‌ها و توسعه مهارت‌ها از مهمترین رویکردها و اقدامات انجام‌شده در آموزش‌وپرورش بوده است.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین در بدو ورود به دانشگاه فرهنگیان در جمع مسئولان وزارت آموزش‌وپرورش، جمعی از اساتید دانشگاههای فرهنگیان و شهید رجایی و نمایندگان معلمان استانها حضور یافتند.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنان کوتاهی با تأکید بر اینکه هزینه‌کردن منابع در بخش آموزش در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است، افزودند: اگر این سرمایه‌گذاری امروز انجام نشود، فردا خسارت آن را همگان خواهند دید.


ایشان با انتقاد از برخی تعابیر غلط مبنی بر اینکه دستگاههایی چون آموزش‌وپرورش بودجه کشور را می‌بلعند، گفتند: نباید این افکار انحرافی مبنای تأمین بودجه آموزش‌وپرورش با شیوه‌های شک‌برانگیز و مشکل‌زا قرار بگیرد، بلکه آموزش‌وپرورش باید همچون گذشته به صورت دولتی اداره شود.

منبع: khamenei.ir

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 223
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 80
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    بنده از طرف ملت ایران میگویم آقای ترامپ شما غلط میکنید. دمت گرم رهبر شجاع و با بصیرتم.نوکرتم به مولا
    • تازه مسلمان نروژی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      سلام و صلوات و فیوضات ذات اقدس ربوبی بر رهبر و سید و سرورم امام خامنه ای روحی فداه
    • ایران سربلند IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      مرگ بر کسانی که خارج از ابن مرز دلن بحال ما میسوزه و مرگ بر کسانی داخل این مرز و دلاشون بیرون مرزه... ببینید نه روحانی و نه خاتمی و نه رفسنجانی و نه... نتونستن به اعتمادشون تکیه کنن... تکیه دادن به درخت بی ریشه... چون بصیرت این پیر بزرگ رو ندارن کاش مردم گول اینارو نمیخوردن...
    • علی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      خدارا شاکرم به خاطر داشتن همچین نعمت بزرگی من عاشق همین رهبر انقلابیم تجربه ثابت کرده هرجا انقلابی عمل شد نتیجه گرفتیم از دیشب که اقای رییس جمهور اون واکنش و پاسخ قاطعانه!!!!!!!!!! را به ترامپ داد ارامش نداشتم حضرت ماه با این جواب قلوب مردم را ارام کرد لبیک یا خامنه ای
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      اما تنها در عمل و مدیریت اقتصادی می توان این برجام و پرچم آمریکا را آتش زد. هیچ تحریمی روی کشوری که روی منابع سرشار خوابیده اثر ندارد
    • US ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      29 71
      اگر ترامپ رفت ، موگرینی هست. خیالتان راحت باشد.
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند انشاالله در برجام2 تضمین های لازم را آمریکایی ها خواهیم گرفت.
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      باز هم ترفند کهنه منفی ده های مزدور و داعشی یک نفر عوض چند نفر؟
    • نکایی IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      جانم فدای رهبر
    • قم انقلابی IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      15 14
      بنام خدا پیشنهاد میگردد حقوقدانان مردمی و انقلابی با لیست کردن تعهدات بر زمین مانده اروپا در برجام آنرا به روحانی دهند تا از اروپا مطالبه کند این کار باعث توجه بیشتر دولت به خواست مردم و عدم امکان صرف نظر کردن از برخی تعهدات میشود مراقب باشیم چون هنوز آمریکوفیلها و غربگرایان داخلی دست و پا میزنند برای بزک غرب و نگه داشتن یکسر خسارت ایران در برجام برخلاف قانون اساسی و کلام خدا در قرآن . غلفت خطرناک است و فرصت محدود
    • علی IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      منفی ها طبیعی است چون خارج نشینان ضد انقلاب و بهایی ها و... هم سرک میکشند به سایتها برای تفرقه افکنی
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      مرد فقط سیدعلی رهبر فقط سید علی خدا بحق محمد و آلش سایه ات را بر سر مسلمین و مظلومان و مستضعفین جهان تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف با عزت و اقتدار حفظ کند
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      94 20
      مچ این دیوانه را بگیرید که نوشته : _______________________________________ IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ 9 89 همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند انشاالله در برجام2 تضمین های لازم را آمریکایی ها خواهیم گرفت. ________________________________________ احمق تو نفهمیدی مذاکره با آمریکا از همان اولش غلط بود ؟ هی رهبر نگفتن اینها دبه کننده هستند؟ حالا توی بیمار، اومدی دم از برجام 2 می زنی ؟ شماها همان مار و افعی های برجام یک هستیدکه حالا ادبیات مودبانه نسبت به رهبری گرفته اید و دم از برجام دو می زنید.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    حضرت آقا فدایی داری .اما می دانی که مشکل کشور از کجا نشات می گیرد انشالله هرچه زودتر تصمیم نهایی رابگیری تا کل جامعه را شادمان سازی .بازهم فدایی داری.
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      احسنتم
    • US ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      6 18
      انتخابات زود رس
  • مرتضي IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    سلام عليكم دم اقا گرم ايول به بيانات ايشان داره ممنونم
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    بنازم به رهبر شجاعم.. خاک تو سر برخی مسئولین قدر نشناس
    • ج IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      وخاک بر سر کسانی که منفی دادند
  • ناشناس IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    احسنت واقعا ترامپ غلط مي کند ما اهل کوفه نيستيم علي تنها بماند
    • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      28 9
      تنهایی و اهل کوفه بودن مردم موقع انتخابات معلوم شد
  • مسعود IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    چون هدف امریکا فشار به مردم ایرانه به نظرم بهترین جوابی که دندان امریکا رو خرد میکنه رشد اقتصادی 15 درصدی و حمایت از تولید ملی افزایش رونق اقتصادی و رونق اشتغال و افزایش ارزش پول ملی در برابر دلار است.
    • NL ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      با روحانی چنین چیزی امکان نداره
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      با روحانی دائم زمین میخوریم بدجور
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      با روحانی این حرفا خواب خرگوشی...
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      58 12
      انشاالله رشد اقتصادی 120 درصد چرا 15 درصد 120 درصد که در یک سال راه 10 ساله رو بریم
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      13 6
      با روحانی چنین چیزی امان ندارن فقط با احمدی نژاد چنین چیزی امکان دارد همون طور که تو اون 8 سال تبدیل شدیم به ابرقدرت صنعتی و اقتصادی و ارزش پول ملیمون از دینار کویت هم بالاتر بود
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    یاد آور سخن امام خمینی که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. الحق که شایسته رهبری مسلمین جهان هستید. لبیک یا مولا امام سید علی خامنه ای
    • محمد DK ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      7 651
      رهبر مسلمین جهان اردوغان است
    • سیدعلی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
      0 0
      از اردوغان بپرسی خودشم نمیدونه داره چه غلطی میکنه.
  • ناشناس IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    خداحافظت باشه ایشالله کاش حسن کمی به نصیحت های شما گوش می کرد
  • حمید IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    خداروشکر که رهبری فرزانه داریم
    • مصطفی IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      همین احمق هایی که به این جمله منفی دادن به بعضی ها رای دادن و الان اونجاشون میسوزه. برادر من آب رو بریز اونجایی که میسوزه.
  • حسین DK ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    کاش یک زره شجاعت شما را بعضی ها داشتن
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    همه گوش به فرمان رهبریم تا تصمیم نظام را اعلام کنند.
  • فريد IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    چه دنيايي شده . اين مرديكه عرق خور لا اوبالي زن باز حرامزاده كه خودش رو كدخداي جهان ميداند و ملت ايران رو اصلا نمي شناسد اگر اندگي شناخت داشت دهان كثيفش را مي بست واين همه تهديدنميكرد. چقدر مردم آمريكا بدبخت هستند كه همچين كسي رييس جمهور آنهاست .
    • بنده خدا IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      برآیندی از خود مردم آمریکاست. آمریکا هم عاقل و باشرف داره اما در اقلیت هستن. اکثریت قلدر و پرمدعا و فاسد و سر به آخور دنیا هستن که ترامپ هم نمونه بارزشه
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      39 18
      اما تنها در عمل و مدیریت اقتصادی می توان این برجام و پرچم آمریکا را آتش زد. هیچ تحریمی روی کشوری که روی منابع سرشار خوابیده اثر ندارد
    • ناشناس IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      10 5
      و بدبخت تر از مردم آمریکا کسانی از خودمان هستند که حرف های این زن باز فاسد عرق خور دیوانه جهنمی که قیافه کریه اش شیطان مجسم می باشد برای آنها وحی منزل می باشد وبرای یاوه گویی های او ارزش قائلند .
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    بعد از موضع منفعلانه ی شیخ حسن. آقا یکمی داغ دل ما رو تسکین داد.
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      30 94
      تو هم خوب میشی.
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      149 9
      مامنتظرشفای دل مریض شماییم حال ماخوبه شماکشته مرده آمریکاهستیدامامیگید ایرانی هستیم . حیف ایران ونام بلندش که امثال توسعی کردید مارو عبدترامپ کنید .
  • کرمی AE ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    واقعآرهبردوست دارم نوکرتیم فقط خودت این امریکاجنایت کارمیشناسی
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    جانم فدای همچین رهبر شجاعی
  • مهدی زارعی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    یا علی جان مقتدای ما تویی .مگر همین آدمها در زمان حضرت علی ( ع ) در جنگ صفین چه کردن .به نظرم بهترین راه مقابله با دشمنان پیروی از دستورات امام خامنه ای نایب برحق حضرت مهدی ( عج ) در زمان غیبت هستند .خداوند امام خامنه ای را حفظ کند .انشالله .
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    90 29
    درودخدابرشماافسوس ماوخواص بی بصیرت شما رادرک نکردن
  • مجتبی KG ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    روحانی بیچاره برجام فایده نداره...
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    85 16
    آمریکا ننگت باد نظام سرتاسر دروغ و نیرنگ که خون تمام بشریت را تا به حال مکیده ولی چهل سال است که از ما سیلی خورده و شکست تروریستها و پیروزی مقاومت شیعه عصبی اش نموده.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    کاش سرسوزنی شجاعت رهبر رو بقیه داشتن!!!!
    • هاشمی ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      50 6
      بد بخت و بیچاره آن کسانی هستند که با وجود زور گویی و قلدری و جنایات آمریکا در طول تاریخ باز آرزوی نوکری آمریکا دارند اما تا راه شهدا و امام در این کشور ادامه داشته باشد آمریکا و اذنابش این آرزو را به گور خواهند برد
  • حامد AE ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    52 34
    زود باشید اسراییل رو بزنیم
  • هموطن IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    89 37
    قربون آقا برم. فقط همین!
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    22 20
    کاش اینبار برجام در آموزش و پرورش مطرح شود. برجامی داخلی که هیچکس هم نتواند زیرش بزند...تکرار میکنم برجام در آموزش و پرورش...باشد که فهم کنند و عمل کنند
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    خواستند رهبری را تضعیف کنند، حال خود از چشم مردم افتادند.
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      13 31
      آمریکا اونقدر حرف زدنش خوبه که فکر نکنم از چشم دنیا بیوفته یه جوری این موضوع رو هم به نفع خودش تغییر میده البته این فقط یک نظر هست
  • رهرو IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    سلام بر دلاور مرد دوران، سيد علي خامنه اي آقا جان از تو به يك اشاره از ما به سر دويدن
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    85 26
    مشرق عکسی که از رهبر عزیز گذاشتی مناسب نیست لطفا عکس قشنگتری برای این پست از ایشون بزارید
  • علی IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    مرگ بر نوکران امریکا در داخل کشور
  • محمد IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    42 22
    جانم فدای آقای عزیز و مهربانمان.جانم فدای مولای علی گونه ی خودمان. از اینکه دانشگاه 40 ساله ی شهیدرجایی رو هم که دانشگاهی بسیار موئ ثر در حوزه ی تربیت دبیر فنی و حرفه ای است رو در کنار دانشگاه فرهنگیان مورد عنایت و توجه قرار دادید سپاسگزارم. دعای حضرت حجت (ع)مشمول شما و جان ناقابل ما فدای شما .
  • امید IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    63 31
    نمیدونم چرا هر وقت حرفهای آقا رو می خونم یا میشنوم دلم آروم می شه.خداسایه ات رو از سر ما ومسئولینمون کم نکنه که باعث دلگرمی مون هستی آقا جون.
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      27 16
      منم همینطور هر وقت حرف های آقا رو می‌شنوم آرامش پیدا می کنم اما وقتی روحانی حرف میزنه افسردگی میگیرم
  • حسن DE ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    63 17
    آنچه را که دیگران حتی در آیینه هم نمی توانستند ببینند شما به برکت ایمان و تقوی الهی در خشت خام دیدید و می بینید. خدای را برای داشتن چنین رهبری شکر می کنم. از آلمان
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    53 14
    اگه یه جو غیرت و مردونگی و شجاعت این سید تو وجود روحانی بود الان دستمون زیر ساطور امریکا نبود. واقعا خجالت داره... راست گفتن... دشمن دانا بلندت می کند بر زمینت می زند نادان دوست البته در مورد ما دشمنمون هم نادانه
  • محمد حسین IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    43 19
    جانم فدای رهبر به قول دوستمون کاش اندکی از شجاعت آقارو بعضی از مسئولین داشتند
  • محمد IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    40 17
    عالی بود ، دلگرم شدیم ان شالله به یاری خدا بدست سید علی از این مرحله عبور می کنیم و ایران همیشه سربلند خوهد بود
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    54 19
    واقعا بعد از فرمایشات امروز حضرت آقا ، اصلاح طلبان اشرافی خودفروخته و ذلت پذیر باید برن سر بذارن زمین بمیرن . انشاالله
  • بهنام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    43 14
    تنها امید ملت به رهبر شجاع امام خامنه ای هست و گرنه ن از رئیس جمهور ن از اون وزیر خارجه دیپلماسی لبخند چیزی جز ذلت در نمیاد
  • جواد IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    38 16
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند انجام بدهد و نخواهد توانست فقط آرام و عربده میکشد تا وقتی که سپاه و بسیج و ارتش مقتدر داریم آمریکا اندازه مگسی بنظر ملت ایران ارزش نداره
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    41 23
    جانم فدای آقا دورت بگردم
  • محمد IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    41 10
    ما باید از واردات لوازم غیر ضرور پرهیز کنیم و بنگاه های اقتصادی زودبازده رو فعال کنیم بسیاری از اقلام وارداتی خیلی راحت داخل تولید میشن و خیلی اشتغال ایجاد میشه مانند جوراب و سوزن و لباس و خیلی از وسائل ساده ای که تکنولو"ژی خاصی نیاز ندارند ولی متاسفانه از خارج وارد میشن
  • DE ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    44 12
    ترامپ یکبار دیگر ثابت کرد که امریکا و سیاستمداران آنها مرد نیستند و شهامت نگه داشتن حرف خودشون رو هم ندارند و مثل یک نامرد بزدل زیر حرف خودشان میزنند . زنده باد رهبر عزیز خودمون .
  • پــدر خـوانده IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    62 31
    فقط باید گفت: ای والله، گُلی به گوشه ی جمالت یابن رسول الله(ص)
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      5 2
      ابن رسول الله(ص)؟مگر حجت ابن الحسن هستن؟
  • امیر US ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    50 28
    مگه حضرت آقا نگفت اگر اونها پاره کنن برجام رو ما به آتیش میکشیم خوب الان پاره کردن چرا آتیش نمیزنین از کی میترسین
    • ali IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      5 2
      وقتی اتیشش میزنیم که منافق های داخلی واسه مردم چهرشون رو بشه .و احمق هایی که دل خوشن به غرب و وعده وعیداش سرشون بخوره به سنگ و رسوا بشن . کمی صبر کن!
  • مهدی ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    34 12
    ان شاءالله این اقدام امریکا و یاوه گویی ها و تهدید های ترامپ بر علیه ایران باعث اتحاد هر چه بیشتر ملت ،دولت ، مجلس ،قوه قضاییه و نیروهای مسلح کشور عزیزمان خواهد شد و با رهنمودهای رهبری سیلی محکمی به امریکا و حامیانش در منطقه خواهیم زد و جهان بداند که ما از هیچ تهدیدی هراسی نخواهیم داشت.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    41 14
    اگه روحانی مطیع رهبریه باید سریع موضع محکم تری بگیره
  • farhan IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    51 22
    وجدانن اگه آقای خامنه ای نبود چه بلایی سر این انقلاب میومد با این گلابی هایی که الان مدیر کشورن ...
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    36 10
    روحانی با سخنرانی زود هنگام بلافاصله بعد از ترامپ میخواست رهبری رو در علم انجام شده برحام اروپایی بگذاره ولی حالا رهبری عملا با این گفته که عزت رو میتونن خفظ کنن یا نه توپ رو انداخته زمین دولت
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    31 9
    این‌عبدذلیل‌روخوب‌اومد‌ماهم‌عبدذلیل‌هیچ‌کس‌و ناکسی‌نمی‌شیم
  • رضا استادزاده IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    27 5
    با سلام به نظر بنده حقیر ایران یعنی دولتمردان بیش از این نیاز به وحدت دارند در صورتی که همه همدلی و همبستگی بیشتر بشود قوای سه گانه وحدت را حفظ کنند وپشتیبان مقام معظم رهبری باشند ما ملت ایران همه دشمنان را از صحنه خارج خواهیم کرد به امید ایزد منان
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    37 23
    لبیک امام خامنه ای
  • مرتضي IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    34 8
    عزت از آن خدا و رسول و مومنين است.ملت ايران و ملت هاي ستم ديده به اين رهبر افتخار ميکنند.الحق که از تبار حيدري اي خامنه اي...
  • امیر IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    39 11
    رهبر معظم انقلاب ،اطلاعاتی ترین و امنیتی ترین چهره شاخص انقلاب است.استاد بی بدیل نقشه خوانی توطئه گران است .وقتی می گوید خروج از برجام همه باید بدون هیچ گونه تردیدی فقط بگویند چشم.همین .نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر .فقط چشم
  • بی نشان IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    35 11
    سلام بر علمدار .
  • علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    34 7
    سلام بر رهبر عزیزم جانم فدای رهبر..... اون امریکا پرست که تو راکتور اراک بتون ریخت باز هم دیشب به ادامه برجام حرف زد ندیدی که پاره کرد اون افتخارت را اقای......
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    40 9
    امان از مسئولین ساده لوح و شیفته ی غرب!
  • غلامعلی ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    33 13
    ای قربونت بشم رهبر عزیزم
  • وطن پرست IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    57 7
    امیدوارم نظر منو تایید کنید چه بسا در اینستاگرام هم نظرم رو گفتم مشکل ایران دو بخش می شود: یکی تهدید و دشمنان خارجی که حالشان معلوم و شناخته شده هستند (از قبیل روسیه، آمریکا، چین، انگلبس و فرانسه و آلمان و کشورهای عربی) که می شود با آنها مقابله کرد دیگری دشمنان داخلی و خائنان و جیره خوران که متاسفانه با توجه به نبود مطالعه و تصمیمات هیجان مردم، بیشترین ضربه رو به مردم میزنند جای سوال است که این همه اختلاس و خیانت ثابت شده از آنها، هنوز هم حضور فعال دارند
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      1 1
      چین وروسیه ؟! خوب لای گوشت چربی زدی اماخیالات باواقعیت نمیخونه برو چایتو بخور رفیییییق !
  • میثم CN ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    38 6
    اروپا می خواد وقت کشی تا شش ماه زمان باقی مانده تا شروع کامل تحریم ها تموم بشه بعد بکشه کنار، ایران باید از حالا اون قلب اتمی بتون ریزی شده رو بازسازی کنه تا به محض خروج اروپا شروع به غنی سازی کنه وگرنه شش ماه دیگه خیلی دیره.
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      14 5
      سوادت خوبه منم به اروپا اعتمادی ندارم منم فکر میکنم که دارن وقت میخرن مشرق نیوز هر سه رو اگه اشکال نداره منتشران کن :)
    • میثم CN ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      2 2
      اگر دقت کنید اروپایی ها مدام میرفتن پیش ترامپ برای برجام، حتی ماکرون هم که ترامپ مداوم نازش می کنه، این ها نقشه از قبل کشیده شده است، الان اروپا با ایران می مونه و خوب هم می مونه ولی فقط شش ماه، تا خیالش راحت بشه هم تحریم ها اجرایی شدن بعد ایران مجبور میشه بره بیرون. اون وقته که تحریم ها درست اثر می کنن، ایران همین حالا باید بره بیرون برای چی شما می خواهید همه رو آزمایش کنید؟ اول آمریکا آمریکا بعد اروپا؟ دست آخر هم دوباره زور می کن. ایران باید غنی سازی اورانیوم کنه تا خلوص بالای نود درصد ولی اعلام نکنه بعد اورانیم رو قایم کنه برای بمب اتم، بعد بره بشینه سر میز مذاکره.
  • آرش IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    31 21
    فدای رهبر دانا و هوشیار
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    40 13
    خدا وکیلی حضرت اقا دستور بدند مشکل ما نه امریکاست و نه ....... مشکل ی مشت سیاستمدار احمق. وطن فروش که خودش انجام میدند بعد خودشون میشند منتقد و ....... این مملکت احتیاج مبرم به پاکسازی تحت فرمان رهبری داره فقط حضرت اقا
  • راسخ کشمرزی IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    36 11
    خدارو شکر که رهبری فرزانه ، هوشیار و شجاعی داریم ، کاش مسئولین یکم بخود بیان
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    32 17
    درود بر رهبر دلها امام خامنه ای
  • رضا IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    27 6
    منافقای مجلس نزدیک بود خودشون را پاره کنن!
  • مصطفی IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    29 30
    ان شاالله اسراییل امارات بحرین و ریاض با موشک های زیبا و دقیق ما نابود شوند
  • ناشناس IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    30 24
    حالا گفته می‌شود با ۳ کشور اروپایی ادامه می‌دهیم. من به این ۳ کشور هم اعتماد ندارم؛ به این‌ها هم اعتماد نکنید احسنت اين شد سخن حق ، آفرين بر سخنان زيباي رهبر انقلاب.
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      7 1
      به نظر شما برجام بدون نظر مثبت رهبر انجام میشد؟یعنی برای امضای برجام از رهبری اجازه نگرفتند؟؟؟
  • حمید IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    34 30
    تاما سید علی راداریم هیچ غمی نداریم،خداحفظش کند.
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      20 13
      اما تنها در عمل و مدیریت اقتصادی می توان این برجام و پرچم آمریکا را آتش زد. هیچ تحریمی روی کشوری که روی منابع سرشار خوابیده اثر ندارد
  • احمد AE ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    28 29
    ماهمه سربازتو ایم خامنه ای گوش بفرمان مولایمان هستیم
  • مدافعان حرم IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    29 26
    فدای رهبر شجاع و با بصیرت حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی
  • احمد AE ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    26 32
    ماهمه سربازتو ایم خامنه ای گوش بفرمان مولایمان هستیم
  • ابراهیم IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    31 25
    درود خدا بررهبر عزیز -فرزانه وشجاع وامیدواریم که یک قرن دیگر سایه ات برسر ما باشد ان شا اله
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    31 23
    فدایی رهبرم
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    32 14
    آقا کدخداپرستان خون به دل شما و مردم کردند الهی که خداوند توسط مومنین جوابشان را بدهند
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    31 11
    دشمن اصلی ما نادانی سران خودمان است
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    19 29
    چی بگم تو که نظرات ده درصد متفکر جامعه رو منتشر نمیکنی و علاقه به انتشار نظر ده درصد کند ذهن جامعه بسیجی داری
    • علی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      0 0
      کند ذهن کسی است که توهم متفکر بودن دارد
  • احمد از بروجرد ( بروجرد شهر آيت الله بروجردي شهر س IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    26 13
    السلام عليك يا امير المومنين سلام بر حيدر كرار علي ابن ابي طالب .مگر همین آدمها در زمان حضرت علی ( ع ) در جنگ صفین چه کردن .به نظرم بهترین راه مقابله با دشمنان پیروی از دستورات امام خامنه ای نایب برحق حضرت مهدی ( عج ) در زمان غیبت هستند .خداوند امام خامنه ای را حفظ کند .انشالله .
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    63 25
    دمت گرم آقا جواب را تو دادی نه شیخ بی تدبیر و وارفته
  • علیرضا IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    61 11
    سلام و درود بر رهبر شجاع مدیر مدبر مجتهد آگاه به زمان و ولی امر مسلمین جهان سخنان دیشب رییس جمهور ذلیلانه و فرمایشات مقام عظمای ولایت عزت مندانه بود احساس شور و شعف کردم از فرمایشات دشمن شکن رهبر عزیزم و بر عکس احساس خواری از سخنان رییس جمهور
  • صلوات IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    38 38
    مرگ بر آمریکا مرگ بر بی بصیرتی خونی که در رگ ماست ؛ هدیه به رهبر ماست.
  • ناشناس IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    39 39
    ناز نفست،الهی زنده باشی هزار سال
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    36 14
    بنی صدر خائن دستور داد باقیمانده تجهیزات امریکا در طبس بمباران شود تا خیانت او مشخص نشود و فرمانده غیور سپاه هم در انجا شهید شد امام خمینی (ره )میتوانست اورا به این جرم کنار بزند ولی این کار را نکرد چون مردم باید شعور پیدا میکردند و حال نیز مردم باید شعور پیدا کنند
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      5 1
      متاسفانه خائنینی که برجام رو به خورد ما دادند با عوا م فریبی بسیار طرفدار دارن و همین پارسال رای اوردند.. انگار ترامپ هم هماهنگ بود با اینها ... قبل انتخابات خارج نشد که اینا دوباره بیان... همه اش نقشه است مقدمات برجام موشکی و خلع سلاح رو خائنین ایرانی و اروپا و امریکا دارن می چینن.... امریکا همه تحریم ها رو برگردونده .. وبعد روحانی می خواد تو برجام بمونه این یعنی چی........
  • میسم IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    28 14
    خدا انشالله سایه این سید بزرگوار رو از سر ایران کم نکنه. رهبرمکن فقط به فکر عزت و سربلندی ایرانه. روحانی هنوز هم یاور نکرده که آمریکه قابل اعتماد نیست . روحانی ننگت باد که ابروی ایران رو بردی
  • علی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    23 15
    رهبر پاینده باشد امریکا و ترامپ حرام زاده هیچ غلطی نمی توانند بکنند اداره مملکت را بدست اهلش دهید که توان مبارزه داشته باشد و به خود نلرزد
    • یبی IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      23 6
      حالا ببین بعد از امریکا نوبت انگلیس است که از برجام بره بیرون بعدش میمونه علی حوزش بیشن با مکرون و انگلاجونت اقای ظریف یقل دوقل بازی کن
  • مجید IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    27 11
    من تو را و آبادانی سرزمینت را دوست دارم. تندرست باشی مرد.
  • مجید IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    29 11
    من تو را و آبادانی سرزمینت را دوست دارم. تندرست باشی مرد.
  • حسن IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    32 19
    پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      3 3
      منظورتون از آسیب چیه ؟
  • سعید IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    23 13
    لبیک یا امام عزت و وحدت ملت مسلمان ایران در سایه ولایتپذری و تبعیت ازفرمایشات مقام معظم رهبری است
  • پ.ن. شفیعی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    17 12
    صمن تشکر از موصع گیری مومنا نه و شجاعانه رهبر عزیز انقلاب، از ریاست جمهوری وسایر مسولان وهمه موحدان وهمه ازادیخواهان درخواست می شود برای پیروزی ، از رهبر عزیز مان صادقانه پیروی نماییم.به امید پیروزی الله بر کفر
  • US ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    18 10
    واقعا که این گفته ایشان پاسخ بسیار دندان شکنی بودوهمین گفته انتقام کامل ایران از استکبار است اگر در جنگ با صدام هم میگفتیم که صدام هیچ غلتی نمیتواند بکند چه میشد
  • US ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    25 24
    خوب دیگه بسیجی های پا در رکاب بسیار در این بخش فعال هستند وغیر نظر انها هم نظری پخش نمیشود
    • AE ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      9 16
      اشتباه منفی دادم........تا کور شود هر آنکه نتواند دیدید.
  • AU ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    32 15
    خداوند پشت و پناه باد ای رهبر فرزانه
  • سهراب IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    28 12
    الهی قربونت برم که واقعا آقایی برازنده توست.. خدایا از عمر نوکران داخلی استکبار کم کن و بر عمر رهبرم بیفزای .. اللهم احفظ قائدنا ..
  • مقداد FI ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    25 13
    تا زنده ایم با رهبریم. با لطف رهبری می توانیم از همه دنیا و مخصوصا آمریکای جهان خوار بی نیاز بشیم. اگر این دولت به رهنمود های رهبری گوش بدهد و با تمام کشورهای غربی فاسد قطع رابطه کند، به راحتی می توانیم رشد اقتصادی بالای 15 درصدی داشته باشیم و از همه جلو بیفتیم.
  • عباد IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    31 8
    انهای که روزی که امام گفت اولین ناو امریکا وارد خلیج فارس میشود بزنید ولی حرف امام را گوش نکردن تا هواپیما مسافر بری ما را امریکا زد و قطعنامه ۵۹۸ را با جام زهر به امام نوشادن مخفیانه به دور از چشم امام با مک وارلین در تهران دیدار کردن
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    21 10
    رهبر.... تکیه عزت این ملت به شما است .اجازه ندهید مجددا" این فریبکارهای سازشکاران خون شهدا راپایمال کنند .
  • US ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    24 12
    قبلا قرار بود که امریکا از برجام خارج شد ماهم بلافاصله خارج شویم حالا میگوییم که با سه کشور ادامه میدهیم اینطوری ادامه پیدا کنه امار منفی هم میشه ومیشه ایران وپنج منفی برجام را ادامه میدهند
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      5 6
      تو که آمریکا هستی !!!
  • حسن IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    19 8
    خدا باماست واین حرکت سخیفانه ترامپ باعث شد عده ایکه توی دلشون اندکی شک بود به یقین برسند که امریکا قابل اعتماد نیست وما اتحادمون بیشترشد خدایا شکرت
  • علمی اجتماعی شمیلا AE ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    20 18
    رهبرم واسه همینه که عاشقت هستم. قلب منی. درایت تو را کاشدیگران هم داشتن. بهتراست با کمک برادران شپاه و سربازان واقعی امام زمان عج ضرب الا
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    15 7
    قصه ی عجیبی شد این برجام!
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    27 9
    هیچوقت کنایه روحانی به مخالفان مذاکره با آمریکا را فراموش نمی کنم . اونوقت که با غرور می گفت : زبان غربی ها را شما بلد نیستید . ولی رهبر ما همون اول گفت اینها قابل اعتماد نیستند . ما کی باید عبرت بگیریم. هروقت هشدارهای دلسوزانه رهبر رو ندید گرفتیم و دل به این و اون بستیم ، ضرر دیدیم . حالا حالاها ضرر می بینیم . جالب اینه که روحانی گفته برجام را با اروپا ادامه میدیم . اروپایی که پول هواپیما ها را از ما گرفته ولی تحویل نمی ده.
  • مه به IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    25 17
    لبیک یا خامنه ای
  • محمد IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    21 18
    ماباولایت زنده ایم تازنده ایم رزمنده ایم،جانم به قربانت آقا
  • مراغه AE ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    22 24
    رهبريت يعني اين قاطع ومحكم فداي داري ............تاآخرين قطره خون حافظ كشوريم پارسا ازمراغه
  • مراغه AE ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    20 13
    رهبريت يعني اين قاطع ومحكم فداي داري ............تاآخرين قطره خون حافظ كشوريم پارسا ازمراغه
  • DE ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    24 16
    کوبند و مقتدرانه نبود کار از دست در رفته
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    22 17
    روز اول هم گفتی به امریکا اعتماد ندارم ولی اجازه مذاکره را دادید! دیشب همزمان با خروج از برجام ترامپ گفت آماده ملاقات با رهبر کره شمالی است از کره شمالی یاد بگیرید باید جلوی امریکا ایستاد دولت روحانی خیلی کوتاه آمد
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      4 2
      جوجه برای فهم امثال تو باید عملا یکباردیگه ثابت میشد تابا بی مسئولیتی هی نگید تکرامیکنم اگرامثال توبفکرایران بودید فدای آمریکانمیشدید .
  • ایرانی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    17 10
    ضمن لبیک به فرمایشات رهبری بجای التماس به غرب به وضعیت کار و معیشت مردم مخصوصاً جوانان برسید .ان وقت غرب در راس ان امریکا ذلیل می شود و اگر از جوانان غفلت کنید به امریکا و غرب خدمت کرده اید...
  • مصطفی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    16 4
    البته که چنین کاری از استکبار جهانی طبیعی است . ولی حفظ آرامش و برخورد همراه با خویشتن داری لازم است . برجام داخلی خیلی مهمتر است که بین مسئولین و مردم امضا شده و مسئولین به نوبت آنرا آتش زدند .
  • احدی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    19 13
    بخدا قسم اگه بقیه مسئولین مانند حضرت آقا با قدرت و صلابت در صحنه بین الملل ظاهر میشدند اونموقع اونا بودن که توی مسائل باید همیشه روی ایران حساب ویژه باز میکردند سایه ات به بلندای آسمان مستدام ای مظهر شجاعت علوی
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    23 12
    رهبری راست گفت، ما خودمون گند زدیم! خدا ما رو ببخشه.
  • محمدصادق سجادیفر GB ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    22 22
    به نام الله پاسدار حرمت خون شهدا... ای رهبر آزاده آماده ایم آماده.
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    23 19
    فقط یک کلمه ما مطیع رهبریم
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    21 15
    این ها هنوزم نمی خوان حرف های رهبر رو بپذیرند. با اینکه رهبری باز هم هشدار دادند که اروپایی ها قابل اعتماد نیستند، باز هم اصرار به ادامه برجام دارند! اینها تا مملکت رو به خاک سیاه ننشونند ول کن ماجرا نیستن
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    27 17
    مرگ بر امریکا
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    32 19
    مرگ بر امریکا
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    24 9
    حلال مشکلات خداست، چشم امید داشتن به اروپا و امریکا ما را به همان سنت الهی خواهد برد که خدا وعده ی آن را داده است و دیدیم که برجام چه کرد و چه شد. به خدا توکل کنیم و به خود بیاییم.
  • رهرو ولایت US ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    17 8
    سلام ودرود خدا بر تمام مردان باایمان وغیور کشورم همچون رهبر بزرگوارمان که شجاعانه وبدون ترس از احدی وتنها با توکل بر خدای بزرگ پاسخ دشمنان خدا وملت را میدهند .در برابر تدابیر ایشان لازم است یاوه گویان ومنافقان داخلی نیز بساط خود را جمع کنند
  • هدایت IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    17 2
    لطفا همه پیام ها رو بزارید نه بعضی پیام ها رو
  • قاسم IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    29 7
    من خیلی خوشحالم که این جوجه زرد آمریکایی اون چهره پلید آمریکاه رو به جهانیان نشون داد. تنها کشوری که از بمب اتمی واسه اولین بار خودش استفده کرده و جان هزاران انسان بی گناه رو گرفته دم از انسان دوستی میزنه. امام زمان تو خود شاهد باش
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      4 2
      همه شون با هم هماهنگن ... داریم میریم سمت برجام دو و موشکی مگر اینکه رهبر نذاره
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    32 20
    به یک اشاره رهبری کاخ سفید را طویله میکنیم
  • M.asgari IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    23 6
    امیدوارم تا وضع از این بدترنشده پرونده برجام را از دست دولت بگیرند.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    19 6
    اگر از تولید ملی حمایت کنیم تحریم ها را بی اثر خواهیم کرد
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      3 0
      همه جای جهان سرای من است .
  • ایرانی ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    22 10
    درس بیگیر حسن
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    20 18
    سلام بر رهبر عزیزتر از جانم
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    24 7
    خب معلومه این دولت تا آخرین روزش پای برجام میمونه
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      3 3
      غیذ از برجام مگه کاری کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اهان چرا یه عالمه جاسوس به اسم محیط زیست هم فعالیت کردن
  • .... IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    50 19
    ماهمه سرباز توایم خامنه ای
  • علی IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    69 20
    عشقم رهبرم
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    29 11
    من دیشب خدا میدونه وقتی آقا روحانی این طور ضعیف حرف زد تا یه موقع ناراحت بودم پیش خودم فکر می کردم الان جوری صبحت میکنه که ما میریم پشت بام الله اکبر میگیم ولی رهبر عزیزمون دم اش گرم اقتدار یعنی این.باید جواب این مردک هوس باز ترامپ دیوانه را این جور داد.رهبرم عاشقتم
  • سامان IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    63 28
    درود به رهبر با درایت و عزیز حضرت آیت الله خامنه ای
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    4 44
    خوشم میاد فقط حرفهای دوست داری نشون میدی همتون همین هستی
  • DE ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    2 6
    کی گفته توی راکتور بتن ریختن ؟؟؟ خوده آقای صالحی هم گفته اگه دستور بدن توی 4 روز میتونن غنی سازی رو به 20 درصد برسونن
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      3 1
      تناقض خودت رو ببین.
  • محمد باقر IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    64 5
    تا پای جان در کنار رهبر و انقلاب ایستاده ایم لبیک یا مهدی
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    69 4
    درود بر ولایت فقیه-درود بر امام عزیز که این راه را آغاز کرد.رهبر عزیز فقط اشاره کنی فقط اشاره کنی خانواده و...را رها کرده و خون خودمان را فدای اسلام میکنیم.
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    46 2
    معمولا کسانی که شکست میخورند استعفا میدهند. آقای روحانی منتظریم
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    50 4
    ماباولایت زنده ایم تازنده ایم رزمنده ایم،جانم به قربانت آقا...علیرضایی از شهرری تهران...
  • جولری IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    47 4
    آقا فدای دل ودرایت روشنت آقا فدای قلب نورانی ونترست آقا منتظریک اشاره ایم جانی لک فدا
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    51 5
    اللهم انصر قائدنا الخامنه ای
  • حامد حجت نژاد IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    50 5
    اینه نتیجه اعتماد به کدخدا دیگه و مهمتر از آن حرف رهبر را نفهمیدن یا خود را به نفهمیدن زدن!!
  • محسن IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    52 5
    وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد،
  • ايوب IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    51 5
    جانم فداي رهبر شجاع
  • ناشناس. IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    45 4
    دستان پر مهر رهبر عزیزم را می بوسم.. مثل جوابی که در حادثه منا به حکام سعودی داد به ترامپ دیوانه هم قاطعانه گفت غلط کردی ترامپ.. رهبرم دوستت دارم.
  • skandary IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    3 33
    حضرت آقا مقام عظمای ولایت با عرض پوزش و امتنان باید بپرسم که چرا وقتی دولت در مذاکرات خطوط قرمز شما را زیر پا گذاشت و این مفسده را بار آورد شما هیچ برخوردی با این دولت نکردید ؟ واقعا چرا اگر ممکن است دلایل این امر را برای ما کوتاه فکران بفرمایید تا روشنمان نمایید.
  • ح IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    51 13
    خداوند انشاءالله ایشان راتاظهورحضرت مهدی نگه دارد.امیدملت ایران هستند.
  • ابراهیم IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    64 11
    جانم فدایت رهبریک راهپیمایی بزرگ برپا کنیدبه پاس تقدیرازرهبرمون
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    84 8
    یا درود به رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه ای سخنان ایشان بسیار راه گشاست .زیرا:(امریکا و اروپا همه پازل های نقشه ی صهیونیزم جهانی هستند ،ایفای نقش آنها بدستور اطاق فکر ولابی آنهاست. باید بدقت مکر و حیله آنها را رصد و خنثی کرد.روسای جمهور کشور های اروپایی و امریکا بدون اجازه سرمایه داران بزرگ انها آب هم نمیخورند.)
  • پارسا IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    باورکنید از دیشب خیلی کسل بودم شجاعت رهبر را دیدم دگرگون شدم وبی اختیار اشک در چشمانم حلقه زد وبه خودم افتخار میکنم که رهبری چون شما را دارم
  • رضا IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    101 5
    هر کس هر جناهی را بکوبد در این شرایط منافق است امروز کشور احتیاج به وحدت دارد مثل سال 57 ول کنید اصلاحات اصول گرا وحدت 40 سال است کم کاری می شوددر زمینه صنعت کشاورزی ما بهترین کشور دنیا باید می بودیم امروز ما باید امریکا را تحریم می کردیم نه بغد چهل سال اون مارا ما تو دانشگاهها مشکل داریم تو تدریس مهنش کشاورزی ما بیکار بی سواد ما کشاورزی می کنه مهندس معمار ما نمی تونه خونه خودشو کاشی کنه دو اجر نمی تونه رو هم بذار مهندس برق ما خونه خودشو یکی دیگه دار برق کشی می کنه جای که خواستیم مثل پزشکی پیشرفت کردیم تو دفایی پیشرفت کردیم جای که نخواستم در چا می زنیم
  • ا-ر IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    دیشب واکنش روحانی به ترامپ خیلی ضعیف بود خوابم نبرد اما امروز واکنش رهبری قلبم راارام کرد
  • رضا IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    48 5
    امریکا از روز اول غلط می کنه وتا اخرم غلط می کنه هیچ کس نمی تونه بین کشور ایران تفرقه ایجاد کنهبه امریکا می گم تو نمی تونی تو کشور ما موج سواری کنی
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    104 8
    رهبری عزیز:مسئولان در معرض «آزمون بزرگ» قرار دارند که آیا عزت و اقتدار این ملت را حفظ خواهند کرد یا نه. باید عزت و منافع ملت به معنی واقعی کلمه تأمین شود. آقا پالس استعفای دولت رو کلید زدن. ای کاش نمایندگان ما مثل شهید آیت یک جو ...داشتند
  • سید IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    143 5
    چاره کار فقط رفتن امثال روحانی از صحنه سیاست است... تا وقتی اینها بر سر کارند جز درجا زدن و خون دل چیزی نصیبمون نمیشه جانم فدای رهبرم
  • تضمین قطعی اروپا DE ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    139 4
    در بند 11 قطعنامه 2231 می‌خوانیم: اگر یکی از دولت‌های طرف برجام درباره هر مساله‌ای که مصداق عدم پایبندی اساسی به برجام است، اعلامیه‌ای صادر کند، ادامه اجرای بند 7 یعنی ادامه اجرای لغو قطعنامه‌های لغو شده، باید ظرف 30 روز مجددا در شورای امنیت به رای گذارده شود. در بند 12 قطعنامه نیز تصریح شده است که اگر ظرف 30 روز از اعلام رسمی دولت مزبور درباره نقض اساسی برجام، شورای امنیت نتواند به تصویب یک قطعنامه جدید مبنی بر ادامه لغو قطعنامه‌های قبلی برسد، آنگاه از روز سی‌ویکم تمام قطعنامه‌های قبلی مجددا جاری شده و اجرای آنها «همان‌طور که قبل از صدور قطعنامه 2231 ساری و جاری بود»، از سر گرفته می‌شود.
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      41 3
      واقعن. ببین چی رو امضاء کرده بودند!
  • SE ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    74 5
    تولید و راه اندازی 100 هزار سانتریفیوژ ir8 هر چه سریعتر باید آغاز شود
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    11 72
    35 غیر قابل انتشار... خیلی حرفا توش هست ها... خیلی
  • من US ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    5 3
    ترامپ ک هیچ . اسراییل هم هیچ
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    سخنرانی مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه بود. خدا حفظش کند.
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    4 102
    به روسیه اعتماد بکنید !
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      82 3
      به هیچ کس اعتماد نکنید و مفقطز منافع خود را پیش ببرید. نتیجه اعتماد به طرف خارجی می شود برجام . با روسیه هم منافع ملی را پیش ببرید. روسیه می داند باید روابط منطقی با پیش ببرد و کسی در ایران هم روی قسم و قول روسیه کاری نمی کند. کاش در مورد آمریکا هم این اعمتاد بی جا و مضحک بکار نمی رفت!
  • حمید US ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    102 6
    بایدهمزمان از ان پی تی وبرجام خارج شد ..ایناهرکاری مابکنیم یه بهونه دیگه دارن..دیگه به ته خط رسیدیم ..قدرت خریدمردمواوردن پایین وجنگ اقتصادی روشروع کردن..برجام یه ابروریزی بزرگ بود
    • US ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      98 6
      روحانی بایدبه خاطر خسارت برجام به مملکت استیضاح شده و عدم کفایت بگیرد
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    درود بر رهبری که وجودش نعمتی است برای جهان اسلام و تنها کسی است که با تمام وجود برای ایران و اسلام دل می سوزاند امیدواریم مسئولین کشور تبعیت از رهبری را دستور کار خود قرار داده و بیشتر از این وجه خود راخراب نکنند
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    71 5
    متاسفانه عملکرد اروپا و امریکا کانلا هماهنگه و می خوان ایران روو پای مذاکرات موشکی بکشونن... البته دولت دوازدهم هم بدش نمی یاد... متاسفانه
  • سید احمد US ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    خدا را شکر که شیعیان جهان رهبری شجاع و فرزانه چون سید ولا مقام دارند. مطمین باشید امریکای هیچ غلطی نمی تواند بکند. من مهاجر افغانستانی و مقیم امریکا هستم. میدانم که امریکا و ملتش دچار دها بدبختی هستند و کلی از چین و بقیه کشورها قرض دارند. زیر بنای اقتصاد امریکا بر دولار استوار است که دارد کم کم توسط کشورهای جهان از سیستم عرض جهانی خارج و از ارزشش کاسته میشود. ملت بزرگ ایران بیدار و شجاع باشید. انهای که تشنه مزدوری امریکا هستنند به دها کشور که توسط امریکا اشغال شده مانند افغانسان عراق و غیره بنگرند و بدانند که امریکا هرگز برای دگیران ازادی و رفاع نمی اورد. خدا ان ملتی را سروری داد که تقدیریش بدست خویش بنوشت به ان ملت سروکاری نادرد که دهقانش برای دیگران کشت سید احمد مقیم کالیفورنیا
  • US ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    درد و بلای این رهبر آزاده و با تدبیر بخوره توی سر این غربگرایان لیبرال وطنی
  • لیلا US ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    لبیک یاخامنه ای درودبرتنهادانشمندجهان اسلام
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    5 280
    شما بجنگید به هرطرف پارس کنید آذربایجان صاحب اصلی جهان درحال توسعه وپیشرفته
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      0 0
      درود
  • فتح المبین IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    13 5
    بوی لاشه برجام می اید
  • علی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    سید علی عاشقتیم ان شاالله دشمنانت در داخل و خارج بزودی نابود بشن
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    فان حزب الله هم الغالبون....
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    هیچوقت رهبر رو تنها نمیزاریم و تا اخرین نفس در رکاب ش خواهیم ماند...
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    کسانیکه حاضرن به خاطر چند روز زندگی بیشتر غیرت و عزت شون رو هم بدن از جنس همون کسانی هستن که امام حسین رو تنها گذاشتن و چسبیدن به دنیا... #رهبر_تنها_نیست...
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    نازنین گل حضرت زهرا سلام الله جان ناقابلم و جان عالمی به قربانت
  • علی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
    0 0
    لبیک یا خامنه ای...
  • علی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
    0 0
    ما همه سرباز و فداییان رهبر هستیم و این بار خبری از صلح حسنی نیست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس