سخنرانی روحانی

رئیس جمهور کشورمان بعد از خروج آمریکا از برجام در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: آمریکا همواره علیه ایران مواضع خصمانه ای داشته است.

به گزارش مشرق، روحانی با بیان اینکه امشب شاهد یک تجربه مهم تاریخی بودیم، گفت: بر همان سخنی که از ۴۰ سال پیش آن را تکرار می‌کردیم و آن اینکه ایران کشوری است که به تعهدات خود پایبنده بوده اما امریکا هیچگاه به تعهدات خود پایبند نبوده است.

وی با یاداوری توطئه‌های آمریکا علیه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: آمریکایی‌ها امشب اعلام کردند که از برجام خارج شدند این تسریعی بود بر کاری که آنها در ماه‌های گذشته هم به شکل دیگری انجام داده بودند.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

فرمان اجرایی رئیس جمهور آمریکا برای اعمال تحریم‌های شدیدتر

واکنش‌های بین المللی به خروج آمریکا از برجام

روحانی ادامه داد: آنها هرگز به تعهدات خود در چارچوب برجام عمل نکرده بودند. اما ملت و دولت ایران طبق اذعان آژانس بین‌اللمی و شورای امنیت به تعهدات خود پایبند بوده، امروز شاهد آن هستیم کشوری که به تعهدات خود احترام نمی گذارد کیست.

رییس جمهور تصریح کرد: برجام توافق بین ایران و آمریکا نبوده که آمریکا اعلام کند از آن خارج می شود. برجام توافق بین‌المللی و مورد تایید آژانس وشورای امنیت بوده و آمریکا رسما اعلام کرد که به تعهدات بین‌المللی توجهی نمی‌کند. ترامپ از تعهدات آب و هوایی ومحیط زیست هم قبلا خارج شده بود.

وی افزود: از این لحظه توافق بین ایران و ۵ کشوراست. ۵+۱ دیگر یکی را از دست داده و از این پس باید منتظر باشیم که ۶ کشور چگونه به تعهد خود عمل می‌کنند.

روحانی گفت: به وزارت خارجه دستور دادم ظرف هفته های آینده با ۵ کشور مذاکرات را ادامه دهد اگر به این نتیجه رسیدیم با همه این کشورها به نتایج برجام می رسیم علی رغم خواسته امریکا برجام پایدار می ماند اما اگر ببینیم منافع ما تضمین نمی شود تصمیمات نظام را اعلام می کنم.

رییس جمهور با بیان این که مردم برای آینده کشور نگران نباشند، گفت: ما از ماهها پیش به این نتیجه رسیده بودیم که ترامپ در برجام نمی ماند و تصمیمات لازم را گرفته ایم.

وی‌خاطرنشان کرد: به سازمان انرژی اتمی دستور دادم امادگی لازم را برای غنی سازی صنعتی بدون محدودیت داشته باشد اما چند هفته برای رایزنی صبر می کنیم اما اگر منافع ملت تضمین نشود راه روشنی پیش رو داریم.

روحانی گفت: ما با برجام بدون آمریکا مواجهه هستیم. مردم می‌بینند که رشد اقتصادی ادامه خواهد داشت. ارز مورد نیاز بازار را تامین خواهیم کرد. در کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم هیچ نگرانی وجود ندارد.
رییس جمهور تاکید کرد: ملت ایران از امشب مصمم‌تر و متحدتر خواهد بود، کار ترامپ یک جنگ روانی و فشار اقتصادی بود و ما اجازه نمی‌دهیم موفق شود.

رییس جمهور با بیان این مطلب که من به مردم ایران اطمینان می‌دهم که دولت از ماه‌ها پیش برنامه لازم را آماده کرده و ما مشکل خاصی نخواهیم داشت ما از این مقطع تاریخی با اتحاد، هماهنگی و استقامت به خوبی عبور خواهیم کرد، گفت: مردم ما مشکلاتی در زندگی روزمره خود در آینده احساس نخواهند کرد.


روحانی ادامه داد: امشب از یک نظر متاسفم که مردم آمریکا که مردم بزرگی هستند گرفتار زمامدارانی شدند که حیثیت آن‌ها را زیر سوال برده است و خوشحالم که یک مزاحم از برجام خارج شده است.


رییس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: به‌زودی در یک مصاحبه مفصل با مردم ایران صحبت خواهم کرد.

متن کامل سخنان رئیس‌جمهور که پس از خروج رسمی آمریکا از برجام پخش زنده شد به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی سه شنبه شب درگفت وگوی تلویزیونی با مردم درباره برجام، با بیان اینکه برجام توافقی بین المللی و مورد تایید سازمان ملل بود، تصریح کرد: ایران به اذعان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تمام تعهدات خود عمل کرد و امشب مشخص شد که عهدشکن کیست.

رئیس جمهور با بیان اینکه امشب شاهد یک تجربه مهم تاریخی بودیم، گفت: امشب به همان سخنی رسیدیم که از چهل سال پیش آن را تکرار می‌کردیم و آن اینکه ایران کشوری است که به تعهدات خود پایبندی دارد و آمریکا کشوری بوده که هیچگاه به تعهدات خود پایبند نبوده است.

دکتر روحانی افزود: تاریخ 40 ساله کشورمان و حتی قبل از آن به خوبی به ما می گوید که آمریکایی‌ها نسبت به ملت بزرگ ایران و نسبت به ملت‌های منطقه همواره رفتار خصمانه‌ای داشته‌اند؛ از رفتار آنها در کودتا در ایران علیه دولت قانونی دکتر مصدق، تا مداخلات آمریکایی ها در زمان رژیم گذشته، حمایت از صدام و همچنین سرنگونی هواپیمای مسافربری و کشتن انسان‌های بی‌گناه توسط ناو آمریکایی و اقداماتی که علیه مردم افغانستان، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و علیه ملت‌های دیگر جهان روا داشته‌اند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها امشب اعلام کردند که از برجام خارج شدند، خاطرنشان کرد: این در واقع تصریحی بود بر کاری که آنها در ماه‌های گذشته هم به شکل دیگری انجام داده بودند. آمریکا بگوید از زمان توافق هسته‌ای تا امروز چه زمانی به همه تعهدات خود عمل کرده بوده است؛ جز چند امضاء و چند بیانیه، آیا هرگز به نفع مردم ایران و در چارچوب تعهدات برجام عمل کرده بودند یا نه؟

دکتر روحانی تصریح کرد: ملت ایران، طبق اذعان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، به تعهد خود وفادار بوده و دولت ایران به همه تعهداتی که در برجام داشته عمل کرده و آنها را اجرا کرده است. امروز شاهدیم کشوری که به تعهدات بین‌المللی احترام نمی‌گذارد، کیست

رئیس جمهور با یادآوری اینکه برجام توافق بین ایران و آمریکا نبوده که آمریکا بخواهد اعلام کند از این توافق خارج می‌شود، گفت: برجام یک توافق چند جانبه و یک توافق بین‌المللی بوده، برجام توافقی است که مورد تأیید شورای امنیت سازمان ملل و قطعنامه 2231 قرار گرفته است. بنابراین آمریکا امشب رسماً اعلام کرد که به تعهدات بین‌المللی توجهی ندارد.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه قبل از برجام هم آقای ترامپ تعهدات خودش را نسبت به توافق تغییرات آب و هوایی پاریس نقض کرد و از این تعهد مهم و مفید برای محیط زیست جهانی خارج شد، اضافه کرد: او از توافقات دیگری هم مثل توافقات تجاری خارج شد. بنابراین این امر سابقه دار است.

رئیس جمهور اظهار داشت: مردم در همین دقایق شاهد بودند که تنها رژیمی که از مواضع ترامپ حمایت کرد، رژیم نامشروع صهیونیستی بود؛ همان رژیمی که دانشمندان هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساند، همان رژیمی که روزی در تاریخ سیاسی و زندگی‌اش نیست که در آن ظلم و جنایت علیه مردم منطقه و بویژه ملت بزرگ فلسطین نباشد.

دکتر روحانی تصریح کرد: از این لحظه توافق برجام بین ایران و 5 کشور است. از این لحظه 1+5، یک را از دست داده است و در این شرایط ما باید منتظر آن باشیم که این کشورهای بزرگ جهانی نسبت به این توافق چگونه عمل خواهند کرد. به وزارت امور خارجه دستور دادم که ظرف چند هفته آینده با مذاکرات با کشورهای اروپایی و دو کشور بزرگ دیگر، یعنی روسیه و چین رایزنی‌ها و هماهنگی‌ و مذاکرات لازم را انجام دهد.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر در پایان این مهلت و زمان کوتاه به این نتیجه رسیدیم که با همکاری 5 کشور می‌توانیم همه آنچه در برجام خواست ملت ایران بوده به دست آوریم، علی‌رغم میل آمریکا و رژیم صهیونیستی و تلاش‌های آنها و حرف‌های بی‌نزاکت امشب ترامپ برجام پایدار خواهد ماند و ما می‌توانیم به نفع صلح و امنیت منطقه و جهان قدم‌های خودمان را برداریم.

دکتر روحانی ادامه داد: اگر ببینیم منافع ما تضمین نخواهد شد، به زودی با مردم ایران صحبت خواهم کرد و تصمیمات نظام را در آن شرایط به اطلاع مردم می‌رسانم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم نباید هیچگونه نگرانی برای آینده کشور داشته باشند، گفت: از هفته‌ها و ماه‌ها پیش به این نتیجه رسیده بودیم که ترامپ به تعهدات بین‌المللی و از جمله به برجام وفادار نخواهد بود و بر این مبنا تصمیمات لازم را برای مسایل اقتصادی کشور اتخاذ کردیم و تصمیمی که نسبت به مسایل ارزی اتخاذ شد بر همین مبنا بود.

دکتر روحانی افزود: ما با برجام بدون آمریکا مواجه هستیم و مردم شاهد خواهند بود که رشد اقتصادی و آرامش و ثبات بازار ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ارز مورد نیاز کشور را در شرایط آینده به خوبی تأمین خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در کالاهای اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم هیچگونه نگرانی نباید وجود داشته باشد.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه ملت ایران از امشب مصمم‌تر و متحدتر از گذشته است، اظهار داشت: کار ترامپ یک جنگ روانی و یک فشار اقتصادی بود و ما نخواهیم گذاشت ترامپ در جنگ روانی و یا در فشار اقتصادی به ملت ایران موفق شود.

رئیس جمهور افزود: تاریخ نشان خواهد داد همانگونه که ملت ما در برابر همه توطئه‌ها پیروز بوده در این ماجرا هم پیروز خواهد بود.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: به سازمان انرژی اتمی دستور دادم آمادگی لازم را برای اقدامات بعدی در صورت نیاز داشته باشند تا در صورتی که مورد نیاز باشد، غنی‌سازی صنعتی خودمان را بدون محدودیت آغاز کنیم و ما تا اجرای این تصمیم چند هفته صبر می‌کنیم؛ با دوستان و متحدین خودمان، با اعضایی که پای برجام و توافق برجام امضاء کردند و وفادار خواهند بود، به رایزنی می‌پردازیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه چیز وابسته به منافع ملی ماست، گفت: اگر منافع ملت ما در برجام تأمین باشد ما همین روند را ادامه خواهیم داد و اگر برجام بخواهد کاغذی باشد بدون اینکه منافع ملت ایران را تضمین کند، آنگاه راه بسیار روشنی پیش روی خود داریم.

دکتر روحانی افزود: به مردم ایران اطمینان می‌دهم که دولت از ماه‌ها پیش برای تمام شرایط برنامه لازم را آماده کرده و به هیچ عنوان مشکل حادی پیش رو نخواهیم داشت و از این مقطع تاریخی با اتحاد، هماهنگی و استقامت به خوبی عبور خواهیم کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ما مشکلاتی را در زندگی روزمره خودشان در هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌های آینده، به حول و قوه الهی احساس نخواهند کرد، اظهار داشت: امشب از یک نظر متأسفم که مردم آمریکا که مردم بزرگی هستند، گرفتار زمامدارانی شده‌اند که حیثیت آنها را زیر پا گذاشته است و از طرفی خوشحال هستم که یک موجود مزاحم از برجام خارج شده است.

دکتر روحانی تاکید کرد: بی‌تردید راه‌مان را با موفقیت ادامه می‌دهیم و من به زودی در یک مصاحبه مفصل با مردم عزیز و بزرگوارمان صحبت خواهم کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 232
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 285
  • کرمانشان IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    من نه اصلاح طلبم نه اصول گرا ولی ناموسا ذلیلیم اگه تو برجام بمانیم.اینم باغ گلابی
    • مجید IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      75 1
      اقای پرزیدنت تا کی می خواهی باغرور وعزت ملت ایران بازی کنی؟شما چی می خواهی مذاکره کنی؟وقتی کشوری یک توافق نامه بین المللی زیر پا می گذاره وکشورهای دیگه عکس العمل قاطع از خود نشون نمی دهندچی می خواهی مذاکره کنی؟ به کدومشون می خواهی دوباره اعتماد کنی؟شما که عالم دینی هستی این روایت نشنیدی که فرمودند عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود؟اقای روحانی کجاست افتاب تابان؟کجاست صبح بدون تحریم؟دیدیدکه به دیوارتحریم حتی یک خط هم نیافتادچه برسه به ترک؟به نظرشما اروپا منافعش بیشتر با توافق با ایرانه یا امریکا؟چرا کاری کردید که تمام دنیا باخروج امریکا از توافق نامه فکرمی کنه ایران می خواهد دنیارو نابود کنه؟شاهدش سخنان همین امشب موگرینی که گفته :(مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابراز عقیده کرد که توافق هسته‌ای، نتایج خود را محقق کرده و دست نیافتن ایران به اسلحه اتمی را تضمین می‌کند.)یعنی ما برای داشتن دانش هسته ای باید از کسی اجازه بگیریم؟تف به این ننگ... تف به این غرور نداشته بعضی ها.... تف به این تاریخ که هربار تکرارمیشه وبعضی افراد خوشخیال(نگیم جاسوس) هرباراین تجربه تکرارمی کنند.... تف به امریکا اسرائیل آل سعود انگلیس وهرچی خائنه..... ماندگار شد درتاریخ تا ابد.........
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      یعنی امشب این شیخ خوابش هم می بره !!!
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      31 9
      خروج از معاهده NPT و غنی سازی 90 درصدی می تواند مانع اعمال تحریمهای بیشتر بر علیه ایران بشود.
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      41 10
      امیر کبیر زمان کجاست؟
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      36 12
      ترامپ سر حرفش موند مرد باشید برجام آتیش بزنید
    • قریشی IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      32 17
      ما ایستاده ایم، پای شرافتمان که از واردات چیپس و پفک امریکائی واجب تر است ، ما ایستاده ایم پای انقلاب و نظاممان . مرگ بر امریکا
    • عبرت تاریخ IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      29 9
      من یتوکل علی الکدخدا حواله اش به همون کدخدا
    • SE ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      28 8
      حالا باید می گفت ما برجامیان میریم به جهنم و دلواپسها بیایند بیرون
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      31 7
      حسن خان فریدون استیضاح باید گردد
    • DE ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      26 1
      این دیگه کیه : گفتم: یارو دورخیز کرد که روی زین اسب بپره، محکم خورد زمین و برای اینکه ضایع نشه به رفیقش گفت؛ از پرشم خوشت اومد یا از دورخیزم؟ رفیقش جواب داد، از هیچکدوم! از اعتماد به نفست!
    • US ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      26 1
      اروپا را مدافع برجام نمی‌دانم و معتقدم این یک بازی است که اروپا و آمریکا برای گرفتن امتیاز از ایران راه انداخته‌اند، این یک سناریو است تا یک ایران بدون قدرت بسازند و در این راه برخی از کشور‌های عربی را هم بدوشند تا بتوانند اقتصاد کشور‌های خودشان را نجات دهند.
    • SE ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      41 2
      برجام خریت بود و حالا با خارج شدن امریکا ادامه برجام خیانت است
    • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      17 1
      کاسبان برجام هیچی کاری نمیکنن !
    • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      7 0
      احسنت......
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      19 2
      مرگ بر امریکا
    • قاسم IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      27 0
      جا داره یه خسته نباشید بگیم به دونفر که می گفتند باید با کدخدا ببندیم و امضاء جان کری تضمین است.خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلواان!
    • US ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      12 0
      آنها برجامو پاره کردن / بزودی ما آتیشش خواهیم زد
    • علی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      41 0
      خود بنی صدر هم گفت من یک دهم خرابکاریهای ... را نکرده بودم ولی مجلس عزلم کرد!؟ دلیل؟ چون برخی لباس تزویر بر تن دارند و
    • خرمی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      33 1
      وقتی روحانی ریاست جمهوری را با سلطنت جمهوری اشتباه میگیرد همین میشود مسئولان دست به سینه ردیف میشوند تا او را بخاطر افاضات توهمی دیگر تمجید و تحسین کنند تاسف
    • الناز IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      15 2
      موضوع گیری سریع روحانی یک دلیل عمده داره تا اقای خامنه ای تصمیم نگرفته ، تصمیم رو تحمیل کنم
    • US ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      0 0
      اگر ترامپ رفت ، موگرینی هست. خیالتان راحت باشد. پیام حسن روحانی
    • US ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      0 0
      وای بر حال دولتی که از یک سوراخ چندین بار گزیده شده ولی کو عبرت گیر
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    وقت استعفا است آقای روحانی.
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      باید .. گم کنه اونوقت اومده ژست هم میگیره عمو گند زدی بوی گندش همه جارو گرفته
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      30 2
      جالبه تا حالا میگفتن با کدخدا می بندیم حالا می گویند خدا رو شکر یک مزاحم از برجام کم شد !!
    • رضا SG ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      26 10
      آقای روحانی تو این داستان فقط یه چیزو خوب فهمیدی. اینکه باید با خدا ساخت نه برای چند تا رای بیشتر با کدخدا
    • رضا SG ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      19 13
      آقای روحانی تو این داستان فقط یه چیزو خوب فهمیدی. اینکه باید با خدا ساخت نه برای چند تا رای بیشتر با کدخدا
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    حسن جان جان مادرت کمی یواش میگن از قاطعیت سخنرانی امشبت دیوار کاخ سفید ترک خورد
    • علی IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
      176 6
      اره از قاطعیت روحانی همه جهان به خود لرزید خخخ
    • US ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      40 2
      تازه ظریف هم توئیت زد
    • farhan GB ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      21 1
      چرا احساس میکنم تو صداش بغض خاصی به گوش میرسید ... موافقین !!
    • IT ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      13 1
      تازه میگه آماده باشید خخخ
    • امين IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      25 2
      علي بركت الله.........
    • امیر مسعود IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      7 1
      آفرین. خیلی قشنگ گفتی. شیر مادرت حلالت باشه.
  • مرتضیsk IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    200 7
    سلسله برجامیان رفوزه تاریخ شدن
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      0 0
      اون یارو خوب شد تو استخر مرد وگرنه الان از غصه چندتا سکته پشت هم میزد!!!
  • محمد IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    182 6
    یعنی چی در برجام میمانیم مگه چیزی ازش مونده جناب روحانی چه کردید با کشور سخرانی شما سرار ضعف و حقارت بود
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    دولت بی عقلی و ناامیدی میخواد تو برجام بمونه یعنی بحران عقلانیت بیداد میکنه
  • مهدی IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    172 8
    روحانی استعفا
  • عباس US ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    اگر همه ی کشورها هم از برجام خارج شوند شیخ حسن تو برجام می مونه
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      30 2
      با بورکینافاسو تو برجام میمونیم داداش
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      0 0
      تا شماها بسوزید
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    145 5
    الا لعنة الله علی القوم الظالمین
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    17 75
    احسنت عاقلانس
  • علی IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    130 6
    امضا کری تضمین است
    • اردشیر IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      24 2
      اگر اون مرتیکه کری بجای امضا روی برجام ادرار هم میکرد باز تضمین محسوب میشد
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    179 8
    به کجا رفتیم که چنین فردی رییس جمهور ما شد؟
    • ناشناس IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
      به همان جایی که لخت مادر زاد شدن در بیرون از خانه شد نشانه آزادی .
    • اردشیر IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      38 0
      23:51 شیری که خوردی حلالت احسنت . عالی اصلاح لجنها رو توصیف کردی
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    106 9
    صنعت هسته ای رو تعطیلش کردن بعدش میخواستن برجام موشکی تحمیل کنند که با پاسخ قاطع مقام معظم رهبری و نیروی های مسلح مواجه شدن. دیگه موندن چه فایده بریم دیگه...
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
      فقط بگم ای کاش همون اول به رهنمود های مقام معظم رهبری گوش میدادید.
  • US ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    150 3
    این چه واکنشی بود این کاری که روحانی کرد ابروی ایران برد که امریکا تو هرکاری بکنی ما برجام را اجرا میکنیم این یعنی ننگ
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    154 4
    خیانت........حتی در زمان ناصرالدین شاه هم اینقدر حقیر و ذلیل نشده بودیم...... فقط امام زمان باید ب دادمون برسه....
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    138 3
    بازی جدید روحانی برای حذف صنعت هسته ای برجام بدون آمریکا
    • IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      13 0
      ای خدا گریه ام گرفت
  • US ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    147 1
    تمام تحریم های هسته ای را امریکا برگرداند یعنی اگه اروپا هم در کلام بر برجام پایبند باشه در عمل نمیتونه کاری بکنه وتمام شرکتها خصوصی هستند وبا امریکا داد ستد دها میلیلردی دارند
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    92 4
    عجب بالاخره چشمان به جمال ریس جمهور روشن شد.قید برجام را باید زد دقیقا مثل تلگرام
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    واقعا خوب حرف زدن عالی بود برجام میمونیم
    • کرمانشان IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
      91 3
      غیرت میدانی چیه؟ب خدا این دیگه مسخره بازی های سیاسی و جناحی نیست.
    • ناشناس IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
      73 3
      خاک بر فرق سرت با این نظرت . یه مشت چرت و پرت چی چیش عالی بود ؟
    • ناشناس IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      7 2
      آدم این نظراتو میخونه بیش از پیش به این پی میبره که آیکیوی ایرانیا زیر خط فقره . الان تیکه عالیشو میشه لطف کنید زیرنویس کنید ؟
    • اردشیر IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      9 0
      رقاص 23:39 هی قرتی هایی امثال تو وضع مملکتو به روزگار سیاه الآن کشوندن .
    • IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      13 0
      مشاور ترامپ رو برجام تف انداخت تو میخوایی توش بمونی. پس ادعای کوروش پرستیتون چیشد؟
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      11 0
      فقط حرف میزنه درود به شرف قاجار
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      16 0
      کلی خندیدیم با سخنان پرزیدنت خودمون ... چه اقتداری ! چه پاسخ دندان شکنی میوووووو
  • US ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    122 6
    حسن روحانی با این کار بیشتر به نفع امریکا کار کرد تا ایران اگر از خود امریکا میخواستی یک واکنش برای ایران را تایین کنی بعد از خارج شدن امریکابهتر از این نمیشد که روحانی گفت
  • حسین DK ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    122 4
    روحانی چرا خودت را گول میزنی بگو نمیتونم واستفاع بده
  • حسن IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    92 4
    دکتر روحانی کلیدها برای چی نگه داشتی این دروها را باز کن خسته شدیم از بس به در قفل شده برخورد کردیم
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    116 7
    بریم دنبال بتن کن و سانتریوفیوژها را اماده کنیم این بازیها را کردند ما چند سال از برنامه اتمی عقب موندیم ترامپ احمق کاری کرد همه دستاوردهای اوبامای عاقلتر از بین رفت کره شمالی باید درس بگیره و ابدا به امریکا اعتماد نکنه
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    74 1
    کدخدا رفت
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      12 0
      نه آقاجان. کد خدای روحانی رفت. اون کدخدای ما نبود و نحواهد بود.
  • AE ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    133 3
    یعنی آخر حقارت بود این سخنرانی برا اولین بار از ایرانی بودنم بدم اومد حسن خان
    • ناشناس IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      40 2
      دقیقا . منم داشتم نگاه میکردم با خودم گفتم چه گناهی به درگاه خدا کردیم ایرانی شدیم ؟
    • IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      19 0
      چه گناهی کردیم؟!!! چه گناهی نکردیم؟ رای به لیست فله ای اون بیسوادهای مورد نظر اون یارو و تکرار روحانی. کم خیانت و گناهی نیست
    • M.sh IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      18 0
      چوب انتخاب نادرست رو میخوریم. به ایرانی بودن گیر ندین. وگرنه امثال سردار سلیمانی وشهدای هسته ای وطهرانی مقدم و... هم ایرانی هستند.
  • مهدی GB ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    124 4
    جناب آقای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه.استعفا بدین اینهم نتیجه اطمینان به شیطان بزرگ از نظر امام. وحالا بسیار احمقانه است ایستاد گو نگاه کرد که اروپا و امریکا نقش پلیس خوب وبد بازی کنن .
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    83 1
    روحانی مارو بدبخت کرد هی هی
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    75 2
    با اين وضع موضعگيري راه رو براي فشار بيشتر اروپا به كشور هموار كردن! وقتي ميگن كه ما با اروپا مذاكره ميكنم و ٥+١ شد ٥-١! يعني چي؟! حفظ برجام و حفظ آبروي سياسي خودشون رو به حفظ منافع ملي ترجيح دادن! با اين سخنراني اروپا قطعا براي موندن تو برجام شرط خواهد گذاشت و قدم اولش مذاكرات سر موضوعات دفاعي و موشكي ما هست! بهتر اين بود كه تو قدم اول ما ان پي تي رو لغو ميكرديم تا حساب كار بياد دستشون! نه اينكه بگيم چند هفته مهلت ميديم تا بعد ببينيم چي پيش ميخواد بياد و بعدا اعلام موضع كنيم! اين بود نتيجه بلد بودن زبان ديپلماسي؟! زبان دنيا!
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    96 2
    ایران باید بلافاصله از برجام خارج میشد از این به بعد اروپایی ها با ژست حفظ برجام شروع به اجرای بخش بعدی سناریو یعنی امتیاز گیری موشکی از ایران خواهند کرد و چون ما قطعا آنرا نخواهیم پذیرفت آن ها با هزینه ایران از برجام خارج و به امریکا خواهند پیوست
  • koorsh DE ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    127 2
    واقعا با این سخنرانی احساس شرم کردم، این شیخ حسن تا الان باید ۱۰ بار عضل میشد. یعنی چی که ما در برجم میمونیم؟ داره ترومپ میگه ما بالا‌ترین سطح تحریم هارو عمل می‌کنیم، بد تو میای میگی ما میمونیم؟؟؟
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      14 5
      عزل درسته مجید جان
  • محمود IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    102 3
    این همه بر صبل بر جام کوبیدید چی شد دلار شد ۷۰۰۰تومان اخرش برجام توسط اصل کاری پاره شد هنوز شما توش می مونید این خفت بار نیست اقا شما هم ازس با عزت خرج بشید و با قدرت کارتون رو شرو ع کنید
    • IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      9 0
      هم از نظر داخلی و هم از نظر بین المللی در بدترین وضعیت به سر میبریم. واقعا "تکرار"شان گند زده به همه چیز. حالا نشسته اند در کاخ هایشان و به ریش ملت می خندند
  • ناشناس IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    88 9
    وقتی یه مشت فلان فلان شده به جای رهبری میام حرف این ...رو گوش میدن کشور میشه همین جهنم دره ای که میبینید .
    • NL ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      6 11
      مقام عظماى ولايت : بنده هیئت مذاکره‌کننده را هم امین میدانم، هم غیور میدانم، هم شجاع میدانم، هم متدیّن میدانم؛ این را همه بدانند. از مواضع رهبرى منحرف نشويم.
    • امید US ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      0 0
      رهبری گفتند من به مذاکرات خوشبین نیستم روحانی برداشت تو جواب رهبر عزیزمون گف من به مذاکرات خوشبینم و مسئولیت مذاکرات با من است
  • مصطفی IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    75 2
    روحانی و ظریف باید از ملت ایران عذرخواهی کنند و استعفا بدهند. یه زمانی به کیهان و بقیه مخالفان برجام میگفتند افراطی
    • IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      13 0
      عذر خواهی کنند؟ مگر مسخره هستیم؟ به خاطر پنج سال ضرر و زیان ملی باید محاکمه شوند
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    81 2
    کاش مجلس ما این قدری شرف داسته باشه این مرد رو استیضاح کنه بفرستتش به تاریخ، عبرت بشه واسه فروخته های آینده
    • IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      12 0
      ای داد بیداد. چه انتظاری از این مجلس داری
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      16 0
      کدوم مجلس ؟ مجلس لاریجانی ؟
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    34 1
    برجا333333333
    • IT ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      1 3
      باید بگی برگااااام
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      0 0
      خرجام
  • محمد IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    84 3
    تجربه تاریخی: ملتی هستیم که ثابت کردیم توانایی چندبار گزیده شدن از یک سوراخ را داریم. دست و جیغ و هورای حضار
  • رضا IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    72 3
    دکتر روحانی جون مادرت استعفا بده
  • ابوالفضل IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    55 3
    خداوند مرا بس است، به جز او خدایى نیست، بر او توكل كردم، او كه صاحب عرش عظیم است.
  • ابوالفضل IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    61 2
    خداوند مرا بس است، به جز او خدایى نیست، بر او توكل كردم، او كه صاحب عرش عظیم است.
  • خان محمدعلی آقا IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    69 7
    چقدر بده که کشوری مثل ایران چه از نظر اقتصادی و چه از نظر سیاسی، قدرت خارج شدن از برجام رو بدلیل عدم توانایی روبرو شدن یکباره با آمریکا و فرانسه و انگلیس و آلمان نداره
    • IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      11 0
      قدرتش هست. مرد میدون نیست. کفایت و عقل نیست. تکرار و ترس و جاسوس هست. شرف و غیرت و عزت ملی نیست.
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      7 0
      آخه دیگه دستاوردی نداره ایران، آمریکا مطمن شده ایران حداقل ده سال تا رسیدن به وضع قبل از برجامش فاصله داره ومیتونه با فشار به ایران در رابطه با صنعت موشکی دوباره از ایران امتیاز بگیره
  • علیرضا IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    52 1
    امضای کری تضمین است
  • EXtremist IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    75 3
    روحانی برو
  • شاهین GB ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    98 3
    با سلام بی غیرتی، واداده گی، بی کفایتی، بی شخصیتی، وطن فروشی، خیانت، ..‌‌. هم حدی دارد. تا کی باید تاوان دولتمردان بی ریشه و بدون ستون فقرات را باید متحمل شد؟
  • پ IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    84 3
    برجام کاغذپاره ایی بود برای چپاول ملت ایران حالا که خوب ملتو دوشیدن با توافق امریکا دنبال یه راه دیگه هستن که باز ملت خواب ما رو بیشتر بدوشن
  • مجید جان دلبندم IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    57 2
    برجام در جا زد و ترامپ برجام را در جا زد و برجام را در ایران جا زد
  • بنده ی خدا .قم IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    92 3
    اقای رییس جمهور چرا قاطع جواب نمی دی رییس جمهور امریکا به خاطر ترس شما ها وقیح تر شده چرا در خور شانش جواب نمی دی چرا ...چرا دستور غنی سازی را ابلاغ نکردی چرا .. هنوز هم دلبستگی داری هنوز کدخداها اجازه نداده اند؟واقعا ازملت شجاع وغیرت مند ایران اسلامی خجالت نمی کشید. در پیشگاه خدا چه جوابی دارید شجاع باشید مگر ما پای همه چیز نا یستاده ایم مگر ما نیستیم ما پای انقلاب ورهبر وشهیدانمان هستیم ثابت کرده ایم . نصرمن الله و فتح قریب.
    • omran IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      12 0
      آقای سران مملکت صاحب نظران گرامی ما وارد رینگ نبرد تاریخ شده ایم هر چقدر هم نرمش به خرج بدین بخدا دشمن گستاخ تر میشود لطفا غیرت ایرانی رو بر گردون پاسپورت پیش ک ش
  • دایی ترامپ IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    80 2
    لعنت به هرچی نفهمه که نمیفهمه ما داریم له میشیم.اگه.....
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    38 3
    شما بلدید با خارجی ها مذاکره کنید
  • سعید IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    73 3
    این بازی خود ... هست عمدا میخاد حکومت رو به قهقرا ببره اروغگوو
  • کاظمی IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    2 0
    امریکا ابروی نداشته خودش برده کره شمالی باستقامت مردمش بمپ هیدرجن ازمایش کرد ولی بعضی اقایان از ترس تحریم بحای ناسزا به امریکا دولت خدمان را هدف کرفتند دشمن هم اینا میخاد نترسید اقا
  • دکتر IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    80 3
    چرا میترسید نظرات رابزنید چند سال از این نا.. فحش خوردیم حالا وقتشه به جای گلابی برجام فحش بخوره
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    59 3
    آقای روحانی شکست شمامهم نیست . مهم اثبات شکست این راه شمابود . این شکست شخصی است وربطی به مردم ایران ندارد .
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    59 0
    مردم تا 1400 چه بخوان چه نخوان باید هزینه این انتخابشون بدن. چقدر رهبری گفت ؟ کی گوش داد؟ رهبری گفت اینها فردا به ریشتون میخندند کی جدی گرفت؟ بدبختی این که همه مردم باید چوب حماقت این ابلها بخوریم
    • GB ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      8 0
      ماهی رو هروقت از اب بگیری تازه است .....استیضاح یا استفا دولت ....وسلام
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    24 3
    عجله نکنید این داستان ادامه دارد...
    • IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      3 0
      شکستهای آمریکادراسراییل ادامه دارد شک نکن رفتنی هستن تسلیت صهیونیست
  • اصلاح طلب واقعی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    3 113
    برای شکوفایی اقتصادی مذاکره موشکی باید انجام شود #درود_بر_روحانی #درود_بر_اصلاحات
    • SG ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      11 1
      روحانی استعفا استعفا ثابت کردی عرضه کشورداری نداری
    • IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      6 1
      دق مرگت میکنیم
    • IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      9 0
      ... شاخ و دم ندارد
    • IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      7 0
      البته دروغ صحیح است
    • IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      9 0
      تو دیگه خیلی احمقی
    • IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      8 0
      همین اندازه شکوفایی برجامی کافی نیست ؟میشه بیشتر از این با برجام ۲و ۳شکوفا مون نکنن؟حماقت امثال شما پایانی نداره؟
    • امين IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      8 0
      خاك بر سرت كه هنوز خوابي مفلوك
    • شهروند IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      6 0
      سلام جاسوس
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      5 0
      خل واقعی برجام نتونست این اراجیف رو عملی کنه شما می خوای امنیت کشور رو هم به باد بدی!!؟
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      6 0
      برجام هسته ای کافی نبود
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      3 0
      برجام هسته ای کافی نبود
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      6 0
      نظرت ارزش خرج کردن فحش رو هم نداره.
    • ایرانی DE ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      4 0
      بی غیرت
    • محمود IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      6 0
      خاك بر سر تو كه اصلاح طلب واقعی هستی تو یه بیعقل واقعی بیش نیستی هرچی سرت بیاد حقته
    • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      4 0
      برو به درک، اصلاح طلب مسخره!!!
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      5 0
      برو موزت رو بخور ۵ سال خوب شکوفا شدیم کوچولو
    • میثم رضایی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      7 0
      بعد مذاکرات موشکی ناموس امسال شما رو میبرن برای نکاح خودشون
    • RU ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      6 0
      بعضی ها حاضرند بخاطر اسرائیل من فروشی گنند
    • فريبرز سپنتا IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      5 0
      شما ناموستان را هم ميديد
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      3 0
      بله شکوفایی اقتصاد اروپا بدست توانمند روحانی
    • AE ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      0 0
      بیا برو بابا خودتو جمع کن... الحق کسی که خودشو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد
  • علی IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    8 0
    خدا ازت نگذره با برجام بیچاره شدیم آخرت جواب خواهی داد
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    7 0
    دست گلت درد نکنه،خوب توافقی کردی،یه زمانی هم بود میگفتن به جهنم که میلرزید برید یه جایی که نلرزید،جناب روحانی الان وقتشه برید یه جایی که نلرزید
  • !!! IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    8 0
    علی برکت الله!!!یه اتاق فکر از نخبه هاتون تشکیل بدین ببینید چطور میتونید آبرو و شرف و دار و ندار این ملت رو که با خون جوانان این مملکت نه بچه های آقازاده ها که دامادهای آمریکایی از خانواده شهید پرور دارن و یا بچه هامون در کشور شیطان بزرگ حال میکنن!!!به حراج بگذارید!!!علی برکت الله!!!
  • اصلاح طلب IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    3 8
    #مذاکره_موشکی
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      0 0
      بروکودتوبخوربچه بی تربیت
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
      0 0
      خودت رو ناراحت نکن. خیالت راحت باشه که برجام موشکی به طور مخفیانه توسط دولت بی تدبیر در حال اجراست.
  • مردم IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    6 0
    حالاكه برجام پريدروحاني ودارودستش هم كه پنج سال مردم ومملكت روبيچاره كردن بايدبپرن.
  • علی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    8 0
    این آقا اینقدر ... هستش که بعید نیست بیاد بگه ما که از اول گفته بودیم نمیشه به امریکا اعتماد کرد و از اول مخالف برجام و مذاکره بودیم و تقصیر مقامات عالی و بالا بود....
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    7 0
    دولت ایران بسیار ساده لوح است همه می توانند ایران را فریب دهند.
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    7 0
    برجام چه خسارت بزرگی به ایران وارد کرد.
  • علی IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    8 0
    یعنی هر کس دیگه ای جای این اقا و تیم مذاکره کننده بود لااقل میومد یه عذر خواهی میکرد و میگفت اشتباه کردیم و مردم ما را ببخشند و استعفا میداد...
  • سعید IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    2 4
    مقصر فقط روحانی نیست، ما در روابط سیاسی مشکل داریم
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      0 0
      البته سیاست خارجی ما دست حافظ شیراز است نه شیخ حسن
  • ناشناس IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    6 0
    تجربه ؟؟ تو دیگه با این سن و سال و پای لب گورت بیخود میکنی دنبال تجربه ای !!
  • رضا GB ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 1
    اولاخدا رو وارد برجام نکنید چون خدا به شما عقل داده در انتخاب خود دقت کنیدوقتی نماینده ای بخاطر شام ویارییس جمهوری بخاطر ازادی حجاب رای بدین از این بهتر نمیشه اگر نامزدی رو نمیشناسین رای ندین ثوابتره
  • هومن US ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    روحانی و ظریف باید برکنار و محاکمه شوند .
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    4 0
    بروبنشین خسته نباشی
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    12 0
    حالا اگه رییسی رییس جمهور شده بود میگفتن تقصییر اونه اگه ما رای اورده بودیم نمیذاشتیم
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    تسلیت میگم به اونایی که به برجام رای دادن و اینکه فک میکردن برجام جنگ رو از کشور دور کرده حالا ببینیم بدون برجام چه جوری میخاد جنگ بشه
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    6 0
    گورباچف تا مملکت رو نابود نکنه دست بر نمیداره.
  • A IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    5 0
    تجربه تاریخی برای تو بود ... البته اگر درس بگیری
  • ابو IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    صبر کنید اگر پنج کشور دیگر هم از برجام خارج بشوند حسن کلید ساز خواهد گفت ما در برجام میمانیم تا حسن نیتمان را به برای تاریخ ثابت کنیم .
  • سربازامام FR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    13 0
    روحانی ازاول انقلاب امام خمینی وامام خامنه ای گفتن که امریکاشیطان بزرگه وبهش اعتمادنکنین شماتازه فهمیدی بعد40سال...اگه همون اول به تجربه رهبرانقلاب گوش میکردی اینجوری نمیشد...این همه تیم مذاکره کننده رفتن خرج کردن 3سال هیچ کاری نکردین که برجام همه مشکلاتوحل میکنه...امشبم که طبق معمول فقط وعده های تکراری ازت شنیدیم...این اوضاع تاهستی درست نمیشه اگه واقعا به فکر مملکتی استعفا بده برو...
  • حسن DE ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    5 1
    كدخدا
  • US ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    11 0
    ازاین واکنش روحانی تمام مقامات امریکا از ترس در پناهگاه خوابیدند
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    12 0
    امیرکبیر دوران !!! کجایی ؟ الان دقیقن کجایی ظرییییییییف ؟
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    8 0
    نظرات رو بدون سانسور تشون بدین چند ساله... به مملکت خون دل خوردیم تحقیر شدیم خوار شدیم
  • علیرضا RU ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    مسولین امنیتی مراقب باشند که عراقچی و ظریف و . . از کشور فرار نکنند
  • صداقت IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    از این ذلیلانه تر نمی شد واکنش نشان داد.
  • SE ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    10 0
    اوووو. چه تصمیمات مهمی!
  • علی US ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    10 0
    روحانی خجالت نمیکشه؟مردم چی فرض کرده؟هنوز میگه میخوایم تو برجام بمونیم.بابا خجالت بکش.آبرو و شرف برامون نمونده.آمریکا خارج شده ما داریم التماس میکنیم که بمونیم؟!!!!ذلت و حقارت تا کجا؟
  • میثم IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    8 0
    خداحافظ شعار
  • ابو IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    10 0
    بعضی ها مثل بچه های ننر و لوسند که عرضه دارند تو خونه به ننه و بابا بتوپند ولی تو مدرسه مثل موش از همه میترسند . الان وضعیت ما در مقابل کشورهای زورگو اینجور شده .
  • علی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    8 0
    تا حالا به این فکر کردین چرا بعد برجام و موقع مذاکرات خرید هواپیما هیچوقت صحبت و قراردادی درباره خرید قطعات یدکی و خدمات پس از فروش ندشنیدیم..... ؟! ظاهرا خودشون میدونستن تمام اون حرف ها یه سناریوی جعلی و دروغین ه و قرار نیست هیچوقت خریدی واقع بشه....
  • US ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    2 19
    خخخخخخ جمهوری اسلامی به پایان سلام کن
    • نازنین IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      0 0
      تو خواب ببین :)
  • SE ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    این سخنان نشانداد ساده اندیشان هنوز بیدار نشده اند
  • نام IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    این تجربه تاریخی رو ما در ترکمنچای و بحرین داشتیم .. چیز جدیدی برای ما نبود. انگشتهاتون رو از توی گوشتون در بیارید.
  • DE ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    11 3
    تقصیر آقای روحانی نیست و آقای روحانی شکست نخورده . آندسته از هموطنانی که به این جناح رأی دادند مقصر هستند که امید است که الان به اشتباه خودشان پی برده باشند .
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    8 0
    تاریخ تکرار میشه دقیقا مثل ترکمن چای مثل عهد نامه گلستان مثل برجام !! همیشه خاک رو می ریزن سر ایران ایران نیاز به امیر کبیر دوران دارد نه بزدلان سیاسی وطن فروش
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    10 1
    دلم برای مظلومیت رهبر میسوزه چقدر هشدار داد و کسی گوش نداد و تازه هشدارهای ایشون رو هم مسخره کردن... جناب روحانی دیدی حالا امریکا منقل که هیچ یه کوره ای داره که برجام و خودت و دولتت رو با هم توش سوزوند....
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    10 0
    ایران از انقلاب تا الان این قدر تحقیر نشده.این هم از گلابی گندیده برجام از ریش خاکستری
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    روحانی ابروی ما بردی
  • ابراهیم IT ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    10 0
    شیح حسن باید بره. کو کدخدا
  • علی IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    10 0
    در تاریخ ما اینهمه وادادگی و حقارت یک حاکم نظیر نداشته! این مردم خودشون این فرد رو مسلط کردند و خودشون هم باید دفع شر کنند! سنت های الهی تغییرناپذیرند با دعای صرف وضعیت ما تغییر نخواهد کرد!
  • omran IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    11 0
    چرا با آبروی ایران دارید بازی میکنید چرا سکوت کردید اون از عربستان این از آمریکا غیرتت کجا رفته ایرانی آبرو ایران رو برگردون ادم بمیره بهتره تا تو ذلت باشه اهای صاحب نظران مملکت ننگه اگه جواب ندید به گستاخی دشمنان
  • t NZ ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    7 0
    این همان روحانی و داستان مکفارلین
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    8 0
    روحانی باید استعفا بدهد.
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    رهبر گفت اگه شما پاره کنید برجام رو ما آتیشش میزنیم. این آقا چی میگه دیگه؟ ترامپ گفته تحریما برمیگرده من نمیفهمم وقتی برمیگرده تحریم، دیگه یه بد عهد کمتر بهتر یعنی چی؟
  • مجتبي IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    2 6
    به نظرم اصلا و ابداً ذره اي از ارزش دوستاني كه برجام امضا كردن كم نميشه خسته نباشيد عرض ميكنم و ميگويم كه: خسته نباشي قهرمان خدا قوت پهلوان
  • زهرا IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    10 0
    ما درد رااز اونای که به این روحانی رای دادن می‌کشیم از همون اول معلوم بود سخنرانی‌اش چندش آور بود منکه خیلی بدم میاد ازش
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    اسم تیتر رو باید میزدین وادادگی و ذلالت چون همیشه....
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    13 0
    "با روحانی تا 1400" وای! فکر کردن بهش هم تن رو میلرزونه.... با روحانی تا پس فردا هم زجراور ه چه برسه تا 1400....
  • مهدی US ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    6 0
    یعنی کسی الان نگرانی داره که هی میگه نگران نباشید معلومه طرف پاک هول کرده
  • US ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    8 0
    حالا كه درب همه چيز را گل گرفتيد و سيمان ريختند اين دستور شما جناب روحاني چه معني دارد ، مردم بايد چيكار كنند ، شما چه اميدها كه سر اين برجام بي سرجام به ما داديد و همه تو خالي در امد كه،
  • US ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    10 0
    روحاني بايد برود ، بايد برود ، بايد برود،
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    6 0
    پس آتیش زدن برجام چی میشه؟؟ هنوز میخواد بمونه توش؟
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    6 0
    تاریخ مصرف اصلاحات برای آمریکاییها که آمال و آرزپیشان بود تمام شد یاد کفتمان دوشیدن شیر می افتیم..
  • خودم.. ! US ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    6 0
    من هی می خوام خودم رو قانع کنم ولی نمی شه روحانی چرا داره می گه پنج کشور.. ؟؟؟ نکنه روحانی ب فکر قراردادی دیگر است منتها این بار بدون حضور آمریکا؟؟ نه نه.. پناه بر خدا فقط... همین
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    6 0
    و اما صبح بدون تحریم. تحریم ها رفت. خدا را شکر چقدر ما شاد هستیم. رو هم چیز خوبیه آقای روحانی
  • احمدخواچوند IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    5 0
    در مراسم سخنرانی ختم برجام اطرافیان روحانی چه باشکوه ایستادند اصلاح طلبان واصولگرایان راد ر غمتان شریک بدانید
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    8 0
    خدایا هزاران مرتبه شکر که بعد از چهل سال روحانی هم فهمید که آمریکا قابل اعتماد نیست یعنی فقط چهل سال از مردم عقب است
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    15 0
    روحانی باید استعفا بده و تمام نمایندگانی که 20 دقیقه ای برجام رو تایید کردند باید محاکمه بشن
  • طاهری IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    11 1
    تهرانی های گدا بدوئین صف دلار نوبت بگیرین که بدبخت شدین
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    16 0
    خاک تو سرت دولت تدبیر و امید با این تدبیر و امیدی که به برجام داشت
  • سربدار IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    14 0
    «رهبر معظم انقلاب- ۲۰ فروردین ۹۴- تاکید کردند:«بنده در جزئیّات مذاکره دخالتی نکردم، بازهم نمیکنم؛ من مسائل کلان، خطوط اصلی، چهارچوب‌های مهم و خطّ قرمزها را به مسئولین کشور همواره گفته‌ام؛ عمدتاً به رئیس جمهور محترم که ما با ایشان جلسات مرتّب داریم، و موارد معدودی هم به وزیر محترم خارجه؛ خطوط اصلی و کلّی. جزئیّات کار، خصوصیّات کوچک که تأثیری در تأمین آن خطوط کلان ندارد، مورد توجّه نیست؛ اینها در اختیار آنها است، میتوانند بروند کار کنند. اینکه حالا گفته بشود که جزئیّات این مذاکرات تحت نظر رهبری است، این حرف دقیقی نیست». مقام معظم رهبری همچنین در دیدار نوروزی سال ۹۵ در مشهد مقدس با اشاره به سخنان وزیر خارجه مبنی بر رعایت نشدن برخی از خطوط قرمز، فرمودند:«در همین توافق اخیر هسته‌ای هم اگرچه این توافق را ما تأیید کردیم و برگزارکنندگان این توافق را مورد قبول اعلام کردیم و قبول داریم آن‌ها را، لکن اینجا هم همین‌جور بود؛ وزیر خارجه محترم ما در مواردی به بنده گفت که ما [مثلاً] اینجا را یا این خطّ قرمز را دیگر نتوانستیم حفظ کنیم». رهبر معظم انقلاب-مهرماه ۹۴- در نامه‌ای به رئیس‌جمهور دستورات مهمی را درباره رعایت و حفظ منافع ملی و مصالح عالیه کشور در اجرای برجام صادر کردند و در این نامه شروط ۹ گانه ای به دولت اعلام شد. گفتنی است یکی از شروط مقام معظم رهبری، «گرفتن تضمین‌های قوی و کافی برای لغو تحریم‌ها» و یکی دیگر از شروط «نقض برجام و توقف فعالیت‌های آن در صورت وضع هرگونه تحریم» بود. علی اکبر ولایتی» عضو هیئت نظارت بر برجام -تیرماه ۹۵- گفت:«به برخی شروط ۹ گانه ابلاغ شده از جانب رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای تعهدات کشورمان در چارچوب برجام عمل نشد». روحانی در سال ۹۳ در چهارمین نشست خبری خود گفت: «همه مسئولیت مذاکرات با من است». رهبر معظم انقلاب در طول دوران مذاکرات هسته‌ای، در توضیح‌ چرایی عدم خوش‌بینی به مذاکرات با آمریکایی‌ها، طی دیدارها و سخنرانی‌های متعدد و متنوع نکات مبسوطی مطرح کردند که از آن جمله می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: - هدفشان از مذاکره پیدا کردن راه حل منطقی نیست، بلکه تحمیل نظراتشان است (اول فروردین ۹۲ حرم رضوی) - آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد، غیرمنطقی و ناصادق هستند (۳۰ تیر ۹۲ دیدار مسئولان نظام) - مذاکره با آمریکا جز در موارد خاص نه‌تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضرر
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    رئیس جمهور محترم نا حالا که آب خوردن مردم رو هم به رفع تحریم ها و برجام گره زده بود. حالا چی شده که از نظر ایشون بدون برجام هم مشکلی در معیشت مردم به وجود نخواهد اومد!!
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    7 0
    واقعاً قاطعیت رئیس جمهور امریکا با رئیس جمهور ما قابل قیاس نیست ... هنوز هم که هنوزه جناب شیخ حسن و جناب ظریف الممالک از مواجهه با اقدامات امریکا واهمه دارند ... ضمناً مثل اینکه خدا رو شکر خود رئیس جمهور هم پذیرفتند که تا حالا تأثیر برجام تشریفاتی بیش نبوده ...
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 5
    برجام رو حفظ کنیم تعهد داریم. آمریکا هم خارج میشه دوباره تحریم میکنه. یعنی هم تحریم داریم هم تعهد بیش از حد. برجام رو حفظ نکنیم. تعهد نداریم. تحریم داریم. در کل برجام به هدف نرسید چون یه سری کارها اونا باید میکردن نکردن و یکسری کارها ما نباید میکردیم و کردیم.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    5 0
    سردبیر مشرق چرا همه کامنتها رااجازه نمی دهی پخش بشه، می ترسی یا از کسی باید اجازه بگیری جنم نداری غرض بگیر..........................
  • فرهاد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    18 0
    مردم عزیز ایران بخدا قسم مار در آستین خودمان است !!! آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند ولی از دست این مسئولین........خودمان چه کنیم. خدایا خودت نجاتمان بده.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    10 0
    در عوض نیروگاه اراک رو بتن زدیم! ما خیلی باحالیم! خیلی ... .
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    6 0
    اون همه چیو میدونست حتی اتفاق آخر کار رو....مهم عقب نشینی ودورکردن ایران از پیشرفت واقتدار بود که به خیال خامش حاصل شد
  • ali IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    11 1
    روحانی چند روز دیگه : اگه برجام با آمریکا و .... نشد ما با آفریقا و اقیانوسیه ادامه میدیم!!
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    9 0
    ای کاش دولتی ها میفهمیدند دولت از ملت جدا نیست؛ تحقیر شما همانا تحقیر ملت ایران است. با برجام همه ی ما تحقیر شدیم. چرا گذشته را تکرار کردیم؛ خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا.
  • سربدار IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    25 0
    آقای رئیس‌جمهور همان کسی بودند که در تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کردند اگر مردم به غیر او رای بدهند نوزاد برجام خفه خواهد شد ولی امروز با وجود اینکه خود ایشان در مسند قدرت و ریاست جمهوری هستند نوزاد برجام روی دستانشان مرده است.
  • احمد IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    24 0
    آب وصابون بدیم خدمتتون !!!
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    هزینه این تجربه از پیش دانسته را هم بفرمایید.
  • دریا US ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    ایران تو برجام میماند بخاطر ترس از حمله امریکا و اسراییل نه برای تحریم نشدن،این تعهد هم زمانی بسنه شد که امریکا میخاست به ایران حمله کنه اما عزیزان گرانی بدتر از حمله هس بابا مرگ ی بار شیون ی بار مردیم از بیچارگی
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    کسی نمیخواد استعفا بده؟
  • CA ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    روحانی استعفا استعفا
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    اشک ما رو با این تجربه ی مهمی تاریخی درآورده اید! از این داستان ها این ملت زیاد دید، شما اهل داستان نیستی انگاری, #بی_سواد
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    چرا برجام با اینهمه عقل کل و کارشناس بندی برای تعهد در صورت نقض آن از طرف آمریکا نداشت؟! و چرا باید آمریکا 90 روز یکبار اونو تایید میکرد بجاش آژانس اتمی باید تاییدش میکرد.
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    امریکا عملا می خواد ایرانو خلع سلاح کنه
  • RU ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    این آدم بیسواد و نادان کشور را به پرتگاه سوق داد
  • مردی از کرج IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    لعنت به نفاق و عشق به غرب!!!
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    خروج از ان پی تی حق مسلم ماست
  • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    اینایی که دارن انتقاد میکنند از این دولت همونایی نیستن که بهش رای دادند؟ از ماست که بر ماست.
  • AE ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    ملتی که از تاریخ عبرت نگیره باعث عبرته دیگران میشه
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
    0 0
    این دولت با بی تدبیری هایش قطعا از اروپا هم فریب خواهد خورد. همه می توانند سر اینها کلاه بگذارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس