کد خبر 853532
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
ترابی

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: آمریکا بعد از ۲۲ اردیبهشت ماه فرصت زمانی دیگری را تعیین کرده و تحریم‌های جدیدی را به بهانه‌های حقوق بشری، توان موشکی و نفوذ در منطقه، علیه ایران وضع می‌کند.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی در خصوص احتمال خروج آمریکا از برجام، اظهار داشت: آمریکا از وقتی که وارد برجام شده، چیزی را از دست نداده است، تحریم‌ها همچنان باقی مانده و تغییری در وضع معیشت مردم ایران نیز به وجود نیامده است و مردم نیز از برجام عوایدی به دست نیاورده‌اند، با این شرایط خروج آمریکا از برجام تغییری در وضعیت ایجاد نمی‌‎کند.

بیشتر بخوانید:

۳ اقدام فوری ایران در صورت خروج ترامپ از برجام

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدام آمریکا برای خروج از برجام یک بلوف سیاسی است و می‌خواهند اروپایی‌ها را با خود همراه کنند، بیان کرد: آمریکا می‌خواهد این بار به دلایل حقوق بشری، توان موشکی ایران و نفوذ در منطقه، جمهوری اسلامی ایران را تحریم کنند و حمایت اروپایی ها را نیز در این مسیر داشته باشند.

وی افزود: آمریکا نمی خواهد ظاهر برجام را از دست بدهد ولی قصد دارد همچنان به اجرای این توافق هسته‌ای و انجام تعهدات خود بی‌توجه باشند.

ابوترابی ادامه داد: هیات حاکمه آمریکا و ترامپ در هیاهوهای اخیر پیرامون برجام به دنبال تحقق شانتاژ سیاسی هستند تا به منافع خود دست یابند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احتمالا آمریکا تا 22 اردیبهشت ماه نیز از برجام خارج نمی‌شود، گفت: آمریکا بعد از 22 اردیبهشت ماه، فرصت زمانی دیگری را تعیین می‌کند و تحریم‌های جدیدی را به بهانه‌های حقوق بشری، توان موشکی و نفوذ در منطقه، علیه ایران وضع می‌کند که قصد دارد با این اقدام، ظاهر برجام و وجاهت آمریکا حفظ شود.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کلاغ IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    آمریکا از برجام خارج شد آیا بهتر نیست صادقانه بگوییم آمریکا برجام را ابطال نمود چرا که آمریکا اصلاً به برجام وارد نشد تا خارج شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس