کد خبر 851352
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
بی بی سی

شبکه بی‌بی‌سی عربی در یک برنامه زنده از ادامه گفت‌وگو با تحلیلگر مسایل نظامی عربستان به دلیل اهانت به رهبران انصارالله و همچنین شخص مجری خودداری کرد.

به گزارش مشرق، مجری شبکه «بی‌بی‌سی» عربی در یک برنامه زنده تلویزیونی در روز شنبه گذشته، مصاحبه و گفت‌وگوی خود با یک کارشناس و تحلیلگر سعودی را به دلیل اهانت به رهبران جنبش «انصارالله» یمن سپس به مجری برنامه، قطع کرد.

میهمان برنامه «محمد القبیبان» کارشناس مسایل نظامی عربستان سعودی بود که دقایقی پس از انجام گفت‌وگو، با مجری شبکه بی بی سی به دلیل اهانت به شهید صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن و «دزد» خواندن رهبران انصارالله و ارتش یمن، وارد جدال لفظی و مشاجره شد.

مجری شبکه بی.بی.سی عربی از کارشناس برنامه درباره قدرت موشکی ارتش یمن سوال کرد که چگونه است شلیک موشک به عربستان به شکل روزانه ادامه می‌یابد اما کارشناس برنامه حتی بعد از یک بار تذکر مجری مبنی بر رعایت ادبیات کارشناسانه، به دزد و جنایتکار خواندن سران یمن که در حال دفاع از خود هستند ادامه داد و حتی در ادامه به مجری بی.بی.سی گفت، «تو کسی نیستی که بخواهی ادبیات سخن گفتن را به من بیاموزی و اگر بخواهی این کار را بکنی، منم که این ادبیات را به تو خواهم آموخت». 

با آنکه بی.بی.سی انگلیس از حیث سیاست‌های کلی درباره یمن به عربستان نزدیک است، اما ادبیات سعودی‌ها کار را به جایی رسانده که در بی.بی.سی عربی هم تحمل نمی‌شوند. 

مجری بی بی سی نیز به محض شنیدن اهانت به خود، از ادامه گفت‌وگو با کارشناس سعودی خودداری کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    0 0
    چقد بد اخلاق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس