کد خبر 8509
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴

خياباني اما در اين بازي گاف عجيبي داد که از گزارشگر باتجربه اي مثل او بعيد است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، جواد خياباني بازي فينال غرب آسيا را با شور و هيجان هميشگي آغاز کرد، اما دريافت گل در دقايق ابتدايي بازي و همچنين بازي بد تيم ملي باعث شد تا از شور و احساس او هم کاسته شود. خياباني اما در اين بازي گاف عجيبي داد که از گزارشگر باتجربه اي مثل او بعيد است. خياباني در معرفي تيموريان گفت اين بازيکن بعد از يکي دو سالي که تيم نداشت! بالاخره به تراکتورسازي پيوست و دوباره شاگرد اکبر ميثاقيان شد! که تجربه کار با او را در ابومسلم دارد.
البته خياباني که به اسامي تيم ملي کويت دسترسي نداشت، از روي صفحه تيم ملي کويت در سايت ويکي پديا اسامي تيم ملي کويت را گرفته بود که البته اين اسامي مربوط به تيم قديمي کويت بود و از ان بازيکنان فقط يکي دو بازيکن در تيم فعلي کويت بازي مي کردند! بطور مثال شماره 10 که پاس گل داد، در تيم قبلي کويت متعلق به خلاف سلامه بوده که خياباني بارها نام او را خلاف سلامت تلفظ کرد!
خياباني در ابتداي بازي گفت که اگرچه گفته مي شود تيم ملي کويت با بازيکنان اصلي شرکت نکرده است، اما ما هم با همه بازيکنان خود شرکت نکرده ايم بازيکناني مثل نکونام، مهدوي کيا، زندي، غلام نژاد و ...! اين در حاليست که مهدوي کيا از تيم ملي خداحافظي کرده و غلام نژاد سالهاست به تيم ملي دعوت نمي شود.
مقايسه وضعيت فوتبال ايران با کشورهاي عربي هم جالب بود: زماني که ما ورزشگاه آزادي را داشتيم، در کشورهاي عربي روي زمين هاي موکت شده بازي مي کردند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس