کد خبر 850949
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
مهدی رحمانیان

معاون دادستان مشهد گفت: درج مطلبی در روزنامه شرق و تقسیم‌بندی خانم‌های شهرک شهید رجایی مشهد که در آن یک دسته را «فاحشه» خطاب کرده بودند باعث جریحه‌دار شدن احساسات آن‌ها و شکایت از این فرد شد.

به گزارش مشرق، معاون دادستان مشهد گفت: شکایت برخی خانم‌های شهرک شهید رجایی مشهد درباره انتشار مطلبی در این روزنامه باعث احضار مدیر مسئول روزنامه شرق و بازداشت ایشان شد.

بیشتر بخوانید:

علت بازداشت مدیر مسئول روزنامه شرق

حسن حیدری درباره انتشار خبری درخصوص بازداشت مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق عنوان کرد: درج مطلبی در این روزنامه و تقسیم‌بندی خانم‌های شهرک شهید رجایی مشهد که در آن یک دسته را «فاحشه» خطاب کرده بودند باعث جریحه‌دار شدن احساسات آن‌ها و شکایت از این فرد شد.

معاون دادستان مشهد گفت: از طریق دادستانی به ایشان اطلاع دادیم که این موضوع را جبران نمایند و در داخل سازمان خودشان پیگیری و با فرد خاطی برخورد کنند. چنین مسئله‌ای اتفاق نیفتاد و در صورتی‌که درصدد جبران آن مطلب بر می‌آمدند خروجی امروز این نمیشد.

وی اظهار کرد: در این جلسات به دلیل این‌که شکایت شاکی خصوصی، جلسه تحقیقی و قوانین جزایی حاکم بود. طبیعتا قرار تامین برای افراد صادر می شود و در صورتی که تامین نشود بازداشت ادامه خواهد داشت. طبیعتا مدیر مسئول روزنامه شرق می بایست اکنون در زندان باشند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
    3 22
    اون زنی که پاکه دلیل نداره ناراحت بشه .. این که در اون خیابان یه سری فاحشه هستند حرف بدی نبوده . این که عادی شده که از فقر یه عده زن ها دست به این کار زدند.. بیخود گرفتنش .. میخوان بگن همه زن ها توی خونه نشستن و وضع مالیشون هم خوبه؟ یارو مغز نداره یه کم اگر فکر کنه میفهمه که باید به اون زن ها از نظر مالی رسیدگی کرد.. هیچ زنی فاحشه نیست .. وضع مملکت رو درست کنند که زن ها مجبور به چنین کارایی نشوند
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
      3 0
      ... است، اگر پاکه که بیخیال.(به خودت اتهام برنند بعد بگن اگر پاکه بی خیال خوبه؟)
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
      3 0
      زر مفت نزن اگر شما خانوادگی اینگونه اید نباید هم بدتون بیاد وقتی یکی از جنس خودتون به شما این حرف را می زنه
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
      3 0
      یکی به خواهر مادر خودت بگه فاحشه خوشت میاد با غیرت تو. اون محل کلی زن دختر میان بیرون پس همه فاحشن خدا لعنت کنه افشاد طلب ها و طرفدار های چش گوش بستشون رو
  • FR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
    10 1
    دلم خنک شد این رحمانیان البته در برنامه جهان آرا خوب سکه یک پول شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس