کد خبر 852844
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
محمد احمد الحورانی

خط مقاومت اسلامی برای حزب‌الله لبنان که مهمترین و اصلی‌ترین گروه مقاومت این کشور محسوب می‌شود در حال حاضر در دو جبهه نبرد با صهیونیست‌ها در مرز لبنان و نبرد با تکفیری‌ها در سوریه تعریف می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، یکی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی لبنان و از اعضای حزب الله لبنان به شهادت رسید.

شهید زینبی «محمد احمد الحورانی» با نام جهادی «ابواسامة» از اهالی شهر «صیدا» در جنوب لبنان بود که روز گذشته در 5 می سال 2018 میلادی توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

شهید زینبی «محمد احمد الحورانی»

لبنان یکی از کشورهایی است که طی 6 سال جنگ سوریه با گروهک‌های تروریستی به‌عنوان یکی از گروه‌های اصلی مقاومت در صحنه مبارزه با تکفیری‌ها حضور داشته و کنار مجاهدان ایرانی، افغانستانی، پاکستانی، عراقی و سوری در زمره مدافعان حرم اهل بیت(ع) شهدای بسیاری تقدیم جبهه مقاومت کرده است. خط مقاومت اسلامی برای حزب‌الله لبنان که مهمترین و اصلی‌ترین گروه مقاومت این کشور محسوب می‌شود در حال حاضر در دو جبهه نبرد با صهیونیست‌ها در مرز لبنان و نبرد با تکفیری‌ها در سوریه تعریف می‌شود.

رزمندگان لبنانی، در اطلاعیه‌های خود از شهدای مدافع حرم با عنوان «شهید زینبی» یاد می‌کنند. طبق آنچه در رسانه‌های مقاومت لبنان از اطلاعیه‌های شهدا منعکس شده است، در سال 2017 میلادی نام 172 شهید مقاومت به ثبت رسیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
    3 0
    صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس