کد خبر 853264
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
پرسپولیس و الجزیره

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا در نیمه او ل مقابل الجزیره امارات به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ در ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی به مصاف تیم الجزیره امارات رفت که نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

داور:کیمورا هیرویوکی( ژاپن)

کمک داور:کارا کامی ساتوشی، میهارا جو( ژاپن)

کارت زرد: کمال کامیابی نیا( پرسپولیس)سالم راشد( الجزیره)

کارت قرمز:-

گل:  علی علیپور( دقیقه ۴۲)

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، حسین ماهینی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب الجزیره امارات:

علی خصیف، محمد فوزی، مسلم فایز، علی مبخوت، محمد المسلمی، مبارک بوصوفه، سالم راشد، یعقوب الحوسنی، محمد العطاس، خلیفه الحمادی و روماریو داسیلوا

سرمربی: تن کیت

شرح بازی:

دقیقه ۴ مسابقه ارسال احمدزاده در محوطه جریمه به سیامک نعمتی رسید و ضربه او با اختلاف از بالای دروازه الجزیره به اوت رفت.

دقیقه ۶ محمدمسلم روی سیامک نعمتی مهاجم پرسپولیس مرتکب خطای شدیدی شد و داور ژاپنی در این صحنه با مدافع الجزیره مهربانانه رفتار کرد و به بازیکن خطاکار اخطاری نداد.

دقیقه ۹ اولین ضربه کرنر بازی را پرسپولیس زد که دروازه‌بان تیم الجزیره توپ را مهار کرد و با یک پرتاب سریع ضدحمله‌ای را ترتیب داد که  در نهایت شوت مهاجم الجزیره را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۱۳ برخورد مهاجم تیم الجزیره با بیرانوند باعث مصدومیت دروازه‌بان پرسپولیس از ناحیه صورت شد.

دقیقه ۱۶ خطای شدید سالم راشد روی فرشاداحمدزاده یک ضربه کاشته برای پرسپولیس به همراه داشت که این ضربه حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه ۲۰ بعد از خطای دوباره راشد روی صادق محرمی سرمربی تیم الجزیره به داور و همچنین مارکو مربی بدنساز پرسپولیس به شدت معترض شد!

دقیقه ۲۷ ارسال بازیکن الجزیره را بیرانوند به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۳۳ بازیکن الجزیره بعد از عبور از حسین ماهینی توپ را زمینی روی دروازه فرستاد که مدافعان پرسپولیس توپ را مهار کردند.

دقیقه ۴۱ خطای شدید بازیکن الجزیره روی کمال کامیابی نیا باعث مصدومیت هافبک پرسپولیس شد.

دقیقه ۴۳  وحید امیری  سانتر عالی روی دروازه  الجزیره فرستاد که این توپ با ضربه سر علی علیپور تبدیل به گل اول پرسپولیس شد. علیپور آقای گل لیگ برتر ایران است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس