کتاب ناآرام - مرتضی شادکام - کراپ‌شده

وجوانان و جوانانی که وصفشان در این کتاب آمده، تنها ساکن شاه‌نشین قصه نیستند. این جوانمردانِ حقیقی، در دنیای ما زیستند و برخی هاشان، در کنار ما زندگی می‌کنند، اما ناآرام.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، کتاب «ناآرام» خاطرات مرتضی شادکام از تخریبچی‌های گردان تخریب به قلم معصومه خسروشاهی از سوی نشر روایت منتشر و در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

خسروشاهی با اشاره به اینکه مصاحبه‌های این کتاب موجود بود گفت: تنها برای نگارش آنها حدود ۷ ماه زمان گذاشتم.

در بخشی از مقدمه کتاب آمده: «ناآرام»، حکایت تلاطم‌های رزمندی جوانی است در گردان تخریب. او در هشت سال دفاع مقدس، به همراه باز کردن معبری در میدان مین برای رزمندگان، مسیر خود را به نور می‌گشاید. روایت مرتضی شادکام، ما را از حسینیه گردان تخریب در دوکوهه و راز و نیاز در شب‌های تاریک عبور می‌دهد و در سختی عملیات شریک می‌کند. این روایت، دعوتی است برای حضور در جمع بچه‌های گردان تخریب همراه با خنده‌ها و گریه‌های فرحبخش آنان.

مرتضی شادکام در کنار شهید علی محمودوند

نوجوانان و جوانانی که وصفشان در این کتاب آمده، تنها ساکن شاه‌نشین قصه نیستند. این جوانمردانِ حقیقی، در دنیای ما زیستند و برخی هاشان، در کنار ما زندگی می‌کنند، اما ناآرام. اینان واقعی هستند مانند زندگی عجیبند مانند سرگذشت پهلوانی در داستان‌های قدیمی.

کتاب «ناآرام» خاطرات مرتضی شادکام در ۹۹ صفحه منتشر شده که می‌توان آن را از غرفه انتشارات روایت در نمایشگاه کتاب تهیه کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس