photo_2018-04-30_18-21-39.jpg

در جریان عملیات ویژه نیروهای سوری، چند تن از سرکرده های گروه های تروریستی به نام های «یاسر سلیمان، حسین الحسون، صالح دیاب، یحیی صویص، هشام العلی، امین عوض» به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه همزمان با پیروزی های میدانی در جنوب شهر دمشق، چند گروه از نیروهای خود را برای نبرد با گروه های تروریستی به شمال استان حمص و جنوب استان حماه اعزام کرده است.

نیروهای ارتش، دفاع ملی و گارد ریاست جمهوری در عملیات پاکسازی شمال استان حمص و جنوب استان حماه شرکت می کنند و آزادسازی مناطق اشغالی در حومه غربی شهرک سلمیه و شمال شرق شهرک « الرستن» در دستور کار قرار دارد؛ یگان موشکی ارتش سوریه هم عملیات خود را علیه تروریست ها آغاز کرده است.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، جنگنده های روسی و سوری از شب گذشته پیش عملیات را در شمال استان حمص و جنوب استان حماه آغاز کرده اند و به شدت مواضع عناصر تروریستی را در مناطق اشغالی از جمله شهرک «الرستن» هدف قرار دادند؛ در این حملات هوایی تعدادی از انبارهای سلاح و پایگاه تروریست ها منهدم شدند.

**برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید**

به نتیجه نرسیدن مذاکرات میان نمایندگان دولت سوریه با گروه های تروریستی باعث شد نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی مناطق آلوده وارد عمل شوند؛ در هفته های گذشته مذاکرات فشرده برای تخلیه مناطق اشغالی و انتقال تروریست ها به مناطق شمالی در جریان بود که با شکست روبه رو شد.

نیروهای سوری در روزهای گذشته در جریان انجام عملیات در محور غربی شهر سلیمه توانستند مناطق «فهد7، فهد 8، فهد9 و مزارع الهایک» را به طور از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند و به طور کامل به کنترل در بیاورند.

عملیات نیروهای سوری در این محور برای تنگ تر کردن حلقه محاصره تروریست ها و تامین امنیت بخش غربی شهرک سلمیه صورت گرفت؛ در این عملیات حدود 35 تن از عناصر تروریستی جبهه النصره کشته و زخمی شدند.

در 48 ساعت گذشته، نیروهای سوری بخشی از توان خود را بر شکار سرکرده های گروه های تروریستی متمرکز کردند؛ در جریان عملیات ویژه نیروهای سوری، چند تن از سرکرده های گروه های تروریستی به نام های «یاسر سلیمان، حسین الحسون، صالح دیاب، یحیی صویص، هشام العلی، امین عوض» به هلاکت رسیدند.

گروهی دیگر از نیروهای ویژه ارتش سوریه به مناطق اشغالی در شمال استان حمص نفوذ کردند و موفق شدند یکی از پایگاه های فرماندهی گروه تروریستی جبهه النصره را در روستای«عزالدین» شناسایی کنند.

در ادامه این عملیات دقیق، یگان موشکی ارتش سوریه پایگاه فرماندهی تروریست ها را هدف قرار داد؛ شمار زیادی از تروریست ها از جمله «ابو خالد الحموی» از اصلی ترین سرکرده های گروه تروریستی جبهه النصره به هلاکت رسید.

**برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید**

از شمال استان حماه خبر می رسد، چند گروه از عناصر تروریستی (حراس الدین و انصارالتوحید) در روزهای گذشته حملات سنگینی را از محور غربی شهر «خان شیخون»  علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه در شمال استان حمص در ایستگاه های ورودی روستای «الحمامیات» انجام دادند.

اگر چه گروه های تروریستی به صورت موقت توانستند این روستا را به اشغال خود دربیاورند اما با اعزام نیروهای کمکی، پیشروی تروریست ها متوقف شد و نیروهای سوری در حملات معکوس موفق شدند روستای «الحمامیات» را بازپس بگیرند.

روستای«الحمامیات» در غرب شهر راهبردی«کفرزیتا» (مهمترین پایگاه تروریست ها در شمال استان حماه) واقع شده و تروریست ها درصدد بودند با اشغال این روستا، امنیت این شهر را افزایش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    9 8
    تا الان مثل این تروریستا رودار ندیدم..خب بدبختا فردا یکم حمله میکنن دوباره میایید میگید بزار مذاکره کنیم
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    10 5
    ارتش باید بعد از دمشق حماه رو کلا ازاد کنه
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    2 0
    پس تکلیف ادلب چی میشه؟
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    14 4
    ادلب به وسیله اردوغان اداره میشه،جرات ندارند به ادلب نزدیک شن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس