سعید فتاحی

مسئول مسابقات لیگ برتر سازمان لیگ گفت: امیدوارم باشگاهی که قهرمان می‌شود مثل باشگاه پرسپولیس تحملش بیشتر باشد و بتواند ۲ دقیقه روی استیج باقی بماند.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال و خونه به خونه بابل اظهار داشت: ما سال گذشته هم گفتیم اگر وضعیت چمن و نور استادیوم خرمشهر درست نشود بازی در اینجا برگزار نخواهد شد. اما جا دارد از استاندار محترم،‌ نمایندگان هیأت فوتبال و فرماندار خوزستان تشکر کنم که همت کردند تا این مسابقه برگزار شود.

وی افزود: مقدمات تمرین خونه به خونه بابل فراهم شده بود و این تیم هم توانست در اینجا تمرین کند و خیلی خوشحالم که شرایط فراهم است و من امیدوارم بازی خوبی در پیش داشته باشیم.

فتاحی در خصوص اینکه برنامه سازمان لیگ برای اهدای جام چیست، گفت: از زمانی که ما جام را به کاپیتان تیم قهرمان تقدیم می‌کنیم همه چیز دست خود باشگاه است. امیدوارم باشگاهی که قهرمان می‌شود مثل باشگاه پرسپولیس تحملش بیشتر باشد و بتواند ۲ دقیقه روی استیج باقی بماند. شما دیدید در ورزشگاه آزادی یک نفر هم فرد اضافه حضور نداشت.

وی در خصوص اینکه اگر استقلال قهرمان شود آیا بازی سوپرجام برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: هر تیمی از فینال جام حذفی امروز قهرمان شود تاریخ بازی سوپرجام را آورده‌ایم. در حال حاضر ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ۲۹ تیرماه سوپرجام فوتبال ایران برگزار شود. اگر استقلال قهرمان شود بازی در ورزشگاه آزادی خواهد بود و اگر خونه به خونه قهرمان شود تصمیم جدیدی می‌گیریم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در خصوص شعارهای هواداران خونه به خونه علیه وی گفت: ما به شعارها عادت کرده‌ایم. طبیعی است وقتی خونه به خونه بالا نمی‌آید هواداران‌شان شعار بدهند ولی من تقاضا می‌کنم مردم فوتبال دوست ما کمی فرهنگ‌شان را بالا ببرند ما هر ۱۶ تیم لیگ برتر و هر ۱۸ تیم دسته اول را به یک چشم نگاه می‌کنیم.

فتاحی در ادامه در پاسخ به این سؤال  که باشگاه خونه به خونه اعلام کرده مدارک تبانی را پیدا کرده است، گفت: اگر آنها مدارکی دارند به کمیته اخلاق ارائه کنند پیش از این دیدید که در مورد شهرداری تبریز چه اتفاقاتی افتاد و مدارکی آورده شد که در نهایت دو رده آنها به رده‌های پایین‌تر سقوط کردند. شک نکنید اگر هر تیمی مشکلی داشته باشد با او برخورد خواهد شد.

وی در خصوص اینکه ظاهراً فیلم‌هایی منتشر شده که سکوی قهرمانی جام حذفی همان سکوی قهرمانی پرسپولیس در لیگ است، گفت: ما سه مراسم پشت هم داشتیم و ما سه استیج را برای قهرمانی تیم‌های مختلف آورده‌ایم. مسجدسلیمان، بابل و تهران که بازی نساجی برگزار شد. این استیج همان سکوی قهرمانی آزادی است که تغییراتی روی آن اعمال شد و دیدید که از شب گذشته مشغول کار روی آن هستند و آن بخش‌هایی که رنگ قرمز داشته برداشته شده و رنگ آبی به آن چسبیده است. دو تیمی که اینجا هستند یکی رنگ پیراهنش قرمز است و یکی هم آبی. وقتی قهرمانی پرسپولیس از قبل مشخص شده بود معلوم بود که ما رنگ استیج را به قرمز تغییر بدهیم.

فتاحی در خصوص مراسم لیگ سال آینده گفت: ما تقویم پیشنهادی را به باشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم و در هفته آینده از نمایندگان ۱۶ تیم لیگ برتری دعوت می‌‌کنیم که به سازمان لیگ بیایند تا برنامه را نهایی کنیم.

وی با تأکید براینکه وزیر ورزش جام قهرمانی را به تیم قهرمان اهدا می‌کند، گفت: امروز مهدی تاج در مراسم حضور ندارد ولی سلسله مراتب این است که در غیاب آقای تاج وزیر محترم ورزش و جوانان جام قهرمانی را اهدا کنند.

فتاحی در خصوص اینکه آیا زمین چمن ورزشگاه رنگ شده است، گفت:‌ رنگ نشده است این سؤال زشت است و نباید آن را بپرسید ماهها برای این چمن تلاش صورت گرفت. شما به من نشان بدهید کجای چمن رنگ شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
    0 0
    آخه این فوتبال چیه که شما مردها اینقدر دنبالشید ؟! حالا یعنی اینقدر مهمه که یک مقاله بلند بالا هم فقط در باب رنگ چمن زمین فوتبال باید نوشته بشه ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس