کد خبر 851996
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
یمن

سه نظامی سعودی در پی تازه‌ترین عملیات تلافی‌جویانه تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات نظامی خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان و همپیمانانش، 3 نظامی سعودی را در دو پایگاه "السدیس"، و "الشبکه" در نجران به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در گذرگاه "الخضراء" و منطقه "البقع" را گلوله‌باران کرد.

گفتنی است که رژیم سعودی اخیرا به کشته شدن  شدن 82 نظامی خود و زخمی شدن 41 تن دیگر در جریان درگیری‌ها با نیروهای یمنی در طول جبهه‌های مرزی در جیزان، نجران و عسیر در ماه آوریل گذشته اعتراف کرد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدورانش در جیزان را هدف حملات خمپاره‌ای و موشکی خود قرار دادند.

نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدوران این رژیم در گذرگاه الطوال و "الحثیره" در جیزان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

* تداوم حملات سعودی به مناطق مختلف یمن

جنگنده‌های سعودی طی روزهای گذشته بارها مناطق مختلف بخش مرزی "باقم" در شمال صعده را بمباران کردند که در یکی از این حملات، یکی از مساجد در منطقه "آل مغرم" هدف قرار گرفت و در پی این حمله خسارات زیادی به این مسجد و اطراف آن وارد آمد.

جنگنده‌های سعودی همچنین پمپ بنزین‌های منطقه "یسنم" در بخش باقم را هدف قرار دادند که در پی این حملات یکی از این پمپ بنزین‌ها به طور کامل ویران و به ما بقی نیز خساراتی وارد آمد.

یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن گفت که جنگنده‌های سعدوی دو بخش حرض و میدی در استان حجه در شمال غرب یمن را 9 بار بمباران کردند.

وی با بیان "جنگنده‌های سعودی 6 بار منطقه "غمار" در بخش "رازح" در استان صعده را بمباران کردند"، گفت: در پی حملات راکتی و توپخانه‌ای ارتش سعودی به مناطق مختلف بخش رازح، یک زن یمنی زخمی شد. 

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 4 بار چهار راه "المخا" و اطراف آن در غرب تعز را بمباران کردند.

عربستان سعودی از بیش از سه سال پیش با تشکیل ائتلافی متشکل از رژیم‌های مرتجع عربی، یمن را آماج حملات جنگنده‌ها قرار داده است که علاوه بر ایجاد خسارت‌های سنگین در بخش زیرساختی این کشور فقیر عربی، هزاران کشته و زخمی در میان غیرنظامیان نیز گذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
    4 0
    ان الله لبل مرصاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس