بایرن مونیخ رئال مادرید

در اولین شب از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، رئال مادرید در برنابئو میزبان بایرن مونیخ بود و به تساوی 2 بر 2 دست یافت

به گزارش مشرق؛ رئال مادرید با درخشش کریم بنزما موفق شد بایرن مونیخ را از پیش رو بردارد و برای سومین سال متوالی به فینال لیگ قهرمانان برسد.

دیدار برگشت تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئو با تساوی ۲-۲ پایان یافت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت، رئال مادرید ۴-۳ پیروز و راهی فینال شود. این سومین حضور پیاپی رئال مادرید در بازی نهایی است.

خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ را از اینجا تماشا کنید:

فیلم/ خلاصه بازی رئال مادرید ۲ - ۲ بایرن مونیخ

در اولین شب از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، رئال مادرید در برنابئو میزبان بایرن مونیخ بود. بازی توسط میهمان خیلی خوب آغاز شد و رئال مادرید همچون دیدار برگشت با یوونتوس، خیلی زود دروازه اش را باز شده دید.

دقیقه سوم مسابقه بود که سانتر از جناح راست، با دخالت بازیکنان بایرن همراه شد، راموس دفع مناسبی نداشت و کیمیش آماده بود تا خیلی زود بایرن مونیخ را پیش بیندازد.

اما این بار همچون بازی با یوونتوس، کار رئال مادرید به دقایق آخر گره نخورد. بنزما در دقیقه ۱۱ روی سانتر عالی مارسلو در تیر دوم آماده بود تا بازی را ۱-۱ کند و خیلی زود همه چیز مساوی شود.

بعد از این گل، هر دو تیم از نظر موقعیت، به فرصت های مناسبی رسیدند و می توانستند در نیمه اول به گل بعدی برسند. دقیقه ۳۰ اولریش دروازه تیمش را نجات داد، چند دقیقه بعد بایرن مونیخ صاحب فرصتی ایدئال شد، ابتدا مولر قدر این فرصت را ندانست و سپس خامس در چند قدمی دروازه، آسمان را هدف گرفت تا بازی در نیمه نخست مساوی تمام شود.

در ابتدای نیمه دوم، بایرن مونیخ شوک بزرگی دریافت کرد. اشتباه تولیسو در پاس به عقب با اشتباه مرگبار اولریش همراه شد و بنزما دروازه خالی حریف را در دقیقه ۴۶ باز کرد.

بعد از این گل تا دقیقه ۶۰، بازی بسیار سریع و پراتفاقی را دیدیم، رونالدو در این سمت و آلابا در سمت مقابل فرصت گلزنی داشتند که نتوانستند به گل های تیم شان بیفزایند. اما بعد از دقیقه ۶۰ رئال عقب تر نشست و سعی در کنترل بازی داشت، بایرن مونیخ هم که چیزی برای از دست دادن نداشت، به حملاتش افزود.

بعد از خلق چند موقعیت جدی، بالاخره خامس در نقش گلزن ظاهر شد، او در دقیقه ۶۳ بعد از آن که توپ اولش به دفاع حریف برخورد کرد با پای راست بازی را ۲-۲ کرد.

پس از این گل، هر دو مربی دست به تعویض هایی زدند، اما این بایرن مونیخ بود که موقعیت های بیشتر و بهتری به دست آورد اما درخشش ناواس و بی دقتی بازیکنان بایرن مانع از گلزنی میهمان شد تا در نهایت رئال مادرید با این تساوی راهی فینال شود.

این سومین حضور پیاپی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس