کد خبر 851583
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸
ظریف نمایه

وزیر امور خارجه گفت هدف از رونمایی دوباره از اسناد قدیمی که پیشتر توسط آژانس مورد بررسی قرار گرفته‌اند، بهانه‌تراشی برای خروج آمریکا از برجام است.

به گزارش مشرق، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران دوشنبه شب در واکنش به ادعاهای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، گفت هدف از طرح این ادعاهای تکراری ایجاد بهانه‌ای برای خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران است.

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو: ایران برنامه مخفی برای ساخت تسلیحات هسته‌ای دارد

این چوپان دروغ‌گو دست از دروغ‌گویی دست برنمی‌دارد

وی در توییتر نوشت: «رئیس‌جمهور ترامپ برای «لغو» توافق، بلافاصله سراغ استفاده دوباره از ادعاهای قدیمی‌ای رفت که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قبلا آن‌ها را بررسی کرده است.»

ظریف افزود: «زمانبندی هماهنگ‌شده افشای اطلاعات ادعایی توسط چوپان دروغگو تنها چند روز پیش از ۱۲ می. اما عجول بودن ترامپ برای ابراز خوشحالی، این پوشش را از بین برد.»

دوشنبه شب پس از ساعت‌ها جنجال رسانه‌های صهیونیست درباره احتمال افشاگری بزرگ نتانیاهو درباره برنامه هسته‌ای ایران، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک نشست خبری مدعی شد که تل‌آویو به اسناد تازه‌ای درباره ایران دست یافته که نشان می‌دهد تهران به دنبال ساخت بمب اتم بوده است. ساعتی پس از این نشست مشخص شد این اسناد پیش از این هم در اختیار آژانس قرار داشته و در پرونده موسوم به ابعاد احتمالی نظامی مورد بررسی قرار گرفته و مختومه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    21 3
    بیخود ژست قهرمان به خودتون نگیرین،این نتیجه عقب نشینیهای بی خاصیتتونه. یادتان هست؟!
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    8 1
    آقای ظریف! این است زبان دنیا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس